Frölunda HC

60411 inlägg · 3402 ämnen

-HEJA VF-

« · 229677 · » Till forumet

Sv: -HEJA VF-
frölundaindian: JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så jäkla gött!!!
Kommentera

erras: JJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Kommentera

frölundaindian: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 4-2 matchen slut. 2-0 ja.ja.ja.ja.ja.ja.ja.ja.ja *WWIIEE*
Kommentera

frölundaindian: va fan 4-2 står det.. det ska ju va 4-3 ÄH skit samma FA* VA GÖTT
Kommentera

frölundaindian: 4-2? :>
4-3 men iaf...
2-0 i matcher gött
Kommentera

frölundaindian: tihi :>
Kommentera

frölundaindian: JJJAAAAAAAAAAA F.n vad gött. det satt verkligen fint.
Kommentera

erras: Jag tror att smyghåller på FBK.
Kommentera

svanru: Frölundaindianen alltså
Kommentera

erras: Dom får inte göra matcherna SÅ HÄR spännande. det är inte bra för nerverna. pulsen ligger i hundraååtio. pirro sa just att VF inte visade hög moral. konstigt att vi leder matchserien med 2-0. Han har nog inte fattat att man skall vinna. sicken tomte.
Kommentera

svanru: haha tror du att jag smyg håller på FBK, mot LIF....JA, jag ser oss gärna i en final...:))
Kommentera

frölundaindian: nja men det var nog bara upphetsning att du tog fel resultat eller är du en ulv i fårakläder
Kommentera

frölundaindian: Jag älskar detta spelet. det kan alltid vara så skönt att vinna. Nu är vi nog klara för semi.
Kommentera

Peter72: JAg börjar störa mig På han, Han har inte fattat nått. ne han är väl lite skinkig, det har han väl rätt att va, eller,nja kanske inte ;+)
Kommentera

svanru: JAsså du menar det nä jag skrev fel på grund av handsvätten .....fan va nervöst det va......:))
Kommentera

frölundaindian: Han får gärna vara kinkig. det stör mig inte för fem öre. men måste han hacka ner VF. Nåja vi leder i alla fall det gör inte han? Ha Ha Ha
Kommentera

Peter72: haha jag skrev ju Skingig haha ja kanske det KINKIG precis, han ska ínte hacka på oss bara på domarn el. Modo 2-0 och han trodde att dom skulle vinna det hörde man i Lörd
gas. men vi vann YESS
Kommentera

frölundaindian: Ja vi vann. det var det viktigast för oss. nu har vi dom i ett skamgrepp. eller hur. He He
Kommentera

Peter72: Lätt, binner vi på Onsdag är det klart.!
Kommentera

frölundaindian: gött å få dom lite stressade :)
Kommentera

frölundaindian: Jajemän. jag skulle vlija se det lag som kommer tillbaka med 3-0 i röven. kan inte hända! Nu måste vi bara få fart på Dragkedjan. dom behöver komma igång. Lite mycket sura miner från Kahnberg idag.
Kommentera

mysmi: JA 2-0 i matcher är ju 50% avgjort till vf. om man nu kan resonera så....Hrm ....:)
Kommentera

mysmi: Jag tror dom är tillräckligt stressade redan nu. verkar lite som dom har dålig kondis? så väldigt trötta ut i tredje. bara bra för oss.
Kommentera

Peter72: JA, dom kämpade bra i mot i dag med sin "tunna" trupp om man jämför med VF´s STORA.
Kommentera

Peter72: ja, himla bra :)
Kommentera

Peter72: jmen vinner Modo mot oss på Onsdag så är det match igen och då vlir det nervöst (igen) på Fredag. *Usch*
Kommentera

Härligt med ytterligare en seger.
Tack vare att Modos Lehtinen (han var rätt dålig idag tycker jag)tog några onödiga utvisningar så gick det bra till slut.

Men det krävs bättre fart och gnista av grabbarna för att klara av en vinst på onsdag igen.

Usch, detta kommer att bli onödigt spännande tycker jag.

De verka som det var bra stämning bkand publiken iallafall det jag kunde höra via tvn fast det var väl några väl valda ord som vrålades ett tag tycker jag.

Sitter och kollar på sudden mellan Timrå-Luleå, måste vara en nervig historia attse på. Timrå ligger bäst till att avgjöra tycker jag.
Därför blir det väl Luleå.....
Kommentera

Jag ber om ursäkt för min dåliga stavning....... beror förmodligen på sviterna efter matchen.
Kommentera

sannes: Frågan e ju om Modo kommer spela JÄTTE BRA på Onsdag. dom borde det men man vet ju aldrig dom har ju ingen publik.
Kommentera

frölundaindian: det blir väl 3000 kan jag tänka mig som kommer dit. ingen vill se sitt lag förlora igen?. Vi kanske skall ta en walkover från MODO. det kanske ser bättre ut än halvtomma läktare
Kommentera

frölundaindian:

Ja, det är ju nästan skamligt att det är så lite publik i Kempis när det är slutspel. Jag hörde på tvn att sportchefen Hedin tyckte det var dåligt sist, 3900 pers var det tror jag.
Kommentera

Peter72: Hur många rymmer igentlign. 4-5 tusen, den e ju som Wallenstamhallen.. HAHA :))
Kommentera

sannes: Men vill dom inte stödja sitt lag skall dom väl få göra det. vi kanske skulle spela på Slottskogsvallens uterink så kanske vi får samma känsla. He He
Kommentera

frölundaindian: Dom kanske vill låna Wallenstam och träna. det blir ju samma stämmning som hemma hos dem. He He
Kommentera

Okej överdrev Wallenstamhallen tar väl en 70 påers det finns inga läktare. men det e ju Dåligt av Modo fansen
Kommentera

Peter72:

Nä, inga uterinkar, då är det bättre att dom spelar i vår lilla hall här i stan. (Det är lika kallt inne som ute i vår hall)

Men jag tror nog att det kommer mer folk på onsdag, Hedin yrade något om att det var sportlovsvecka nu så det var därför det var mindre folk där.
Sportlov så här sent.......jaja det är stort Sverige.
Kommentera

sannes: è det sportlov nu. vart åker dom på sportlov då? till skåne och åker vattenskidor då. Ja du kan man inte se på hockey under en ledighet så skall man inte se på hockey alls.

MODO fans skämmes ta mig f...n. stöd erat lag. Eller har ni förlorat redan?

USCH vad det sved att skriva dessa rader
Kommentera

sannes: Posklovet är väl snart i gång fn då borde dom ju ha sommar lov i Oktober :)
Kommentera

frölundaindian: Kommer julen i augusti då?
Kommentera

Hurra snart kommer tomten till alla VF fans. Julen är tidig i år. :)))
Kommentera

Peter72: jegvet inte det är nåt fel där, typ ny år i mars som Muslimerna har. haha. jag vet inte. men nu ska jag sova gott efter 4.3 mot Modo....MUMMA
Kommentera

Peter72:

Till fjällen och åker skidor sa Hedin. Det kan väl stämma antar jag. Skåne...vattenskidor....hehehe...va rolig du är...

Men tänker man efter så är det väl rätt logiskt att ha sportlov nu. Vi hade vecka 8 och Göteborg hade väl vecka 7 så man får väl sprida ut veckorna.

Vi skall nog inte hacka på publiken i Kempis, de gör så gott de kan. De gäller ju alla supporters.
(Nästa gång kan det ju vara vår tur)
Kommentera

frölundaindian: Jag med. Man sover görgött efter en sån här fin vinst
Kommentera

sannes: ja gbg är ju Onekligen en större stad, men Modo har mer stjärnor i NHL och är genom tiderna en större klubb än VF så lite dåligt är det allt
Kommentera

frölundaindian: Det kanske kan vara biljettpriserna som styr en del också.
Men de dyraste biljetterna har väl Frölunda, skulle jag tro.
Kommentera

sannes: Jag tror aldrig att publiken sviker såpass här i GBG. vi har haft våra dalar och uppgångar. De flesta supportrar har stannat kvar. Glädje åt alla VF fans. Vi visar att vi bryr oss. det kanske är dags för en ny arena åt oss snart
Kommentera

Peter72: ja tak över ullevi och det är fullsatt......:)
Kommentera

Nä nu är det dags att lägga sig. måste jobba imorron. men den här segern suger man på. i alla fall tills på onsdag.

Heja Frölunda.
Kommentera

Peter72:

Helt makalös publik som Frölunda har haft genom åren. Jag kommer aldrig att glömma ett fullsatt Scandinavium när man mötte lag som Vita Hästen, Rögle mm.
Vilken känsla det var då och framförallt nu.

Och så blir det en femte period mellan Norrlandslagen, hm här kan det bli en lååång kväll/natt framför tv:n.
Kommentera

sannes: hehe stackars PUBLIKEN jobbigt med så mycket på spel. lider med dom
Kommentera

« · 229677 · »