Fotboll

16614 inlägg · 42 ämnen

Serie A

« · 1109924 · » Till forumet


Sv: Serie A
Projta: Ja PL har blivit sämre, liknar lite elitserien fast man inte kan jämföra..
Kommentera

Sv: Serie A
Projta, renen: Sicket trams, Premier League är utan tvekan den starkaste ligan.
Kommentera

Sv: Serie A
renen: Precis ! tycker det är så förbannat klumpigt spel i England..
Finns ju 0% teknik !

Jaja imorn blir en ny dag.. då vinner Roma över Milan iallafall, hoppas vi får se Beckham på planen....

Sedan Topp mötet på OLD TRAFFORD , tror det blir Röd seger med 1-0 Rooney gör målet
Kommentera

Sv: Serie A
Projta:

Jag tror faktikst jag skall se Roma - Milan. Mest av den anledningen att se Beckham.
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74:

Beckham från start.
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Jag har svårt att tro att han startar iaf !
men men de får visa sig snart
Kommentera

Sv: Serie A
Projta: Hörde från Carlo Zampa nu

Doni
Casetti Mexes Juan Riise
Brighi Rossi Taddi Perrotta Bapista
Vucenic



Abiati
Janukulovski Favalli Maldini Zambrotta
Seeddorf Pirlo Beckham Ronaldh.
Kakka Pato
Kommentera

Sv: Serie A
Projta:

Milan har ju 3 rätt hyfsade frisparksskyttar på plan just nu,Beckham,Pirlo och Ronaldinho.
Skapliga hot vid frisparkar strax utanför Straffområdet.....
Kommentera

Sv: Serie A
Projta: 1-0 nu mot Milan fullt på olypico stadion
Kommentera

Sv: Serie A
TD: Så härligt =) beckham har väl varit okej, men Pirlo ser ju inte ut som att han har sovigt på 1 månad, är väldigt seg..

Bästa på plan i Roma måste sägas, det är J-A Riise !
Kommentera

Sv: Serie A
Projta: Hmm, den där Pato....Han skulle nog slå sig in i Gefle...
Kommentera

Sv: Serie A
sylf: den där jävla SOPAAAN mexes
Kommentera

Sv: Serie A
sylf:

Han o Tore Lennartsson på topp?
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: *ASG* Turbo-Tore skulle kunna skapa lite yta åt Pato!!
Kommentera

Sv: Serie A
sylf:

Själv funderar jag på hur en sådan som Vucinic skulle klare sig i PL. Han har verkligen näsa för mål. Godkänd insats av Becks. Kul och se att Maldini fortfarande håller hög klass.
Kommentera

Sv: Serie A
Projta:

Bara att gratulera Milan till ett bra och tufft nyförvärv. Milan Fansen kommer säkert få en ny publikfavorit i Daniel Agger. Vad säger du Sylf, skall vi börja följa Milan nu ?? :)
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74:

Vilket upplyft för honom...
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19:

Ja han lär ju få spela åtmistone. Dock förstår jag inte varför inte Liverpool försökte behålla honom
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Nej det är verkligen märkligt att Pool släpper han ! men han blir helt klart en bra förstärkning där bak.
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Näe, nåt jävla Milan lär jag inte följa. Synd att han lämnar är det i vilket fall som helst, jag trodde han var Samis ersättare. Förmodligen satsar dom på Sami, Carra, Skrtel.... Jävla skit!
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Från officiellt håll (dvs varken från Milan eller Liverpool) har det inte bekräftats att Agger är klar för Serie A. Med tanke på hur jag verkligen inte vill att han ska lämna Pool, så inväntar jag verkligen officiella källor... Kom igen Rafa, få grabben att stanna!
Kommentera

Sv: Serie A
Hence:

Agger tränade tydligen med liverpool igår också enligt fansen på diverse forum... Hoppas verkligen att han stannar.
Kommentera

Sv: Serie A
Projta:

Inter blir mosade av Atalanta,3-0 efter en halvtimme.Zlatan har b l a styrt in en frispark i eget mål med hjälp av handen.
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: vart 3-1 till slut, Ibra 1 mål där !
Härligt att Roma van med 1-0 i 92a minuten kom målet av Baptista!
Nu mår jag gott, hoppas nu på att Juve vinner mot Lazio
Kommentera

Sv: Serie A
Projta:

O Kaka stannar i Milan....

www.acmilan.com/index.aspx

Zlatan tog storslam på den Italienska fotbolsgalan:

Bästa spelare: Zlatan Ibrahimovic, Inter.

Bästa utländske spelare:Zlatan Ibrahimovic.

www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/italien/article4218323.ab
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19:

"O Kaka stannar i Milan...."

Kul att Kaka visar att pengar inte är allt för en fotbollsspelare.
Kommentera

Sv: Serie A
Rytter: Enligt Gary Cook så kom man aldrig så långt att man han diskutera några löner.
Kommentera

Sv: Serie A
scim:

Äh ni har ju Bellamy han är nästan lika bra :)
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74:

Jag är inte någon som sörjer att Kaká inte kommer. Skulle han värvats så hade det varit värt mer i PR än vad han förmodligen hade bidragit till laget, och trots att han är en av Serie A's bästa spelare så är det ju långt ifrån någon garant för att han skulle lyckas i Premier League. Sett på så vis så är faktiskt Bellamy ett säkrare kort än Kaká, åtminstone på kort sikt (och City värvar ju kortsiktigt nu).

Nä, in med en vänsterytter, målvakt och en mittback nu lite snabbt så är jag nöjd.
Kommentera

Sv: Serie A
Det är inte förens nu jag fundrar på varför det finns dommare i Serie A-B-C, Efter att ha sett matchen mellan Inter-Roma, så går Inter vidare på grund av ett Offside mål " ett solklart sådant"

titta tex på helgen möten när Lecce spelade hemma och fick 2 straffar med sig oh sedan kunde vinna med 2-1

Ibland funderar jag på om inte Moggi var den smartaste av dem alla, för på nått sätt så tror jag inte att vi har sett klart med detta mygel o fuskandet i den Italenska fotbollen..

Nu säger jag inte att det var just så i denna match, men enlig Italensk radio som jag lyssnade på , så sägs det att dem förre stjärn dommaren Collina hade 2 liv vakter med sig i matchen i Milano...

Så ett stort suck från mig och jag hoppas på en rättvis fotboll i Italien.
just nu känns det som en lång lång lång väg att gå.
Kommentera

Sv: Serie A
Viola går på knock borta mot Bologna 2-0 efter 20min, Mutu målat på bägge.
Kommentera

Sv: Serie A
renen:

Lite förvånansvärt att dom spelar den redan idag när den blev uppskjuten från igår. Brukar man inte spela den senare ? Sedan är det konstigt att den går klockan 15 på en vardag !
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74:Kan tyckas, som jag ser så är det hyfsat med folk som ser på.
Klubbarna var väl överens att spela bort den så fort som möjligt.
Kommentera

Sv: Serie A
renen:

Det snöade väl som fan igår ?
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Ja det gjorde det, tror inte att det är så långt mellan Florens och Bologna så det gick nog att spela med kort varsel.
Kommentera

Sv: Serie A

mattias - 74:

"Brukar man inte spela den senare ? "

Det är ju senare nu;)

Lite Transfer:
13.45 Lite svenskt igen och intressanta uppgifter kring min gamle lagkamrat i Smålandslaget, Rade Prica. Enligt ett tips ska Ljungby-sonen vara i Genua för att skriva på för Sampdoria...


Spännande:)

Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19:

Från Sunderland till Sampdoria.. Jävla nerköp :)
Kommentera

Sv: Serie A
Projta:

Strax dax för Milanoderby.

Missa inte!!!
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Aboslut inte! är klistrad som bara den ...
Frozza Milan
Kommentera

Sv: Serie A
Projta: Guds arm?
Kommentera

Sv: Serie A
T T: Grattis till ett fusk mål IGEN .... Skandal Serie A
solklar hands
Kommentera

Sv: Serie A
Projta: Såja nu har jag efter en tids bojkott av skitligan fått min dos igen. Det tog några minuter.
Kommentera

Sv: Serie A
Gusten: Mm.. uppretad är jag minst sagt !
Kommentera

Sv: Serie A
Gusten:

Skitligan?
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: En solklar straff skulle milan ha !
nu får det räcka inte en serie a match till
Kommentera

Sv: Serie A
Projta: Såg också min första på ett tag, aldrig mer!

Jävla bluffliga!
Kommentera

Sv: Serie A
Projta: Serie A då det finns Premier League ?
Kommentera

Sv: Serie A
renen: Serie A då det finns korpen?
Kommentera

Sv: Serie A
sylf:

Kollade faktikst på matchen igår jag också, mest för den Beckhamälskare jag är. Enda behållningen var att se samarbetet mellen Ronaldinho och Pato, dom hittar varandra riktigt bra och zlatan var helt ok.

Kan ju vara så att folk har tröttnat på Seria A eftersom det under flera år förekommit muthärvor och dylikt. De har sig själva att skylla att folk , medvetet eller omedvetet, pratar skit om ligan. Milan borde haft en straff och Inters ledninsmål borde inte godkänts men det är som sagt Italien vi pratar om.
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: en Rolig 1a halvlek =)
Kommentera

« · 1109924 · »