Peja: vi får konstatera att vi inte är överens :-)
Jag måste ändå ställa en fråga av ren nyfikenhet: vem skulle du hellre ha sett som FK för England?
Greven:
Öppnade Aftonblaskans rosa papperstidning och ser att Manchini och Ferguson bråkat efter matchen igår? Finns det filmklipp på detta så vore det bra, Ferguson påstår att Manchini trakasserat domaren under matchen? Jaha men det har väl inte Ferguson gjort eller? Manchini kontrar med att Ferguson gnällt på domarna hela månaden ;)
Greven:
SWP trodde iof jag på likaså Barton, men han har ju varit bra också.
Redigerad kommentar
Greven:
Måste säga att Swansea och Norwich har gjort det jäkligt bra som nykomlingar, dock hade jag personligen trott att QPR skulle klara sig bäst av nykomlingarna.
Peja:
City - United om 3 timmar. Man hoppas på City men egentligen är det pest eller kolera.
Redigerad kommentar
Peja: jag förstod att jag skulle få det där "han gjorde fiasko i Liverpool"-svaret. Men gjorde han verkligen det? Han kom in i ett läge där hela klubben var i totalt kaos och om Hodgson gjorde ett fiasko, vad har då inte Dalglish gjort? Tiotals miljoner pund spenderade på spelare och det har ju inte direkt gått bättre för det utan tvärtom snarare sämre. Faktum är att efter en darrig start (i ett läge där tex Mascherano försvann precis innan transferfönstret stängde) så hade Liverpool börjat plocka ganska hyfsat med poäng men sedan kunde inte de nya ägarna motstå fansens messias-rop på Dalglish. Hade Dalglish inte varit just Dalglish hade han jagats ut ur Liverpool med högafflar och hackor för länge sedan.
Och du har direkt fel avseende att Hodgson bara förlitar sig på äldre spelare och bara spelar en långbollstaktik. Han räddade Fulham kvar i Premier League genom att göra det exakt motsatta för ett par år sedan, i stället för att hålla kvar vid Chris Colemans (eller var det Lawrie Sanchez? Minns inte riktigt) stela långbollande införde han ett passningsspel som kulminerade i att de nådde finalen i Europa League för ett par år sedan. WBA spelar inte heller någon "konservativ, simpel långbollstaktik" mer än vad många andra lag gör. Dessutom är det oavsett det så att i landslag vinner man ofta på att inte ha för komplicerade taktiska upplägg, du har de spelare du har och begränsad tid att spela ihop laget. Vidare så har England en stor brist på kreativa centrala mittfältare så varför försöka spela som Spanien när förutsättningarna inte finns?
Redigerad kommentar
Peja: Vad är det som är så HAHAHA med det? Hodgson är en bra manager som har gjort bra resultat med små medel i ett flertal klubbar, han har lyckats bra som förbundskapten i Schweiz, han har vunnit mästerskap i flera länder och är populär bland många spelare.
renen:
Senaste ryktet säger att Liverpool är nära att signa Rasmus Elm ( ! ) Va fan är det verkligen vad vi behöver?
Redigerad kommentar
renen:
Gary Neville får reda på sina rötter.. Underbart. Spola fram till 6.50
http://www.youtube.com/watch?v=qzEgYGbf0WkKattgubben:
jag skäms när Suarez slänger sig i var och varannan match men Young har tagit filmandet till en helt ny dimension.
sylf:
Folk gnäller på Suarez att han slänger sig, Ashley young stod just för säsongens dykning i Premier League och får självklart straff.
renen:
Kenny skall vara kvar anser jag. Jag vill se ex hur Carroll och Suarez funkar en hel säsong tillsammans samt se om vi får Adam och Henderson sålda. Bedrövliga värvningar anser jag. I Carroll vet man ju vad man får efter hans säsong i Newcastle. Jag är övertygad om att hans nästa säsong kommer bli hans bästa i karriären, oavsett vart han spelar men han blir nog kvar i pool.
Redigerad kommentar
renen:
Borde det verkligen vara rött kort och straff? Brukar det inte bli gult och straff i sådana här situationer eller är jag helt ute och cyklar? Vad säger reglerna?
Redigerad kommentar
Stoppa pressarna
Liverpool vinner en match och Carroll gör mål. Tyvärr är 3:e målvakten i målet mot Everton på Lördag i FA cupsemin. Doni utvisad idag och Reina har 1 match kvar av sin avstängning.
Man Utd & Arsenal last 7 games: WWWWWWW.
City last 7 games: WWWLWWD.
Chelsea last 7 games: DLWLWLD.
Liverpool last 7 games: ROFLMAO
Wayne Gresky:
Som väntat.. Orkar inte lägga energi på det där laget snart. Tur at matchen inte Sändes på nån vanlig Kanal. Jag såg Leksand - Rögle och det var inte ett dugg bättre =)
Hälge:
Varför skriver dom kontrakt på 4 år , att dom aldrig lär sig