gud: Ja det är så hockey skall spelas. det behövs alltid 2 till att dansa tango. men idag så dansade timrå tango medans VF rockade loss utav bara h......
Men som dragan2k påpekade så kommer det att bli ganska fartfyllt även på tisdag. dom år ju trots allt seriens bästa bortlag. men serien och slutsplet är 2 helt skilda företelser. tror att stora trumman sätter högsta fart. dom kör så det ryker.
frölundaindian: Tror jag inte men däremot har VF svårt mot Timrå..hade gjärna sett FBK-TIK i semi...vi vann med stora siffror mot dem i de två sista serie matcherna...
frölundaindian: Nä, tabellen ska man inte dra upp i ett slutspel...men sådana saker som att FBK har 11 raka slutspelsmatcker i LLA det kan man ta upp...=)
Guinness: jo visst, men senaste mötena har ju gått skit, mot Tik alltså men då sak man veta att den senaste matchen var ju efter förlägning så det blir ju bara 5 matcher vi har losat (efter full tid)
mike66: Grattis? Ja, tack då, men fan vet om det inte är jag som ska säga grattis!!!
Så nervös som jag är inför den här matchen är det längsedan man var. Bara att hoppas att förlamningen släpper i Frölunda, och att de kommer igång med sitt fina spel. Eller är det Timrå som låser upp Frölundas spel så effektivt? Som sagt, fan vet....
Klinth: Då tycker jag att du ska fråga honom ;) Man får väl som neutral åskådare önska lycka till till bägge lagen samt att det blir en bra match.
Tycker att det är rätt sjukt att ni måste flytta från Scandinavium till Frölundaborg. Man ska väl ändå spela hockey i en ishall och inte hoppa häst? Även -96 fick hockeyn maka sig pga hästarna, sjukt tycker jag.
Portello: Borgen är en riktig hockeyarena - Scandinavium är en evenemangshall. Ett j...vla spring ut och in till olika restauranger och jippon. Detta förekommer inte i Borgen, där det blir en enbart hockeyintresserad publik och inte en massa slipsar och representation.
Alla verkar så segervissa för Vel Fjunen ikväll, tänkte bidra med ett tips jag också: 14-1 till Vel Fjunen! Vår tur är slut o er skicklighet har kommit åter!
Måste säga att det var underbara bilder som visades innan matchen började :). Tycker att ni får vara väldigt tacksamma att ni leder efter första. Henke har varit grym.
Dragan 2k: ja, kan bara hoppas att lunkan spelar lika säkert resten av matchen. han blev nog tänd av att få sitta på bänken ett tag. men sen måste ju vf komma igång bättre om detta skall hålla.
Men som dragan2k påpekade så kommer det att bli ganska fartfyllt även på tisdag. dom år ju trots allt seriens bästa bortlag. men serien och slutsplet är 2 helt skilda företelser. tror att stora trumman sätter högsta fart. dom kör så det ryker.
I den situationen så veknar nog de flesta.