Ännu ett mystiskt rött men rätt lag vidare.
...och Rit-Ola bekräftar offsiden.
Redigerad kommentar
Projta:
Han sätter sig själv i denna situation med tanke på hans spelstil... Torres är inte i form men han avgör i 78:e.
Projta:
Ronaldo skulle ha haft ett par frispakrkar med sig men domaren väljer att fria, undrar varför?
Blizzard:
Tror Spanien vinner komfortabelt , man har världsspelare på varje position och mittfältet är nog det bästa som ett spanskt lag nånsin haft... 3 - 1 som sagt till Spanien.
Blizzard:
Solklar straff för Japanerna i slutet när Försvararen i det paraguayanska laget hoppar upp och armbågar Japanen i straffområdet i huvudet men domaren friar..
Poffa:
Engelsmännen må vara dåliga på att spela fotboll men Webb gör iaf den bästa domarinsatsen hittills i 1:a halvlek mellan Brasilien - Chile..
Pätr:
vad tror vi om Brassarna - Chile.. Jag tror på en tuff match med många kort och 2 offensiva lag... 3 - 1 till BRA?
Skapligt skott av Tevez.
Tyvärr kommer alla roliga bilder från denna kväll att överskuggas av de domarmisstag som gjorts. De största rubrikerna kommer inte spegla Tevez skott, Kloses tåspets eller Upsons fantastiska häng i luften. Nej, de stora, feta, mörka rubrikerna kommer innehålla ord som skandal, stöld, slagsmål och fiasko.
En dag som kunnat vara den moderna fotbollens klang och jubelföreställning blev istället en dag där fotbollen hamnade i rännstenen. Bespottad och hånad, istället för bejublad och älskad.
Vuvuzelorna förstörde inte fotbollsfesten 2010 för mig, det var den här dagens bedrövliga domslut som förvandlade festen till medioker TV-underhållning.
Blizzard:
Jag tycker man kan ge Martin Hansson chansen. Sämre kan det väl inte bli :)
Poffa:
Var bollen verkligen inne?
sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs086.snc4/35671_407633703086_575858086_4482462_7315792_n.jpg
han levererade idag med, "Nu är det Guatemalashow här"