Stiina: ok..då förstår jag..det lät lite konstigt bara när du la fram det... men det gör inget...vi är klara för semin och jag hoppas verkligen att Frölunda gör klart det på Söndag...
Fan va gött........... Det var vi värda.......... Undra vad mina grannar sa när jag jublade........... vad jag längtar till söndag nu............. Vi har fått en ny kung i kålleseum... STEEN.............
Jag såg i samma stund som jag skickade iväg meddelandet att den sänds på Canal+, jag får spela in den, jag har ingen möjlighet att se den varken live i "templet" eller på tv:n.
man är jäkligt nöjd med segern men man måste väl ändå se sanningen i vitögat och erkänna att vi hade tur idag. Hoppas nu att denna seger stärker laget inför nästa match. Att det ska vara så svårt att möta Modo. Lagert såg ängsligt ut, nervöst och nästan rädda.
Hur blir det med JJ? Chans/risk att han blir avstängd för tilltaget mot Hedin?
Helt klart så hade vi mycket tur idag. Urusel match från vår sida.
Det är väl rätt troligt att han blir avstängd, denna disicplinnämnd vet man ju inte riktigt var man har någonstans. Men det förutsätter ju att någon anmäler det till dom.
Los Lobos: Vinner vi en till så blir det Timrå el hv71/djurgården. Timrå har va ganska bra stat mot. Nu tycker jag att Timrå har imponerat helt otroligt i denna kvartsfinalserie. Hv har kommit igån ordentligt. Frölunda vs Djurgården vågar jag inte tippa ens. Förra året hade vi underläge mot Djurgården men utklassa dom helt ändå. I år har vi inte en enda förlust mot timrå så vitt jag kan minnas. Detta slutspel känns mycket svårt men väldigt kul.
Såg Målen på sporten nu, fan va jag rös när jag såg KAllos Enorma glädje efter 2-2 ålet. han har redan ett frölunda hjärta. UNDERBART ATT SE. eller Steens avgörande när han har satt pucken glider han på ligger han ner, vad tänker han? han fattar nog inte vad ha n gjort. Underbart mål
frölundaindian: Det är inte säkert att det blir avstängning precis som Los Lobos sa. I och med att matchstraffet inte var grovt så är han i vilket fall inte automatiskt avstängd nästa match. Återstår att se vilka åtgärder som Disciplinnämnden alternativt Modo tar.
frölundaindian: I playoff tackar man inte efter varje match. Hela matchserien betraktas som en match och först efter avgörande match tackar man varandra,
Los Lobos: Ska ha pengar till nån svarta börshaj till biljetter med.
För övrigt hittade jag följande text sträng på GP. Jonas Johnsson klarar sig ifrån någon avstängning eftersom domaren Lars-Johan Ryhed inte bedömer det som grovt.
Dragan 2k: Jag känner på mig att det blir ett långt slutspel i år. Nu måste VF vinna på Söndag för min chef vill skicka mig till Sveg nästa vecka. Hur fan ska jag klara mig utan ishockey på Tv? Sveg ligger ju för fan i höjd med Ö-vik känns det som.