Fotboll

16614 inlägg · 42 ämnen

Serie A

« · 677543 · » Till forumet


Sv: Serie A
Projta:" Men en sak är sant iaf, skulle Zlatan gå till tex Real madrid
då skiter alla i Juventus, och älskar Real istället...
Så det flästa tänker med hjärnan istället för Hjärat, det e sant iaf"

Nu förolämpade du din egen intelligens igen :-)
Kommentera

Sv: Serie A
70 Rodrigues: Aaa shitt nu vad det riktigt illa nästan hehe! är nog uppröd efter dagens match asså =) . Men jag tror att Chippen skulle passa riktigt bra i Florens klubben
Kommentera

Sv: Serie A
Nu får man glömma hockeyn ett tag,det bästa sättet är att se en bra fotbollsmatch!!

Juventus-Milan 20.30 Canal Plus Sport,dax för underbarnet från Rosengård att briljera lite!!
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19:

Tror Milan vinner. Juve har sett lite sega ut. tror Inzaghi filmar till sig 2 straffar ikväll!
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Håller aldrig med en Leksing,Juve vinner 1-0,as usaual gör Trezguet målet!!
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19:

Milan vinner 2 - 1 Ukrainaren gör båda. Det där med Inzaghi skrev jag bara men jag blir inte förvånad om han gör det
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: 0-0 i paus! Blir väll straff i 96 minuten för Juve säkert!
Kommentera

Sv: Serie A
wap.hockeysnack.com
Zlatan utbytt i paus,men det var nog bestämt,för han lämnade över sin tröja till Gattuso på vägen ut till halvtidsvilan!
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19:

Gattuso utvisad... :)
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Inte så ovanligt precis =) . va en trisst match annars
Kommentera

Sv: Serie A
Projta:

Zlatan bänkad igår :)
Kommentera

Sv: Serie A
Projta:

eller bänkad är kanske fel ord men blev inbytt i den 65 :e minuten men det är samma sak !!
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Mja zlatan har gjort sitt i Juve =) . kanske dags att ta sina vingar och åka till Rosengård ;)
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Och vad för bra är det att Sveriges bästa forward nöter bänk?
Kommentera

Sv: Serie A
Frella:

jag tycker inte att det är bra men han kanske har insett nu att han inte kan köra sitt eget race, Tom Glenn Strömberg sågade honom. Hoppas naturligtvis att han kommer tillbaks till storformen till vm i sommar. inte bara jag som anser att han behöver mogna lite till om han skall blir en av världens bäst anfallare
Kommentera

Sv: Serie A
Intresserad av att se sekvensen från Roma fighten där han Romaspelaren sportsligt sa till domaren att han fuskat.

Någon som har en länk där man kan ta del av en eventuell video?
Kommentera

Sv: Serie A
Dragan 2k: Vet inte om händelsen finns med här, har inte orkat kika efter själv. Men man brukar få se en hel del på RAIs hemsida.
Kommentera

Sv: Serie A
Projta:

Juventus chockstartar.. 0 - 2 efter 6 minuter
Kommentera

Sv: Serie A
Läggmatch på gång kanske ?? 0 - 3 efter 8 minuter! Det snackades om Läggmatch före matchen!!
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Typiskt italiensk snack om läggmatcher.Juventus har ju maxflyt.Det räckte tydligen med att peta Zlatan!!
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19:

Klubbarna är ju tydligen samarbetsklubbar också!!
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74 = Konspiration-mannen.
Kommentera

Sv: Serie A
JimmyH:

Va??
Kommentera

Sv: Serie A

mattias - 74:

Ja, du är väl inte Transpirations-mannen, väl? 

Kommentera

Sv: Serie A
Metal Guru:

Förstår inte ens meningen med Jimmy hs inlägg. Det snackades om läggmatch och enligt mig är det en läggmatch. Siena var helt ointresserade av att spela fotboll...

Jag hoppas Jimmy har en bra förklaring till sitt meddelande för jag fattade det inte...
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Ja om jag får se på det hela så tror jag att det va en lägg match.. tror säkert att Juve kan hosta upp lite pengar utifall om Siana skulle åka ur Serie A i år
Kommentera

Sv: Serie A
wap.hockeysnack.com
Mattias, du som vet allt, vilket emgelskt ligalag sponsras av Nestle?
Kommentera

Sv: Serie A
Dream Team:

Fårgar du mig det.. Jagf vet inte allt och framförallt inte svaret på frågan du just ställde. Inte på rak arm =)
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Är det Chelsea, månne? Eller kanske något lag i underliggande division(er)?
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: I dag får underbarnet från Rosengård chansen från start igen.Jag tänker trotsa det fina vädret ute för att se Juves match!!
Kommentera

Sv: Serie A
wap.hockeysnack.com
Zlatans måltorka är över,gjorde just 2-0 på Palermo!
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Aaa roligt att det lossnade nu för Zlatan.. men jag har lite fundersa ändå till VM.. kanske Allbäck och Larsson vore nått. Går iaf bra för allbäck i Köpenhamn som säkrade guldet i år igen..
Kommentera

Sv: Serie A
Dax att bänka sej för att se avgörandet i Serie A,förutsättningarna är att Juve fixar Scudetton vid oavgjort resultat mot Reggina.Milan tar sej an Roma på San Siro,ett Roma som strider för en plats i nästa års Champins Leauge!!

Återstår och se om turbulensen i Juventus har påverkat laget,hoppas på en fin eftermiddag med bra fotboll!!
Kommentera

Sv: Serie A
Klockren första halvlek av Juve,Scudetton hamnar nog i Turin.Lite oroväckande att Zlatan blev liggande vid kortlinjen precis innan paus,får se om han dyker upp i andra halvlek!!
Kommentera

Sv: Serie A
Lo Scudetton till Juventus efter 2-0 mot Reggina, o vem får avgöra om inte Juveikonen himself Pinturricchion Allesandro Del Piero.

Grattis Juve,nu återstår o se i vilken division Juve spelar i nästa år,med tanke den senaste härvan som lär växa ytterligare!!
Kommentera

Sv: Serie A
Bissett19: Man kan alltid hoppas i Serie C .. vore inte mer än rätt, tycker dom ska ha nån Lo Scudetton ! knappas värda efter allt skit som dom håller på me...
Kommentera

Sv: Serie A
Projta: Juventus är inte dom enda som riskerar nedflyttning. Lazio, Fiorentina och Milan riskerar också att flyttas ner.

Kommentera

Sv: Serie A
65selander: En riktig härva det där,det var nån ansedd sporttidning i Italien som gav Juventus noll procents chans att man nästa år spelar i Serie A!!!
Kommentera

Sv: Serie A

Bissett19: Åker dom inte ut så är det riktigt konstigt men Italien är ju Italien. Läge för Zlatan att komma hem till MFF :-)

Kommentera

Sv: Serie A
65selander: äsch varför ska ha gå till ett sånt skitlag :)
Kommentera

Sv: Serie A
65selander: de blir nog inga nedflyttningar....dom skulle förstöra så mycke om dom gjorde sig av med Lazio , Milan och Juve....

och det törs dom inte..... och skulle nu dom mot allt förmodan göra de så ser ja gärna zlatan brevid Etoo i Barca :)
Kommentera

Sv: Serie A
Db_04: Härligt! Kanske Inter har chansen på ligaguld nästa säsong... Fast Inter är ju Inter
Kommentera

Sv: Serie A
björne:

Vore ju konstigt om Inter var nåt annat än Inter !!
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Precis.. och därför lyckas man nog missa guldet även om tvångsdegradering för nämnda klubbar genomförs
Kommentera

Sv: Serie A
Projta:

Verkar som om Juve kan få det riktigt tufft om de åker dit !!!
Kommentera

Sv: Serie A
mattias - 74: Aftonbladet.....läs här i stället
Kommentera

Sv: Serie A

Hur har det gått med den gamla damen och de andra kriminella organisationerna? Har det beslutats något om nedflyttning eller inte? Skulle det inte kommuniceras idag?

Kommentera

Sv: Serie A
El Maco: Man ändrade detta före finalen igår, då man väl ansåg att det ev. guldfirandet i Italien skulle få slippa överskuggas av mindre trevliga nyheter om nedflyttningar och annat. Besked kommer väl i morgon istället, har jag för mig.
Kommentera

Sv: Serie A
El Maco: Hurru, vadå kriminell organisation. Det är ett antal personer som blivit allt för giriga. Fast det är klart, riggade matcher är kriminellt, men Juve som sådant är större än så, det är Italiens i särklass populäraste lag och världens kanske mest framgångsrika.

Hoppas rättvisa skipas.

Dom meddelas på tisdag.


För att citera Del Piero:

"En riktig kavaljer lämnar inte sin dam"
Kommentera

Sv: Serie A
hellge:

Juve har i alla fall gjort klart med nu tränare
Kommentera

« · 677543 · »