Frölunda HC

60416 inlägg · 3403 ämnen

-HEJA VF-

« · 234338 · » Till forumet

Sv: -HEJA VF-
Grattis...
Kommentera

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA sten jag älskar dig
Kommentera

Sebbe: Tack och framförallt tack Alex Steen!!!!
Kommentera

Sebbe: STEEN STEEN STEEN VÅRAN KUNG; JAG SKA TA MIG FAN KYSSA HAN

YYYYYYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Kommentera

Grattis till segern.
Kommentera

Sebbe:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Kommentera

Stiina:
ok..då förstår jag..det lät lite konstigt bara när du la fram det...
men det gör inget...vi är klara för semin och jag hoppas verkligen att Frölunda gör klart det på Söndag...
Kommentera

tror nästan att dom mörka i da vi tar er på sönda
Kommentera

Vilket mål han gör. Kanonsnyggt grabben!

Men oj, denna seger satt hårt åt måste jag säga.
Kommentera

Fan va gött........... Det var vi värda.......... Undra vad mina grannar sa när jag jublade........... vad jag längtar till söndag nu............. Vi har fått en ny kung i kålleseum... STEEN.............
Kommentera

BORÅSINDIAN:

Och mina grannar har fortfarande ont i öronen. Grannarna har haft en tung kväll, dom håller på Luleå.

Matchen på söndag är den på PPV också eller?!
Kommentera

sannes: Nej! Canal + sänder oxå.
Kommentera

BORÅSINDIAN: SKÖÖJJAR DU. HAN SKA FAN BLI VÅRAN HJÄLTE FÖR ALLTID ( OKEJ FÖR I DAG DÅ) MEN VILKEN DRAGNING. JAG GRÅTER FAN AV LYCKA!
Kommentera

frölundaindian: Jag håller med dig Sten och Kallio är dagen hjältar
Kommentera

sannes:
Matchen på Söndag är inte på PPV, den är i Scandinavium!! Finns biljetter kvar att köpa på ticnet.se

Visas även på Canal+
Kommentera

Cc:

Jag såg i samma stund som jag skickade iväg meddelandet att den sänds på Canal+, jag får spela in den, jag har ingen möjlighet att se den varken live i "templet" eller på tv:n.
Kommentera

Till alla modofans. Tro inte att ni har någon chans. Vi drog lite på det bara. Vi gillar spänning. En förlust i sudden är alltid hemsk. Se på Luleå.
Kommentera

Härligt att se att 4:e kedjan tar steget fram när de andra viker ner sig. Tack Jensa och Alexander
Kommentera

man är jäkligt nöjd med segern men man måste väl ändå se sanningen i vitögat och erkänna att vi hade tur idag. Hoppas nu att denna seger stärker laget inför nästa match. Att det ska vara så svårt att möta Modo. Lagert såg ängsligt ut, nervöst och nästan rädda.

Hur blir det med JJ? Chans/risk att han blir avstängd för tilltaget mot Hedin?
Kommentera

Los Lobos: Vilken jävla kväll. Hade vi förlorat så hade hela helgen varit förstörd. Nu är den räddad. Fy fan vad jag mår bra.
Kommentera

Dragan 2k: Det finns väl en risk att han blir avstängd om Modo börjar leka sandlåda som i dom andra kvartsfinalerna. Jag tror inte dom gör det.
Kommentera

Dragan 2k:

Helt klart så hade vi mycket tur idag. Urusel match från vår sida.

Det är väl rätt troligt att han blir avstängd, denna disicplinnämnd vet man ju inte riktigt var man har någonstans. Men det förutsätter ju att någon anmäler det till dom.
Kommentera

Dragan 2k: Kanske det, men med det uppträdandet JJ visade ikväll skall han inte vara på isen. Pinsamt...
Kommentera

Los Lobos: Och hur länge blir han avstägd då?
Kommentera

frölundaindian: Svårt att säga detta. Några matcher får man väl räkna med - 2 eller 3 kanske.
Kommentera

Vf chefen: Ja, nog var VF nära ett klassiskt totalfiasko.
Kommentera

Dragan 2k: *suck* EV. 1 till 2 SEMIfinaler om vi vinner på SÖNDAG
Kommentera

frölundaindian: Det har jag inte den blekaste aning om. Vet ej om han blir avstängd. Men visst var det otroligt korkat.
Kommentera

Los Lobos: Vinner vi en till så blir det Timrå el hv71/djurgården.
Timrå har va ganska bra stat mot. Nu tycker jag att Timrå har imponerat helt otroligt i denna kvartsfinalserie. Hv har kommit igån ordentligt. Frölunda vs Djurgården vågar jag inte tippa ens. Förra året hade vi underläge mot Djurgården men utklassa dom helt ändå. I år har vi inte en enda förlust mot timrå så vitt jag kan minnas. Detta slutspel känns mycket svårt men väldigt kul.
Kommentera

Los Lobos: Ja visst, han som är så viktig också.

Såg Målen på sporten nu, fan va jag rös när jag såg KAllos Enorma glädje efter 2-2 ålet. han har redan ett frölunda hjärta. UNDERBART ATT SE. eller Steens avgörande när han har satt pucken glider han på ligger han ner, vad tänker han? han fattar nog inte vad ha n gjort. Underbart mål
Kommentera

frölundaindian: Det är inte säkert att det blir avstängning precis som Los Lobos sa. I och med att matchstraffet inte var grovt så är han i vilket fall inte automatiskt avstängd nästa match. Återstår att se vilka åtgärder som Disciplinnämnden alternativt Modo tar.
Kommentera

MoDo tackade inte ens efter matchen.....trist. men man kan väl nästan förstå dom :))
Kommentera

frölundaindian: Har för mig att man tackar varandra efter färdigspelad matchserie precis som man gör i NHL men man kan ju ha fel...
Kommentera

Ursäkta min fruktansvärda stavning *skämms* hoppas ni kan läsa iaf
Kommentera

Dragan 2k: Jo visst gör man det...men Modo bara STACK.
Kommentera

frölundaindian: Det är lätt att bli lite upphetsad nu...
Kommentera

Vf chefen: hehe det menar du inte.
Kommentera

frölundaindian:

Så är det alltid, man tackar efter slutspelad matchserie.
Kommentera

frölundaindian: I playoff tackar man inte efter varje match. Hela matchserien betraktas som en match och först efter avgörande match tackar man varandra,
Kommentera

Är det ingen som vill köpa min Jeep så jag får råd att åka till göteborg på söndag?
Kommentera

Vf chefen: Ge mig din Jeep, så hämtar jag dig... ;)
Kommentera

Los Lobos: Ska ha pengar till nån svarta börshaj till biljetter med.

För övrigt hittade jag följande text sträng på GP.
Jonas Johnsson klarar sig ifrån någon avstängning eftersom domaren Lars-Johan Ryhed inte bedömer det som grovt.

Passade på att sno en härlig bild på samma gång.
Kommentera

Los Lobos: asså, nu vet jag
Kommentera

frölundaindian: Ja, det är den enda bra grejen vi har tagit efter NHL.
Kommentera

Los Lobos: Såg på Frolundaindians.com att J20 lagen får välja motståndare i kvart och semi. (i finalen får dom inte välja :-)
Kommentera

Los Lobos: Läste i Gt att Jemsa gillar bilar. Gör han det avgörande målet i finalen så ska han få den av mig.
Kommentera

Vf chefen: Jeepen?
Kommentera

Vf chefen: oj vad givmild man var här då!! :)
Kommentera

Los Lobos: Japp.
Kommentera

Dragan 2k: Jag känner på mig att det blir ett långt slutspel i år. Nu måste VF vinna på Söndag för min chef vill skicka mig till Sveg nästa vecka. Hur fan ska jag klara mig utan ishockey på Tv? Sveg ligger ju för fan i höjd med Ö-vik känns det som.
Kommentera

« · 234338 · »