Det är bara att konstatera att domar´n va ett skämt i går. Johnssons match straff är väl inget att säga något om, men hakningen sekunderna innan, ja, skulle han blåst då skulle det aldrig bli något men johnsson. Han tog på en massa skitgrejjer och sedan blundade för det alvarligaste, Jens borde naturligtvis också åkt ut för rappet och en rad modo spelare. Domarn ska vara glad att det inte blev öppet krig i slutet av andra och i tredje. Låt oss slippa se dommarfjanten vars namn jag glömt i scandinavium resten av slutspelet! Nu är det bara att hoppas på att frölunda spelar hockey på söndag, det hade dom svårt med igår. Underbart att vi har Kallio, utan honom skulle det nog varit svårt. Ett utav årets vackraste vf mål stod steen för igår, helt otroligt! Stämningen som blev efter målet har jag inte upplevt i scandinavium på flera år! på söndag.............hårt hårdare frölunda............ mjuk mjukare wernblom........
saly: kan hålla med om att det är lågt av de som gjorde det att bua åt ett helt korrekt domslut på det viset, men gjort är gjort och kommer aldrig igen. Kan bara hoppas att det inte upprepas, nog pratat om det.
Stiina: Jo säkert men det var inte de som var frågan jag pratade om publikens uppträdande igår i götet..mycket lågt försvar av dig att dra in Modo publiken i det här..
frölundaindian: Efter att varit rättså neutral i matchserien i mella Modo & VF så måste jag säga att hur publiken uppträdde i går när Jonas Johnsson gjorde sin mycket fula grej på Hedin.det kanske var 100st som såg vad som´hände men 11900 buade och skämde ut säg när Johnsson åkte ut,sådana saker som han gjorde borde automatiskt bli avstängning rästen av säsongen, och att ha mage och kunna bua ut Modo och Domaren vid detta tillfälle säger väl allt om era Goa Gubbar på läktarn,nä fy fan för sådan enögd publik hoppas att Modo går vidare för ni i publiken är inte värd att ha något lag i slutspelet..
Dragan 2k: Jag känner på mig att det blir ett långt slutspel i år. Nu måste VF vinna på Söndag för min chef vill skicka mig till Sveg nästa vecka. Hur fan ska jag klara mig utan ishockey på Tv? Sveg ligger ju för fan i höjd med Ö-vik känns det som.
Los Lobos: Ska ha pengar till nån svarta börshaj till biljetter med.
För övrigt hittade jag följande text sträng på GP. Jonas Johnsson klarar sig ifrån någon avstängning eftersom domaren Lars-Johan Ryhed inte bedömer det som grovt.
frölundaindian: I playoff tackar man inte efter varje match. Hela matchserien betraktas som en match och först efter avgörande match tackar man varandra,
frölundaindian: Det är inte säkert att det blir avstängning precis som Los Lobos sa. I och med att matchstraffet inte var grovt så är han i vilket fall inte automatiskt avstängd nästa match. Återstår att se vilka åtgärder som Disciplinnämnden alternativt Modo tar.
Såg Målen på sporten nu, fan va jag rös när jag såg KAllos Enorma glädje efter 2-2 ålet. han har redan ett frölunda hjärta. UNDERBART ATT SE. eller Steens avgörande när han har satt pucken glider han på ligger han ner, vad tänker han? han fattar nog inte vad ha n gjort. Underbart mål
Los Lobos: Vinner vi en till så blir det Timrå el hv71/djurgården. Timrå har va ganska bra stat mot. Nu tycker jag att Timrå har imponerat helt otroligt i denna kvartsfinalserie. Hv har kommit igån ordentligt. Frölunda vs Djurgården vågar jag inte tippa ens. Förra året hade vi underläge mot Djurgården men utklassa dom helt ändå. I år har vi inte en enda förlust mot timrå så vitt jag kan minnas. Detta slutspel känns mycket svårt men väldigt kul.
Helt klart så hade vi mycket tur idag. Urusel match från vår sida.
Det är väl rätt troligt att han blir avstängd, denna disicplinnämnd vet man ju inte riktigt var man har någonstans. Men det förutsätter ju att någon anmäler det till dom.
Johnssons match straff är väl inget att säga något om, men hakningen sekunderna innan, ja, skulle han blåst då skulle det aldrig bli något men johnsson. Han tog på en massa skitgrejjer och sedan blundade för det alvarligaste, Jens borde naturligtvis också åkt ut för rappet och en rad modo spelare. Domarn ska vara glad att det inte blev öppet krig i slutet av andra och i tredje.
Låt oss slippa se dommarfjanten vars namn jag glömt i scandinavium resten av slutspelet!
Nu är det bara att hoppas på att frölunda spelar hockey på söndag, det hade dom svårt med igår.
Underbart att vi har Kallio, utan honom skulle det nog varit svårt.
Ett utav årets vackraste vf mål stod steen för igår, helt otroligt!
Stämningen som blev efter målet har jag inte upplevt i scandinavium på flera år!
på söndag.............hårt hårdare frölunda............
mjuk mjukare wernblom........