erras: Dom får inte göra matcherna SÅ HÄR spännande. det är inte bra för nerverna. pulsen ligger i hundraååtio. pirro sa just att VF inte visade hög moral. konstigt att vi leder matchserien med 2-0. Han har nog inte fattat att man skall vinna. sicken tomte.
frölundaindian: Han får gärna vara kinkig. det stör mig inte för fem öre. men måste han hacka ner VF. Nåja vi leder i alla fall det gör inte han? Ha Ha Ha
Peter72: haha jag skrev ju Skingig haha ja kanske det KINKIG precis, han ska ínte hacka på oss bara på domarn el. Modo 2-0 och han trodde att dom skulle vinna det hörde man i Lörd gas. men vi vann YESS
frölundaindian: Jajemän. jag skulle vlija se det lag som kommer tillbaka med 3-0 i röven. kan inte hända! Nu måste vi bara få fart på Dragkedjan. dom behöver komma igång. Lite mycket sura miner från Kahnberg idag.
Härligt med ytterligare en seger. Tack vare att Modos Lehtinen (han var rätt dålig idag tycker jag)tog några onödiga utvisningar så gick det bra till slut.
Men det krävs bättre fart och gnista av grabbarna för att klara av en vinst på onsdag igen.
Usch, detta kommer att bli onödigt spännande tycker jag.
De verka som det var bra stämning bkand publiken iallafall det jag kunde höra via tvn fast det var väl några väl valda ord som vrålades ett tag tycker jag.
Sitter och kollar på sudden mellan Timrå-Luleå, måste vara en nervig historia attse på. Timrå ligger bäst till att avgjöra tycker jag. Därför blir det väl Luleå.....
frölundaindian: det blir väl 3000 kan jag tänka mig som kommer dit. ingen vill se sitt lag förlora igen?. Vi kanske skall ta en walkover från MODO. det kanske ser bättre ut än halvtomma läktare
Ja, det är ju nästan skamligt att det är så lite publik i Kempis när det är slutspel. Jag hörde på tvn att sportchefen Hedin tyckte det var dåligt sist, 3900 pers var det tror jag.
sannes: Men vill dom inte stödja sitt lag skall dom väl få göra det. vi kanske skulle spela på Slottskogsvallens uterink så kanske vi får samma känsla. He He
Nä, inga uterinkar, då är det bättre att dom spelar i vår lilla hall här i stan. (Det är lika kallt inne som ute i vår hall)
Men jag tror nog att det kommer mer folk på onsdag, Hedin yrade något om att det var sportlovsvecka nu så det var därför det var mindre folk där. Sportlov så här sent.......jaja det är stort Sverige.
sannes: è det sportlov nu. vart åker dom på sportlov då? till skåne och åker vattenskidor då. Ja du kan man inte se på hockey under en ledighet så skall man inte se på hockey alls.
MODO fans skämmes ta mig f...n. stöd erat lag. Eller har ni förlorat redan?
sannes: Jag tror aldrig att publiken sviker såpass här i GBG. vi har haft våra dalar och uppgångar. De flesta supportrar har stannat kvar. Glädje åt alla VF fans. Vi visar att vi bryr oss. det kanske är dags för en ny arena åt oss snart
Helt makalös publik som Frölunda har haft genom åren. Jag kommer aldrig att glömma ett fullsatt Scandinavium när man mötte lag som Vita Hästen, Rögle mm. Vilken känsla det var då och framförallt nu.
Och så blir det en femte period mellan Norrlandslagen, hm här kan det bli en lååång kväll/natt framför tv:n.