Frölunda HC

60411 inlägg · 3402 ämnen

-HEJA VF-

« · 258733 · » Till forumet

Sv: -HEJA VF-
Dragan 2k: nä, det är olidligt.....
Kommentera

mysmi: Nu var du ändå snäll som kallade det för mustasch...
Kommentera

mysmi:
näää...tycker det är ganska coolt...en bärs och en trevlig match
på dumburken..vad är det som är svettigt med det..;0)
Kommentera

...och ta bort mustaschen Joel!!!....
Kommentera

mysmi: Verkligen. Sitter som på nålar på golvet framför TV:n. Kan inte sitta still i soffan...:-)
Kommentera

svettigt värre........*phu*....
Kommentera

Har nån tänk på hur j*la nära vi är ett SM-GULD!?

På Måndag kan det vi väntat på i 38 år, slå in!!

38 år......38....är 38 för många... men nu....nu kan det äntligen slå in.... det otroliga Sm-guldet.

Skulle ju vara för j*la skönt att ge Carna och Micke ett Sm-guld innan dom går i pansion...

Håll ut....det är inte långt kvar......

KÄMPA...

I kväll blir Ronnie och Norrena match hjältarna.
Ronnie....som är sveriges mest kompletta och bästa back...lksom hela Frölunda!
Kommentera

Jocke: Frölunda har bättre spelare födda 85, och stommen i Frölunda är nästan bara 85:or, medan MODOs bästa spelare är samtliga 86:or. Kolla bara på första femman...
Kommentera

Dragan 2k:
Följ matchen via www.Swehockey.se :-)
Kommentera

Jocke: Hehe. Låter som det kommer bli ett helsike tryck mot Modo målet. 8 stycken j 20 lirare. Gott...
Kommentera

frölundaindian: Den andra matchen spelas idag kl. 12:30, alltså söndag, uppe i Ö-vik... VF har fullt manskap på plats, inklusive 8 färska guldmedaljörer som är sugna på en medalj till... Stackars MoDo... vill de vinna så kommer de att få kämpa!
Kommentera

NU får vi allt dra igång nått kul här.

Nu har vi ju ett sm-guld av tre möjliga. men när spelas den andra J18 matchen?
Kommentera

frölundaindian: vadå varje år 1 gång!!
Kommentera

willysson: det är klart det blir SM-guyld det blir det ju varje år, ockej man ska ju var ärlig, guldet gåt ju inte till göteborg utan till Frölunda, de ätr sant :)
Kommentera

frölundaindian: Det komer bli SM-guld, fast inte till göteborg....:)
Kommentera

HALLÅ DET ÄR JU SNART SM-GULD. VAKNA!! :))
Kommentera

250kg kärlek:

"Jag är rädd at ni kommer att bli förnedrad i afton. En hungrig Kapanen, ett brett sortiment av mycket duktiga spelare samt en oerhörd revanschlusta......

Mot ett favorittippat VF, som tror att det går vägen oavsett kamp, en guldtränare som inte spelar utan försöker ingjuta mod i ett antal stjärnspelare.

Det blir en sjunde och avgörande match i Göteborg. Där har Evensson redan skitit knäck i spiraler.
Förstå vilken moral Tik-spelarna besitter. I Timrå talar vi aldrig om kraven, utan moralen.
Jag är helt övertygad om att VF får det riktigt tufft i afton.

Timrå IK- ALLTID, ALLTID!!"

Hehe vad va det jag sa, fick bokmärka och visa upp igen, nej det blev lite TVÄRTOM där va!.

Men jag sak väl inte vara spydig.

BRA genom förd säsong.!!
Kommentera

frölundaindian: de här är otroligt =) JO JAG HEJAR PÅ FRÖLUNDA...fortfarande.
Kommentera

frölundaindian: "spiff" håller på frölunda killen :)
Kommentera

spiff: Ni måste ju isof vinna i FRÖLUNDABORG, och sistt gick det ju bra för er eller?? minns jag fel? :-)
Kommentera

frölundaindian: nja, om VI gör två mål till så är vi nog i final haha. kanske borde lagt till götet som vanligt....
Kommentera

spiff: dom 20 första gick ju snabbt, och nu måste ni ju göra 2 mål för att inte halka ur...
Kommentera

frölundaindian: ja, 40 låååååånga minuter =)
Kommentera

250kg kärlek: Jo just därför ska jag inte lägga mig. om vi vinner. så ska ja FIIIIIIIIIIIRA. men det är långt dit....40 min
Kommentera

frölundaindian: Den som lever får se.
Kommentera

frölundaindian: han måste blivit lite ledsen nu när tik ligger under..;)
Kommentera

poffa: jag va inte i rummet när han sa det men jag hörde allvaara, och MODO backen inte före detta. han sa nog det väldigt lågt i så fall.
Kommentera

250kg kärlek: öööööö nej. vi leder ju. varför ska jag lägga mig!????
Kommentera

FAN va gött
Kommentera

frölundaindian:

Slå på hörapparaten. Han sa FÖRE DETTA MODO-backen!
Kommentera

frölundaindian: Om nu någon skulle längta till ditt bokmärkta inlägg föreslår jag att ni redan nu går och sover.
Kommentera

PÄRLSKOG:

-MODO BACKEN

VADÅ e han störd eller, han e la vf back...PUCKOOOOOOOOOOOO
Kommentera

250kg kärlek: tufft kanske men inte klassade.....ne vi vinner....
Kommentera

250kg kärlek: HAHAHAHA. detta inlägg ska jag bokmärka...och visa efter matchen :))
Kommentera

danoj: Jag är rädd at ni kommer att bli förnedrad i afton. En hungrig Kapanen, ett brett sortiment av mycket duktiga spelare samt en oerhörd revanschlusta......

Mot ett favorittippat VF, som tror att det går vägen oavsett kamp, en guldtränare som inte spelar utan försöker ingjuta mod i ett antal stjärnspelare.

Det blir en sjunde och avgörande match i Göteborg. Där har Evensson redan skitit knäck i spiraler.
Förstå vilken moral Tik-spelarna besitter. I Timrå talar vi aldrig om kraven, utan moralen.
Jag är helt övertygad om att VF får det riktigt tufft i afton.

Timrå IK- ALLTID, ALLTID!!
Kommentera

Dragan 2k: hehe hoppas att det hörs ut i högtalarna i hela LADAN. så att Spelarna hör detta så att dom känner press. och att VF taggas och får blodad Tand.!
Kommentera

frölundaindian: kanske inte alla va men dem mesta-...;)
Kommentera

frölundaindian: Hehe. Vad är det som händer. Man tippar Timrå. Undrar vad TImråiterna tycker om detta...
Kommentera

ribba9: hehe nu har ju TIMRTÅ tycket på sig . alla "experter" tippade ju att TIK skulle vinna i dag....
Kommentera

frölundaindian: hehe den e go...men i pp är han sorgligt dålig,,,men det vänder nog idag tror jag...åå vad jobbig gunnar johansson e...
Kommentera

ribba9: nu måste han få ordning på puck f*n **TJONG** upp i kryllan så vatten flaskan flyger.......:)
Kommentera

danoj:
frööööööölllluuuuuuuuunnndaaaaaaaaa frööööööölllluuuuuuuuunnndaaaaaaaaa frööööööölllluuuuuuuuunnndaaaaaaaaa

bara att hoppas att det blir en bra match nu. må bäste lag vinna....
Kommentera

Evensson: Jaha och hur många tränare sitter och berömmer motståndarlaget och dess tränare på presskonferenserna?? De flesta pratar väl bara som sina egna spelare och ger dem beröm. Det är väl bara Wikegård som klagar på sina egna spelare

Klagar på domare gör Conny väääldigt sällan och att motståndarna haft tur när sa han det?
Kommentera

danoj: ja och dax för mange nu i pp....
Kommentera

Evensson: Pojkar ni behöver inte vara närvösa inför nedsläpp! Ni ska ju bara vinna det här.
Kommentera

frölundaindian: kan nog vara lite avvaktanda av tik och frölunda men hoppas dem spelar med tålamod så ska det gå vägen...tror 3-0 till vf..;)
Kommentera

ribba9: Lundqvist i mål, resten sköter johnson, andersson och kallio :)
Kommentera

danoj: vad tror vi då.....jag tror 1-3,,,.... efter en MKT bra match
Kommentera

danoj: Vem står??
Kommentera

2 minuter kvar, KOM IGEN NU FRÖLUNDA!!
Kommentera

« · 258733 · »