Fotboll

16614 inlägg · 42 ämnen

Premier League

« · 1503617 · » Till forumet


Sv: Premier League
renen: Det som ger Barton viss upprättelse är allt han gjort för Hillsboroughfamiljerna. Han har genom åren haft ett stort engagemang för upprättelse och rättvisa, heder till honom för det.
Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Aurelio klar för Gremio.

Kommentera

Sv: Premier League

renen:

ja det är skrämmande att han inte blivit bättre. Men sedan är han ju från Liverpool också ;)

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Ja han är stabil! Vilket psykfall.
Kommentera

Sv: Premier League

scim:

12 matcher samt 75 000 pund i böter blev domen för Barton.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Villas Boas nära Liverpool. Iaf enligt en del portugisiska medier. Vet inte vad jag skall tycka. Om han nu kommer så skriv bara ett korttidskontrakt och inga långa 5 års kontrakt.

Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Jag tror detta är det bästa för klubben just nu. Pep känns  långsökt men är såklart också bra.

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74:Hmm är han rätt man för Liverpool? ja varför inte behövs nog någon som inte haft så mycket med klubben att göra.
Kommentera


Sv: Premier League
mattias - 74: Guardiola har ju sagt att han ska ta ett sabbatsår och bland annat nobbat extremt fina erbjudanden från Chelsea och Inter. Känns helt orealistiskt att han skulle ta över Liverpool...
Kommentera

Sv: Premier League

Peja:

Han har nämnts som efterträdare i en del Liverpolforum. Guardiola känns som en jävligt intressant tränare, frågan är hur det är med hans Engelska? Carragher kanske kan lära honom Scousedialekt?

www.youtube.com/watch?v=7Tkt-q0TYZ0

Kommentera

Sv: Premier League
Peja: Det där är en sanning med modifikation. ManC t.ex hade inga problem, men det kostade. Vad som krävs är en bra och realistisk satsning. Egentligen finns det kvalite i laget och rätt gubbe kan nog få ut mer än Kenny fick.
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Vilka vrålar efter O'Neill?!

Liverpool har haft svårt att attrahera spelare utan CL. För mig är en viktig egenskap hos den nya managern att denne kan attrahera toppspelare till klubben. Typ AVB och Benitez är nog klart dugliga på den fronten...

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League

sylf:

Tycker många hakar upp sig på ålder. Liverpool behöver en ledare som är taktisk och erfaren och jag gråter inte om Benitez kommer tillbaks, som jag skrivit förut har han inte förespråkat den bästa fotbollen alltid kanske men han har ändå bevisat att han kan vinna CL med ett på papperet mindra bra lag. Han är en taktiker uti fingerspetsarna. Jag vill absolut inte se MArtin Oneil som många vårlar efter.

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Njaäe, har är ju inte direkt pur ung!!
Kommentera

Sv: Premier League

sylf:

Capello?

Kommentera

Sv: Premier League
Peja:Hoppas också på en typ AVB. Blir det Rafa igen vet jag inte vad jag gör!!
Kommentera

Sv: Premier League
Grant Holt har lämnat in en transfer request. Wtf...
Kommentera


Sv: Premier League

Peja:

Jag är skeptisk till hur han skall lyckas i Pool. Han lyckades inget vidare i Chelsea och med tanke på att Liverpool trots allt har ambitioner att vara topp 4 så är han nog inte rätt man för jobbet. Jag ser hellre Benitez igen trots att han inte förespråkar den roligaste fotbollen alla gånger , Undrar hur Ian Rush eller John Barnes skulle klara sig som manager.?

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Jag hoppas på AVB.
Kommentera

Sv: Premier League

Greven:

Capello i Liverpool vore något. Carroll skulle inte ens våga försöka sätta sin fot på en Pub ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League

LL:

Får hoppas på att den nya tränaren " läs benitez " gör lika storartad succe som sist han var här. Känner på mig att det blir rafa. Kanske inte han förespråkar den bästa Fotbollen men med Suarez / Carrol samt en hel Lucas så kan det bli bra tror jag. Man är väl optimist ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League

Dream Team: Cupvinnarcupen har inte funnits på över tio år. Liverpool kommer att spela i Europa League i egenskap av vinnare av Carling Cup.

Om Chelsea vinner Champions League så går de, enligt UEFA, direkt till gruppspelet tillsammans med Arsenal, ManU och ManC och Tottenham spelar Europa League. Förlorar Chelsea finalen kvalar Tottenham till CL och Chelsea spelar Europa League i egenskap av vinnare av FA-cupen.

Det är också så om jag har lyckats hålla reda på alla om och eventuellt och kanske på så sätt att om Chelsea vinner finalen så får Everton en plats i Europa League. Detta eftersom Chelseas plats som de fick via FA-cupen då ska gå till förlorande lag i finalen, men då Liverpool redan är kvalificerade via Carling Cup-segern så går platsen till det högst placerade ligalag som inte är kvalificerade minst för Europa League.

Kommentera

Sv: Premier League
Dream Team: Förlorar Chelsea så tar Tottenham en CL plats har jag för mig. Vinner Chelsea så blir det inget eller om det var tvärtom. :)

Liverpool som 8:a får inte spela i Europa överhuvudtaget.
Kommentera

Sv: Premier League
Hahl Bundy: Hur funkar det om Chelsea skulle vinna Champions League. Är dom som vinnare per automatik direktkvalificerade för nästa säsong? Och isåfall, Liverpool som "cuptvåa" nationellt, har man första tjing på spel i cupvinnarcupen? Eller vad heter alla jävla cuper numer. Europa league eller vad? :)

Det var bättre förr........
Kommentera

Sv: Premier League
Greven: Sämre än everton o inget europaspel nästa år. Kul! Grattis.
Kommentera

Sv: Premier League

Hahl Bundy: Nä, han tog ju bara ett Ligacup-guld blev och runners-up i FA-cupen, fy vad dåligt ;-)

Up You R's

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Det kom nog inte som nån större överraskning. Hur mycket Liverpool-ikon än Kenny är så har han tror jag utan någon tvekan sett sina bästa dagar som tränare. Han fyllde absolut en roll när han hoppade in efter Roy då han säkerligen lyckades få med sig de supportrar som tivlade på tåget igen. Liverpool behöver ett nytänk, främst vad gäller spelidé. Det ska bli intressant att se Suarez och Carroll få en hel och förhoppningsvis skadefri säsong med laget. Lägg till en hel Steven Gerrard på det så har vi den naturliga ledaren tillbaka i laget, under förhoppningsvis merparten av säsongen.

YOU´LL NEVER WALK ALONE!
Kommentera

Sv: Premier League

Hahl Bundy:

Ryktas rätt hårt redan om en återkomst av Benitez som ersättare..

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Som tränare. Han har inte många rätt som tränare.
Han är en ikon....visst... Men det här är det bästa för klubben. In med nån som har fräscha ideer.
Kommentera

Sv: Premier League

Hahl Bundy:

Slut? Hur menar du?

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Karln är ju slut....men vill du att Liverpool ska hamna ännu sämre nästa säsong... så hade han varit kvar.
Kommentera

Sv: Premier League

Hahl Bundy:

Både och, det var väl inte helt otippat,, jag hade gärna sett honom fått en hel säsong till med laget.

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Nähä? Vilken skräll.
Kommentera

Sv: Premier League

Dream Team:

Dalglish får sparken från Liverpool.
 
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Hur kan man ge honom en anställning. Ett vandrande psykfall som Strömberg uttryckte det.
Kommentera

Sv: Premier League

scim:

Hur kan QPR ge honom kaptensbindeln? Bara det är ju hjärndött :/

Kommentera

Sv: Premier League

Jag dog, men vaknade igen.

www.mcfc.co.uk/citytv/Features/2012/May/City-v-QPR-Hart-and-Clichy-emotion-slo-mo

Angående Barton, han är en psykopat som borde sitta inspärrad. Hade han inte varit en hygglig fotbollspelare så hade han troligtvis också gjort just det. Men det skiter jag i nu, för City ÄR FUCKING CHAMPIONS OF PREMIER LEAGUE!

Kommentera

Sv: Premier League
Ett par fina målvaktsingripanden av Fulop där framför allt det första är riktigt underhållande.
www.youtube.com/watch?v=7DkYLZBAW_w
Kommentera

Sv: Premier League

JD:

När skall Barton växa upp? frågan är om det är nåt lag som står ut med hans ständiga patetiska och fula tilltag. Trodde han blivit bättre  och skärpt sig men det han gör idag borde rendera i en lång avstängning...

Bjuder även på dagens bild ;)

Kommentera

Sv: Premier League
QPR - never a dull moment.
Kommentera

Sv: Premier League
Vilken otrolig avslutning. Bland det mest dramatiska jag sett. Grattis City!
Kommentera

Sv: Premier League
Helt sjuk avslutning. Grattis City.
Kommentera

Sv: Premier League

Blizzard:

John Terry har ingen bra kväll på Anfield. Terry har blivit tunnlad 3 gånger och halkade nyss när Henderson gör 2 - 0 ;)

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Ja det tror jag och hoppas... Tror att han och Suarez kan göra stordåd tillsammans under en hel säsong, dvs kommande säsong. Hoppas även Martin Kelly får spela Em då jag tycker han absolut bör få chansen på högerbacken.

Kommentera

Sv: Premier League
Blir han kvar tro?
Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Fansen är värda det tycker jag. Synd att Carroll verkar ha prickat formtoppen lagomt till sommaren, han kommer ställa till det för Sverige med sitt huvudspel.

Kommentera

Sv: Premier League

mattias - 74: känns som det kvittar efter den här skitsäsongen.

Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Chelsea vilar Drogba och Cech ikväll, törs man hoppas på 3 poäng i den sista hemmamatchen för säsongen?

Kommentera

« · 1503617 · »