Fotboll

16614 inlägg · 42 ämnen

Premier League

« · 1513187 · » Till forumet



Sv: Premier League
Wayne Gresky: Farligt att ändra i meningar i efterhand ;)

Hursomhelst så var detta en mycket bra omgång!
Kommentera

Sv: Premier League

T T:

HAHA you wish ;)

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Han har spelat på gränsen hela matchen, kapningar och tröjdragningar.
Ja den sista tröjdragningen är solklar
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: MU åker ur i år.
Kommentera

Sv: Premier League

Berka:

Nu såg jag inte första men han borde väl haft för den senaste förseelsen! Dowd hade blåst frispark för United

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Otroligt att inte vidic fått gult denna match?!?!
Kommentera

Sv: Premier League
scim: Blev det 12-2 då eller?
Kommentera

Sv: Premier League

scim:

United imponerar inte iaf, Everton leder rättvist med 1 - 0 med 5 min kvar.

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Äh, City bjöd bara upp till en underhållande match, hade dom satt någon av sina 10 superchanser så hade man vunnit med 13-2.
Kommentera

Sv: Premier League

Dream Team:

Håller med.

Kommentera

Sv: Premier League
Greven: Straffen på Aggers knuff är solklar iom knuffen i ryggen! 
Kommentera

Sv: Premier League

Greven:

Håller med dig till fullo, nya tag mot City nästa helg, dom dom var trots allt illa ute mot nykomlingen Southampton ikväll så chansen finns att pool kan ta poäng av dom !

Kommentera

Sv: Premier League

Dream Team: Har kollat på klippet nu från WBA-Pool. Jag förstår att ni är förbannade i alla fall för den andra straffen som är ett minimalt hopslag som endast torde ha fått min gamla skröpliga morsa på fall, inte en topptränad fotbollsspelare. Klar filmning! Agger däremot trycker ju helt klart till med armen i ryggen på WBAspelaren som dock förstärker som det ser ut ganska kraftigt, en 50-50 straff. Dowd är ju 50 m bort, ser inte hur linjemannen agerar då han försvinner ur bild.... Men Suarez missar ju allt, ni får faktiskt skylla er själva, ni borde ha haft 2-0 lätt. Sluta älta/grina och bit ihop ;-)

QPR föll ju med 5-0 efter katastrofinsats men så är det. ups and downs all the time, det är ju faktiskt 37 matcher kvar.........

Kommentera

Sv: Premier League
Poffa: Men ser Skrtel ens honom? På reprisbilderna ser det mer ut som om han överraskas och att det är WBA-spelaren själv som snubblar över Skrtels fot. Det ser ju på inga sätt medvetet ut.
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Varför är det inte straff? Han träffar hälsenan i sin iver att få bort bollen och fäller en motståndare i straffområdet. Men kom med en vettig anledning till varför det inte ska vara straff så kanske jag ändrar mig. Det faktumet att en massa Pool-fans tycker den är felaktig är inte en vettig anledning.
Kommentera

Sv: Premier League

Poffa:

Kanske inte alla 4 men iaf 3 av dom, överdrev lite där kanske men jag står på mig vad gäller den 2:a straffen, bara att läsa på alla Fotbollsforum om att majoriteten är överens om att det var en billig straff. Självklart får du tycka vad du vill men jag anser att du har fel i det här fallet..

Kommentera

Sv: Premier League

Poffa:

Ok så du tycker alltså Dowd gör rätt som blåser straff i 2:a läget? Skall man ta dig på allvar tycker du? Det där hade inte blivit straff om nån annan domare dömt. första kan jag köpa då agger knuffar honom men 2:a är ingen straff hur man vänder och vrider på det. Antar att du hade tyckt straffen varit befogad om United hade fått den? Liverpool förlorade poäng pga dowd, jag och många andra anser det då vi såg hela matchen.

Kommentera

Sv: Premier League

mattias - 74: Så Suarez borde satt sina fyra chanser i första? Jo, för vilken normal striker som helst hade ju satt tre halvchanser och en bra nickmöjlighet. Mål på nicken, ja. De övriga tre, endast med maximal tur.

Och ang andra straffen, när är det inte straff om du sparkar ner en spelare bakifrån i straffområdet?

Kommentera

Sv: Premier League

renen:

Antar att du inte såg matchen? Vi är absolut inte något mittenlag av det jag såg igår, vi var klart hetare i 1a och skapade mer klara målchanser än WBA och Suarez borde satt sina 4 chanser men bollen ville inte in, Brukar inte gnälla på domarna efter en förlust men igår blir vi som jag ser det bortdömda av Dowd, första straffen köper jag men utvisningen på Agger kan diskuteras 2:a straffen är så pinsam att man bara skrattar åt det. Den som på fullaste allvar tycker 2:a straffen är straff kan ju gärna få motivera det. Vi spelade bra Renen och Dream Team men när Agger blir utvisad rasar spelet ihop av förståliga skäl. City hemma nästa helg. Usch :/

Detta är den mest objektiva syn jag kan ge på matchen. WBA gör 1 - 0 på en kalasträff i slutet av första när Liverpool dominerade spelet. rättvist? NEJ

Kommentera

Sv: Premier League
Dream Team: vilka jäkla eller. Man får nog acceptera att vi är ett mittenlag om ens det.
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: 2-0 till West Brom med kvarten kvar. Bättre start hade Pool kunnat önska sig. Var det en klar utvisning?
Kommentera

Sv: Premier League

T T:

Äntligen drar det igång, kommer bli en sjukt rolig säsong.

Vilka vinner PL. Jag säger Chelsea, vilket lag blir uppstickare? Skulle säga QPR Vilka åker ur. Reading Wigan och Fulham säger jag !

Topp 6 ser ut som följer

1. Chelsea

2. Shitty

3. United

4. Spurs

5. Arsenal

6. Liverpool

Är nöjd om Liverpool skulle komma bättre men detta är tyvärr en realistisk placering, skulle dom knipa 4:e platsen är det en bragd. Vem blir skyttekung?

Säger Torres ( tyvärr )

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Premier League
Ferguson gillade nog inte att bli slagen av MC.
Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Absolut CL-plats denna säsong! Nu måste vi få till det å sluta tappa poäng mot bottengängen.
Kommentera

Sv: Premier League

Hahl Bundy:

Sjukt spännande värningar om dom ansluter.

Kommentera

Sv: Premier League

Hahl Bundy:

Skönt med en påskrift, hoppas han får lägga allt gammalt groll bakom sig nu och koncentrera sig på att få spela fotboll, kanske den viktigaste påskriften den här säsongen. Agger är tydligen värd runt 35 miljoner pund om man skall tro City. Sjuka summor för en mittback.

Kommentera

Sv: Premier League

Hahl Bundy:

Han är relativt ung och väldigt dyr om du frågar mig, jag tror Carroll säljs nu , tyvärr, han visade i slutet av förra säsongen att han är på rätt väg.

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Ha ha. Har ingen aning men det är inte Silva klass el Zlatans. Fråga Birro. :)
Kommentera

Sv: Premier League

Hahl Bundy:

VA? ;)

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Han gillar killar. :)
Kommentera

Sv: Premier League

foppa78:

Har lite koll på den här killen men inte så mycket, nån som kan uppdatera mig.

Kommentera

Sv: Premier League

foppa78:

Aproopå Spurs, ytterligare en prövning för AVB.

Skulle inte bli förvånad om han får sparken inom ett halvår.

Kommentera

Sv: Premier League

Måste bara posta den här som jag fick se på en Facebookgrupp... Sjukt snygg...Dock är det för mytcket i min smak men snygg så in i helvete var den. Snacka om Hardcore Fan.

Kommentera

Sv: Premier League
mattias - 74: Go GO GO Tottenham:-)
Kommentera

Sv: Premier League

scim:

Öppningsmatcherna i PL kommande säsong..

Kommentera

Sv: Premier League

mattias - 74: Isåfall tycker jag väl mer synd om personer som har samma problem som Barton men inte fått en gyllene chans att göra något vettigt av sitt liv. Han har ju dessutom bränt chans efter chans och inte visat några tecken på bättring.

Kommentera

Sv: Premier League

Greven:

Kan ju vara så men samtidigt vet man ju hur Barton är också, han har ju nån form av  bokstavskombination. Kanske började han käfta? Jag tror och hoppas att nån får ordning på honom till slut, han är ju en hyfsad fotbollsspelare och jag tycker faktiskt lite synd om honom.

Kommentera

Sv: Premier League

mattias - 74: Var väl några som kände igen honom och började käfta alternativt skulle ta honom...... Min spekulation!

Skapade han då själv rubriker??

Kommentera


Sv: Premier League

Dream Team:

En personlig favorit genom åren med sitt slit, bara att önska honom lycka till.

" Dirk Kuyt wherever you may be, you smoke weed in your home country, it could be worse, you could be a manc, begging your sister for a wank."

YNWA

Kommentera


Sv: Premier League

Dream Team:

Intervju med nya managern i Liverpool. 

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dgflgfZkPVE

Kommentera

Sv: Premier League

Dream Team:

Officiellt att Brendan Rodgers är ny Liverpoolmanager.

Kommentera

Sv: Premier League

Dream Team: Se han i Chelsea? Aldrig nånsin får det hända.

Avskyr klubben.....

Kommentera

Sv: Premier League

mattias - 74: Det vore ju rätt tragiskt om Zlatan hamnade i pisslaget av alla pisslag som går att finna. Annars hade det varit intressant att se hur han skulle passa in i ett helt annat sätt att spela fotboll. Men, helst i en annan klubb då.

Kommentera


Sv: Premier League

renen:

Eden Hazard har bestämt sig för Chelsea enligt hans Twitter så då är det väl bara att gratulera Chelsea till en sjukt bra värvning, är jävligt glad att inte City fick honom faktiskt.

Kommentera

Sv: Premier League
sylf:  Ingen som reagerar på den bortskämda divan Tevez del i det hela? Barton må ha ett hetsigt humör som går över styr men han är inte ett stort filmande ego som Tevez är!
Kommentera

Sv: Premier League

sylf:

Det kände jag inte till. Respekt för det som sagt.

Frågan är om nån klubb kan få ordning på hans idiotier?

Kommentera

« · 1513187 · »