Instämmer helt och hållet. Men svagt av domaren att inte kunna se det själv, men tur att linjedomaren kunde gå in och rätta till det. Sånt hör verkligen inte hemma på en hockeyrinken. Fy skäms Johnson.
Mr Y: Skönt att det inte blev fler baklängesmål... Kan någon förklara varför Henke alltid går bakom mål och slår en blindpuck efter sargen, istället för att låta backen ta pucken. Det var upphovet till Modos 2:a mål...
Los Lobos: Frölundas spel i 5 min box play var faktisk mycket bra. MNodo fick inte iväg ett enda skott men det fick vi. Hoppas nu att matchstraffet på Johnsson tänder hela laget. För första gången känner jag mig lite orolig.
Bottennapp kan man alltid göra, synd att det kommer just nu men sånt händer.
Det var ju bra att de klarade av 5 min utvisningen. Jag hörde att Högardh sa att de var trötta så det var därför MODO inte lyckades bättre i power play.....hm...trötta.....
Jaja, det är några matcher kvar att göra upp, sämre än idag kan det väl knappast bli...eller?!
sannes: Uselt är ordet. Finns inga ursäkter för högavlönade proffs att göra ett sådan uruselt jobb. Skulle jag uppträda på detta vis på min arbetsplats hade jag fått sparken innan morgonfikat...
Det märks att man tagit fasta på taktiken från Frölundas sida att spela mer aggressivt framför eget och motståndarns mål - det visar Alavaara inte minst vid 2-1 målet.
Kan egentligen gå precis hur som helst. Men ni spelar smart, mycket smart.
Jag försöker alltid hitta något positivt, för det är ingen idé att "spy galla" över sitt lag tycker jag. Man försöker nog att göra sitt bästa och ibland räcker det helt enkelt inte till. Så enkelt är det. Antagligen är jag väl lite knepig som tycker så men det bjuder jag på. Man stöttar ju sitt lag både i medgång och motgång. Eller?!
En sak är säker - att bänka Alavaara i den sista var ett bra beslut. Brukar inte såga egna spelare men han har inte stått att känna igen - den normalt så stabila backen.
Dragan 2k: Ja usch va blekt, förra matchen var han inne på isen i 3 av 4 mål, nej det ka ha att göra med att han kommer från modo...nej eller?....nej han blir bättre sen...om det nu blir nogot....SEN
Instämmer helt och hållet.
Men svagt av domaren att inte kunna se det själv, men tur att linjedomaren kunde gå in och rätta till det.
Sånt hör verkligen inte hemma på en hockeyrinken.
Fy skäms Johnson.
Grabbarna har ingen höjdardag direkt.