Bissett19:
Jag var skitfull och badade i fontänen vid Kupolen efter bronsmatchen och farbror blå åkte förbi och tutade :)
Tänkte försöka mig på att tippa Englands startelva inför premiären om lite dryg en månad.
Robert Green
Glen Johnson - John Terry - Rio Ferdinand - Leighton Baines
Steven Gerrard - Michael Carrick - Frank Lampard - Gareth Barry
Wayne Rooney - Jermaine Defoe
Möjligtvis att Crouch snor Defoes plats men jag tippar så här så länge. Carragher är dessutom uttagen i VM så att han skall in i startelvan ser jag inte som möjligt. Han har vä inte spelat en landskamp sedan 2007!
Denna startelva ser intressant ut och det känns som att med Capello vid rodret samt det faktum att man öste in mål kvalet och gick obesegrade genom det så tror jag på en topplacering för England. Skulle vilja sträcka mig så långt som till en final..
scim:
Själv tar jag Green före James, James brukar göra nån groda ibland. Green känns stabilare på nåt sätt.
Jag tror absolut Nigeria blir och räkna med. Mina favoriter måste ändå vara Spanien och faktikst England. Varje stor turnering så är Engelsmännen världsmästare i media och enligt sig själva men detta Vm tror jag faktikst dom kan fixa det. Capello har fått ordning på Landslaget och fullkomligen pulvriserat motstånde i kvalet. Kvartsfinalerna kan faktiskt bli att se ut så här..
Frankrike - England , Holland - Brasilien, Argentina - Tyskland och Spanien - Italien. Snacka om sjukt bra matcher..
Mitt tips är att England spelar final mot Spanien och att England vinner med 2 - 1
Redigerad kommentar
scim:
Dålig aktivitet i den här tråden med bara 2 v kvar... Vilka vinner ? Vilket lag blir en besvikelse..?
renen:
Jag tror också på finalparet Spanien - England... Hoppas på England men man vet ju inte... Englands nackdel är att man har ojämna målvakter.
Jag hoppas på Frankrike och att Henry blir skyttekung.
Jag räknar med att jag har sylf och hela Irland med mig.
sylf:
Kommentar på englands trupp
Målvakter:
David James, Portsmouth
Joe Hart, Manchester City (Men på lån till Birmingham)
Robert Green, West Ham
Backar:
Jamie Carragher, Liverpool
Ashley Cole, Chelsea
Rio Ferdinand, Manchester United
Glen Johnson, Liverpool
Ledley King, Tottenham
John Terry, Chelsea
Matthew Upson, West Ham
Stephen Warnock, Aston Villa
Mittfältare:
Gareth Barry, Manchester City
Michael Carrick, Manchester United
Joe Cole, Chelsea
Steven Gerrard, Liverpool
Frank Lampard, Chelsea
Aaron Lennon, Tottenham
James Milner, Aston Villa
Shaun Wright-Phillips, Manchester City
Anfallare:
Peter Crouch, Tottenham
Jermain Defoe, Tottenham
Emile Heskey, Aston Villa
Wayne Rooney, Manchester United
Darren Bent, anfallare, Sunderland
Theo Walcott, mittfältare, Arsenal
Tom Huddlestone, mittfältare, Tottenham
Scott Parker, mittfältare, West Ham
Adam Johnson, mittfältare, Manchester City
Michael Dawson, back, Tottenham
Leighton Baines, back, Everton
Redigerad kommentar
sylf:
Jag tror Green står i premiären. Min magkänsla sägetr det..Undrar hur Capello gör med Stevie och Lampard som varit ett av Englands största poblem på senare år, hur man använder dom.
Dream Team: Crouch kommer nog hänga nån på någon fast situation.
JD:
Glöm inte och köp AB idag men deras VM Bilaga.
Postar in en snygg calendar i länkrutan..
Redigerad kommentar
T T:Skulle du få abstinens kan du själv sitta hemma och leka komplett hjärndöd idiot framför datorn.
www.fifa.com/mm/document/tournament/competition/64/42/24/fifawc2010matchschedulefinalversion.pdf