Frölunda HC

60416 inlägg · 3403 ämnen

-HEJA VF-

« · 235807 · » Till forumet

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: Hoppas precis som du på en övertygande seger ikväll. Återstår att se om förra matchen blev en väckarklocka för laget. fördelen med dagens match är att den går 17:00 - 2 timmars mindre väntetid. Drygt 3 timmar kvar till The Showdown!
Kommentera

I kväll har VF vaknat. Nu tar vi dom. och det gör vi med 5-2
Kommentera

DAVID EKAN: VI HAR SETT DOM FÖRUT.
Kommentera

Alle hopa titta hit har alla tittat på mina bilder om ni inte gort det så gör det
Kommentera

ria-ra: Nej, där har vi inget att göra.
Kommentera

ria-ra: ja det kan bli en omväg men till slut kommer vi till semi
Kommentera

DAVID EKAN:
du menar mot övik på tisdag..
Kommentera

danoj: Frölunda mot semi
Kommentera

saly:hej
Kommentera

saly: Ja, "snabbisarna" är pratbubblorna som du har under "vänner online" Ser du röda linjer i en sådan så tryck en! bara en gång, på bubblan och, vips! så kommer det fram ett meddelande.
Kommentera

saly: Det är inte så enkelt att förstå vad du menar. Vad förlorade danoj?
Kommentera

danoj: Det där svaret avgjorde allt du förlorade:::
Kommentera

saly: Tänker inte lägga varken mer kraft eller möda på dig, får du ingen uppmärksamhet där hemma eller, kanske därför du håller på som du gör.
Skaffa dig ett liv.
Kommentera

danoj: Danoj om vi ska uppföra oss vuxen så frågar jag dig fortfarande vad som är fel? om du skrivit det i brevat hade jag kanske "uppfört mig"som du kallar det,,att hädan efter kasta breven som olästa är väl ett lågvattenmärke av dig efter bara ett svar från mig,,kom ihåg att det var du som skrev till mej först
NEJ ett ärligt svar på min fråga som stod i brevet i från mig till dig vill jag ha, annars tar jag dig inte på allvar../SALY
Kommentera

saly: Läs din "snabbis" du fått av mig.
Kommentera

Dragan 2k: hur många av "någon" har du pratat? med vad är det som gjör er så oroliga med mitt snack??
Kommentera

saly: Kan du inte bara lägga ner nu? Det är inte uppskattat från någon.
Kommentera

danoj: nej sanning har aldrig varit uppskattat
mina inlägg kan ni inte städa bort det inehåller nu mera bara ren svenska..eller skriva hos MoDo ,,varför då ?
Kommentera

saly: Kan du inte skriva dina inlägg hos modo istället, eller har du ingenting gemensamt med vad dom skriver?
Kan lova dig att det intr är uppskattatt av moderatorerna att städa bort onödiga inlägg.
Skärp dig nu så vi slipper en massa tråkiga saker.
Kommentera

Portello: Bättre kan du än en massa ????????
Kommentera

saly: ???
Kommentera

Portello: en till som lägger sig i..tomt inlägg:varför ångrade mig om ett inlägg som skulle fått ni att logga ut omedelbart
Kommentera

Portello: snarare att ska det vara. Blev lite skrivihop.se.
Kommentera

saly: Tror snarareatt du är förvirrad som postar tomma inlägg.:P
Kommentera

saly:
Kommentera

danoj: jag märker att du börjar bli förvirrad!!
Kommentera

frölundaindian:hej du igen vaddå för avstängning..jag pratar snällare än många andra gjort i dag (förutom ett inlägg om en dynamit,men det har jag bett om ursäkt för,det var inte min mening att såra någon.men tänk på att denna insändare som Anna skrev om Wernblom och dom däruppe kanske har samma inebörd,,jag menar dret jag skrev skulle ni reagera på vilket ni gjorde med all rätt men som sagt syftet var ar ni skulle vakna upp..
Kommentera

saly: Nu ska du få ett råd, ta vara på det rådet, skriv inte mer strunt nu tack.
Kommentera

saly: danoj från gbg gav du upp eller sa du till mig e du go eller
för sånt snack faller jag för..men en liten fråga varför försvarar du frölundscobosen eller vad den typen nu hette??
Kommentera

frölundaindian: Jag är nog vettigare än du tror men det är kul att ibland få sänka sig till sandlådsåldern igen .jag kommer tillbaka till dig med en röd spade om det är ok för dig??
Kommentera

saly: Det kan du ju fundera på vilken jag menar så har du nånting att göra resten av kvällen.
Kommentera

saly: ja som du märkker kommer vi inte längre i denna debatt ingen kommer få sistta ordet. men du kanske vill forsätta SPAMM med dina menigslösa inlägg och riskera en avstägning.?
Kommentera

danoj: vilken disskution tänker du på,,jag har nämligen flera på gång som du kanske har sett eller??
Kommentera

saly: Ja precis, så ta din disskution någon annanstans om du tänker fortsätta den, för uppenbarligen är det fler som börjar tröttna än jag.
Kommentera

danoj: kul att ni får nogot att skratta åt ,,
Kommentera

frölundaindian: Bestämmer du det eller?
Kommentera

saly:

1. jag heter FRÖLUNDAINDIAN inte frölundaindians
2. Jag la mi åsikt du svar. PUNKT SLUT debatten är nerlagd. sen skriver du ett inlägg till och det kan va det han reagerare på.

3. NU ÄR DEBATTEN DEFENITIVT NERLAGD! :)
Kommentera

saly: Jo, supportrarnas snack berör ju verkligen prestationerna som spelarna utför på isen, det där var kvällens garv.
Kommentera

Dragan 2k: et märks att ni inte kommit någon vart på¨dom sista 50åren i slutspelet..för sådant snack kommer att straffa sig...
Kommentera

BORÅSINDIAN: Det var inte jag som drog igång det här snacket igen
prata med signaturen frölunaindians i stället..men han törs du väl inte ge dig på antar jag.......
Kommentera

frölundaindian: Inga biljetter. Om Dragan vill någonstans går han helt enkelt in :)

pris 470-570 kronor. Tryck lär det väl bli där men det kommer inte vara någonting i jämförelse med trycket på Avenyn om man lyckas spela hem guldet i år. Och där lyckades man till och med knyta inlägget till hockey.
Kommentera

Dragan 2k: Har du billjetter?

isof va kostade dom?
Kommentera

frölundaindian: 21-22 juni...
Kommentera

Dragan 2k: Han e ju däremot kung, när spelar han ..typ Augusti va??
Kommentera

saly: Hehe. Finns det något mer älskvärt en en göteborgare? Jo, det skulle vara 600 000 av oss. Du är mycket välkommen ner hit på sommaren. Varmt och många uteserveringar. Dessutom spelar kungen Bruce Springsteen här i sommar.
Kommentera

saly: Även Modo publiken buar på matcherna. Alla lags supportrar buar. Så ta o lägg ner detta snack nu.
Kommentera

frölundaindian: Ja visst e de dubbelmoral från min sida när jag säger så men jag har alltid älskat folket i från Göteborg men blev så besviken när jag hörde detta buande..nästan som att man trodde att matchen spelades i Globen. Nä nu får ni gjöra allt för att jag ska älska er igen,,,,
Kommentera

saly: Men det jag reagerade på var att du sa: " Hoppas Modo vinner för En sådan publik är inte värda att ha ett lag i slutsapel"

Hur många lag är då värda att ha det? om det är likadant överallt?
Kommentera

frölundaindian: Äntligen en vettig människa ..så klart att det är likadant i Örnsköldsvik eller i Globen..jag ville bara visa hur sår bara Domarna kan vara..stackars den dommare som dömmer i morgon i göteborg ..om ett domslut blit matchavgjörande....
föresten kan ni kalla Alavaara för Finnen det gjorde MoDo folket
när han spelade i MoDo....
Kommentera

saly: Jag vet att denna debatten är ganska nerlagd.

men jag vill ändå svara på inlägget och påhoppet mot GOA GUBBAR

SALY SKREV:

"Efter att varit rättså neutral i matchserien i mella Modo & VF så måste jag säga att hur publiken uppträdde i går när Jonas Johnsson gjorde sin mycket fula grej på Hedin.det kanske var 100st som såg vad som´hände men 11900 buade och skämde ut säg när Johnsson åkte ut,sådana saker som han gjorde borde automatiskt bli avstängning rästen av säsongen, och att ha mage och kunna bua ut Modo och Domaren vid detta tillfälle säger väl allt om era Goa Gubbar på läktarn,nä fy fan för sådan enögd publik hoppas att Modo går vidare för ni i publiken är inte värd att ha något lag i slutspelet"

Ja du, du var naturligtivis där och såg att alla dom 11900 personerna Buade åt Domaren.?
och sen inte för att försvara GOA GUBBAR men GOA GUBBAR räknar man in en skara vid klacken som består avv högst 300 man och kanske några 100 till. dom övriga 10000 som, du säger, BUADE. är vanligt folk i GBG, som jag tror är exakt samma typ av människor som bor där du bor, liksom om du går på en hockey match mellen ditt lag och t ex: MoDo, och en idol och nyckelspelare blir utvisad och match straffad för en Spearing, så visst fan tror jag att publiken Buar åt Domarn och inte åt spelaren, man buar inte för att det var direkt FEL domslut, utan att man vill visa, att BUUUU det där var inte bra gjort domarn nu kommer vi ha en man mindre på isen, oavsett vad spelaren gjorde.

SÅ sluta gnäll på Publiken i GBG den e lika dan överallt, dom vill att sitt lag ska vinna, eller som du resonerar "ENÖGD".
Kommentera

« · 235807 · »