mattias - 74: Det gjorde man, men man tappar bort segern och alla tre poängen, som vanligt, i slutminuterna. Mest jobbigt för GAIS, som förmodligen siktar högre upp i tabellen.
SuneMangs: Om en kollar lite snabbt i tabellen så är det ju målskyttet som är problemet. Blåvitt är stabilt bakåt med sin delade tredjeplats gällande lägst antal insläppta. En het anfallare och det kan hända grejer.
Pinaceae: Vet inte om det var en bra match av oss idag eller om Kalmar var usla. Återstår att se hur det går mot våra kamrater i Norrköping. Ser gärna en ny nia på plats då.
Pinaceae: Dom två yttrarna samt Gustav Svensson, som spelar mittback för två numera, är dom enda ljusglimtarna hittills den här säsongen. En skaplig nia mellan Muccoli och Santos så finns det hopp, men det tar alldeles för lång tid. Snart är den tiden slut.
SuneMangs: Det är ju fler på kroken än Dino. Kan de lura dit Hamsik så kan de lösa en annan anfallare. Mycket transferfönster kvar, dessutom har ju de två yttrarna precis anlänt.
mattias - 74: Jo, jag är också öppen för den möjligheten. Lite samma som med Brynäs, det behövs för att rensa ut och laga flaggskeppet som har läckt i två decennier. Det skulle vara bra, men det känns nytt, konstigt och framför allt tungt.
Pinaceae: Jag är inte lika övertygad. Varberg pulveriserade HBK med 5-0 igår också. Blåvitt är ny jumbo och har gjort ett mål på typ 20 matcher känns det som.
Har ärligt talat tappat intresset för att se Giffarnas matcher. Bara sett några minuter av dem nu på sistone. I samband med ÖSK hemma var jag i Danmark för att röka gräs och nu idag var jag iväg på vandring över Söderåsen.
Kan bara hålla med efter slutsignal i Göteborg nu. Jag har ALDRIG sett ett sämre fotbollslag, någonsin. 0-0 hemma mot HBK. Nu blir det 100% nedflyttning.
Bäckis69: Ja ..Kaos på Friends Arena IGEN!! Black Army och Malmös Supras kämmer ut sig som vanligt. In med Sprinkler på läktarna nu så att dårarna får duscha när dom tänder Bengaler. Nu står dom och kastar dem mot varanda
Visst kan det bli så, samtidigt är nog Bragespelarna revanschsugna efter förlusten senast trots att de var klasser bättre.