frölundaindian: det här ganska stabilt nu. Nu är Broström på TV. Kan inte hankomma in och slå wernblom på käften. Han kan ta domaren när han ändå är på gång.
mysmi: ja dom åker inte lika mycket skridskor nu + att domaren verkar vilja vara i huvudrollen. ta en massa konstiga utvisningar. För båda lagen skall sägas. Men nu leder dom inför tredje perioden. det kommer nog att lyckas. ÅHH vad jag fortfarande står mig på domaren. kan inte rådbjer döma i alla matcher som frölunda har. han sa ju att han tror att VF vinner SM. HMM
frölundaindian: en gång när jag lyssnade på en hemmamatch så sa de nästan ingenting och när han sa nåt så sa han fel namn hela tiden, han såg aldrig vem det var, hur kass som helst
frölundaindian: ja, jag tycker det, de får inte börja tjura här nu så det blir en massa dumma utvisningar, men det är klart domaren gör ju som han vill :-/
frölundaindian: fasen att ajg itne fick biljett till idag :/ har iaf till på fredag :D de ser ok ut... men 1 mål räcker för modo vill nästan ha 5-3 men jag hatar måljinglet på radiosporten får nästan järtattack när den kommer :D
erras: lätt, lalalala MÅL!!!! och sen 4 sek av tysnad och hjärtat är uppe i tungspetsen och sen hör man "3-3" kvitering av Modo opch sen är sen Radion paj... ne jag ska se alla semifinaler och finaler. detta är första hemmamatchen jag missar denna säsong.... TUNGT.