Fotboll

Grupper · 16723 inlägg · 42 ämnen

Premier League

« · 1466251 · » Till forumet

Sv: Premier League
mattias - 74:

Så bara för han bad om ursäkt så är det en olyckshändelse?.
Bollen är ju inte i närheten.

Redigerad kommentar

Kommentera

Bissett_19:

Suarez såg mer ut som en olyckshändelse och han skulle ju be Parker om ursäkt också, däremot hade Skrtels sastning kunnat ge rött. För övrigt var det en domare som var jävligt konsekvent och bra åt båda håll. en ny bekantskap bara 26 år.

Kommentera

mattias - 74:

Jag påstod inte att han filmade,frisparken och varningen helt i sin ordning,tyckte bara det såg kul när han rullade sina åtta varv.
Sen kunde Liverpool likaväl åkt på två röda,först på Suarez då han kängade Parker? i magen/pungen trots att bollen inte var i närheten.Sen på Skrtel som satsade våldsamt på Bale med dobbarna före.
Kommentera

Bissett_19:

Du menade den där gången när Parker fällde honom när han hade bollen i full fart och domaren gav Parker ett korrekt gult kort? Det är svårt att stanna när man blivit fälld i fart. Sedan tror jag säkert du räknade varven så jag köper att det var exakt 8 stycken . Förvånande att du inte påstod att han filmade, du brukar ju vara snabb att säga det. Förr säsongen samt denna säsongen har han inte filmat en enda gång, kommentarer på det?

Parker för övrigt som var Tottenhams i särklass bästa spelare. För övrigt är jag besviken på Spurs spel, trodde pool edan mött Stoke hemma men dom var tydligen på Anfield igår också , otorligt tråkig fotboll men effektivt som tusan.

Kommentera

NuMo:

Riktig skitmatch än så länge.
Har dragit på smilbanden två gånger under första halvlek.
Den första när katten löpte in och försökte visa Liverpool att man skulle anfalla på vänsterkanten.
Den andra gången när Gerrard rullade åtta varv efter han blivit fälld.
Kommentera

NuMo:

Härligt och se att Bale inte kommer nånstans. Jag är dock nervös som fan. Suarez lär komma in nu och förhoppningsvis avgöra.

Kommentera

mattias - 74: Besvikelse. Liverpool har ingen som helst strategi för att få in bollen i avslutningsläge inne i straffområdet. inga inlägg och inga instick. Inga djupledslöpningar i centrum. Nada. Inte underligt att man inte vinner några hemmamatcher.
Kommentera

Dream Team: Liverpool har ju ingen spets i sitt anfallsspel. Det går runt runt statiskt.
Kommentera

I'll kill that cat!
Kommentera

mattias - 74: Nu kör vi, kämpa Liverpool!!
Kommentera

Berka:

Snackat med en del unitedsuuporter idag som sa att Webb gjorde fel som blåste straff i båda lägena, jag blir bara mer och mer säker när jag ser repriserna. Snart dags för Liverpool - Spurs. Nervös som fan :)

Fin bild i länken.

Kommentera

mattias - 74: oviktigt om han slänger sig och förstärker de, han får ju en spark!

Straff alla dagar i veckan.

Hade blivit frispark alla dagar i veckan utanför straffområdet så att det blir samma bestraffning i straffområdet ser jag som en självklarhet!

Kommentera

Berka:

Evra slänger sig som en jävla vante. Det där är inte straff på långa vägar. Titta igen skall du se ;)

Kommentera

mattias - 74: Pinsam? Haru fel på synen kompis, första är solklar! Fast den andra är en filmning.
Kommentera

mattias - 74:
Fast det blev ju en helt ok match tack vare det.
Kommentera

sylf:

Chelsea - Howard Webb 3 - 2 med 15 miuter kvar. 2 pinsamt dömda straffar för United.

Kommentera

Wow! Fantastiskt mål av Newcastles nyförvärv Cissé.
Kommentera

mattias - 74: Ja jag vet, man blir frustrerad även fast ligan redan är körd
Kommentera

Berka:

Skall vi utse Arsenal till kvällens målsumparlag. Helvete vad dom bränner chanser..

Kommentera

Funderar på om det är Liverpool man ser på. Känner inte igen dom. Spelar fantastiskt bra.

Redigerad kommentar

Kommentera

Dream Team:

Han som satt fast i stolpen protesterade tydligen mot RyanAirs rekryteringspolicy. Allt detta enligt en del Engelska journalister som twittrar om det. Underbart =)

Kommentera

Dream Team:

Nu hoppas vi Swansea vinner så finns 4:e platsen inom räckhåll igen ;)

Kommentera

mattias - 74: Bellamy, 2-0!
Kommentera

Dream Team:

Liverpool tar ledningen genom Carroll. Han såg het ut i Lördags så nu vänder det tror jag.

Kommentera

mattias - 74: Men vilket rikspucko! :)
Kommentera

Dream Team:

HAHA inte vet jag, här är en till bild ;)

Kommentera

mattias - 74: Clever guy? :) Vad vill han uppnå tro?
Kommentera

Dream Team:

En Evertonsupporter ha satt fast sig vid målstolpen med handklovar =)

Kommentera

Hahl Bundy:

Ärligt att erkänna att man köpt honom för en fail video...  Dock tror jag ju inte det var det som var hela grejen med att man värvade Downing, jag utgår ifrån att man även sett han spela i Aston Villa. ;)

Sedan är Aftonbladets rubriker alltid så seriösa eller hur? Ungefär som när Rooney fick 3 matchers avstängning i kommande EM då man kallade det fult överfall.. Jo jo.

Vi får väl hoppas han gör mål på Lördag när jag är på  plats då ;)

Kommentera

Dream Team:

Verkar som om Balotelli blir avstängd ändå.

http://www.facebook.c...mp;theater

Redigerad kommentar

Kommentera

Dream Team:

Ja det var svagt av Webb att missa den där.

Kommentera

mattias - 74: Men vilken jävulsk idiot! Tyvärr så gick det nog att missa den där "lilla" stämplingen i nacken.
Kommentera

renen:

Sanslös match mellan City och Spurs men Balotelli borde fått rött för detta. Webb måste sovit?

Kommentera

renen:

Vilken tur att dom tänker på matchen på Lördag ;)

Kommentera

mattias - 74: Vilka hjältar! fy fan vad kassa  dom är.
Kommentera

sylf:

Äntligen får man väl säga?

Kommentera

Dream Team: Inte speciellt unikt:-)

www.youtube.com/watch?v=fb5_ULy16-4
Kommentera

Bissett_19: Helt otroligt vilken projektil han skickar iväg! Snyggt!
Om han eller någon annan gör om det igen? Tja, har det gått en gång så varför inte!

Redigerad kommentar

Kommentera

mattias - 74:

Då är han snart ikapp Torres i skytteligan då...
Kommentera

NuMo:

Tim Howard målskytt för Everton..

Kommentera

Bissett_19:

Ok det är en liten touch men solklar straff är det inte, har sett klarare än den igår.Såg faktiskt nu att det var en liten beröring , såg inte det tidigare ;)

Snygga mål på St James nu när ett skadedrabbat Newcastle leker med United. 2 - 0 efter 48 minuter.

Kommentera

mattias - 74: Soklar straff. Skrtel springer ju in i låret på bollföraren utan vare sig chans eller försök att spela på bollen.

Kommentera

mattias - 74:

En rödtopp frågar en annan rödtopp.
Bara kolla på Skrtels skyldiga reaktion.

Tycker det är en klar straff.
Kommentera

sylf:

Är det verkligen straff? Spola till 2.00 minuter. Har sett situationen flera gånger och jag tycker inte jag ser nån kontakt från Skrtel. Skall dock tilläggas att målet inte blev matchsvgörande som tur var. Reinas tavla samt ett uslet försvarsspel gör att City får 2 billiga mål. Spelmässigt är Pool stundtals lika bra men tyngden av gör till citys fördel. Dom är oerhört kompakta.

Kommentera

Händelserikt i PL än så länge. Barton målskytt och utvisad, Lampard borde fått rött istället för gult och Cole slipper kort för 2 brutala tilltag... Kul och zappa ;)

Kommentera

« · 1466251 · »