Nu var han igång igen den galne Gunnar. Han försökte få Joel att få dåligt självförtoende. Men han gick bet när joel bad honom att ställa frågan till FBK istället. Bra gjort Joel.
mysmi: Nervöst är bara förnamnet. Men tycker ändå att Frölunda är det bättre laget. Klarare målchanser. Sedan tycker jag att Färjestads utvisning på Jenni var ganska kul...
Dragan 2k: Jo, Frölunda är det bättre laget så man får ju bara hoppas att det blir de som får in första målet nu...och andra...och tredje.....och fjärde....och...
liepins... TIMRÅ IK har som mål att spela SM-Final år 2005.. vi har börjat träningen för det nu.. denna säsong var bara för att kolla hur sopiga alla andra lagen är när TIMRÅ IK inte är fullt tränade...och ändå tog vi oss till semin..;0)
Jag tycker fortfarande man skulle satsat på Richard Lintner. Varför skaffar man en defensiv back till? Vi behöver en offensiv back med en riktigt skrämmande bössa från höger. Inget försvarsberg. Det har vi redan i Ronnie, Oscar, Kimmo och Jan-Axel.
liepins: Så kan det ju vara men varför en defensiv back. Lite guldpengar har väl ramlat ner i kistan så att man skulle ha råd att vara med i budgivningen om nån offensiv back. Vad hände med han tjecken som var på väg från finland... eller va han aldrig på väg :)
liepins: Ska man ha en första back som ska ta plats i A-kedjan så är det enda man skulle kräva av honom att han kan slänga sig i händelse av 1 mot 2 läge. Annars ska ju A-kedjan trycka på och då räcker det att han har kyla vid blå. Ett rungande skott och kan tacklas litegrann. Gör ju inget om han kan åka skridskor heller.
FreddanVF: Oscar har väl visat en del offensiva kvaliteter under säsongen tycker jag. Han har ju fått hyssta in ett och annat poäng med för del delen eftersom han ligger på så högt upp. Sen har han ju mr felfri brevid sej oxå :)