Självklart hoppas man ju att det bara blir 3p för Er del.. Mif har aldrig stått högt i kurs.. med Håå-Vee är det ngt helt annat.. men samtidigt måste det ju förr eller senare bli ngn förlust den här säsongen också och då ser jag hellre att den kommer mot Er i nästa match än mot DIF i nästnästnästa... 08:orna har så mkt jobbigare attityd.. Game On!
Ja, HV71 är ju jävligt starka nu. Men förlust måste komma för eller senare. VF vinnner med 4-2. malmö tror jag blir värre. Malmö är i poäng nöd och vill nog gärna ta VF. Men optimist som man är tror man ju på en 5-4 seger för VF. Hoppas alla som håller på VF har det jävligt bra! Jag längtar redan till slutspelet. Ska på Frölunda- Brynäs den 13/10. Vi kommer 15 stycken från min skola
Varför skall det vara så in i helvete svårt att lägga in ett nytt inlägg? Den här hemsidan är ju helt virrig. I och för sig är den ju bättre än frolundafans.com, för den verkar ju inte alls existera....
En sak som är dock bra här är att man måste vara registrerad användare, så man slipper marodörer som kommer in anonymt och förstör.
Jag vill säga att jag HATAR idioter som kommer in t.ex i HV:s diskussionsforum och spyr galla över laget och bara har en sak att säga; hur mycket HV suger. Ett speciellt stort och taggigt tistel vill jag slå Mattias Johanson med, som tar död på relevanta diskussioner om domarinsatser och gällande hockeyregelverjk genom att säga att:
"klaga inte på domaren, vi spelade ju för fan ut er. det är ett under att det inte blev 8-1" eller:
"är du lite putt över förlusten, stackars dig..."
Sådana omogna kommentarer betackar jag mig för. Givetvis angav han ingen mailadress, så man kunde bemöta hans så kallade inlägg...
Nej, Vi HV-supportrar är inte putta över något. Vi tittar på tabellen och ser var HV står och hur många poäng HV har till godo på nästa lag.
Men det som jag och hälften av alla sanna ishockeysupportrar klagar på är det ofta daltande sätt som domarna har. Det är det som bäddar för alla skador som lagen dras med! Och om jag inte missminner mig, så är ju inte frölunda skadefritt... Så någon i frölunda borde väl hålla med om att något borde göras åt alla skadorna. Och det på organisationsnivå.
MoK GG> Det tror jag nog. Det har ju inte gått så bra för dem hittills, så det ska väl inte bli några problem... Men man vet ju aldrig, kanske det vänder för dem nu, men det tror jag ju INTE! Nej på söndag blir det seger, och jag skall vara där!!!
HELA SKANDINAVIUM RÖJER NÄR MALMÖ PÅ HUVUDENA BÖJER
haha, tillåt mej först säga att malmö är ett skitlag, ingen finess för 5 öre, spelar grishockey, och jag säger som jonas enarsson på radiosporten, citat " det är inte malmö som blitt bättre i 3:e perioden utan frölunda som blitt sämre" , sen att dom vann på straffar var väl självklart, enda sättet dom vinner över frölunda på. Men som sagt, många omgångar kvar, och om du tjoar nu över en sån här skitseger så gör du det definitivt inte när serien är färdigspelad och det står klart vilka lag som går till slutspel,malmö är inte ett av dom.
Jag gjer bara svar på tal inget annat. men ni frölunda supportrar har ju en förmåga att säja innan en match att MIF får stor stryk det är redan så gött som klart. Fast det visar sig vara gjust det att den som skrattar först skrattar sist. och visst ni kanske vinner nästa match och den där på. det vet man ju alldrig men det verkar ju ni redan veta.
Skalpjägaren jag förstår om du är en riktig Frölunda supporter som älskar ditt lag men man ska vara försiktig om vad man säjer annars så får man gjust svar på tal på tal. Och jag vet att det kan vara jävligt jobbigt i bland men det är sånt som man får ta.
Och du Danoj= om du tycker att MIF är ett riktigt skit lag så får det vell stå för dig, du glömde visst att på Tv4.se så säjer dom att när MIF satte fart under skridskorna så orkade inte frölunda spelarna hänga med.
19 Nicke> Det e lungt, för jag vet att Frölunda är det bättre laget, sen att fru Ingeborg hjälpte mif att vinna matchen kan jag inte göra nånting åt, annat än att skrika och klappa mitt VF till seger. Dessutom är det så att TV4 är den största göteborgshataren som finns, så det var inte konstigt att de sa så, eller hur?
Förresten, hände det nåt på skandinavium igår eller? Det blev ett jevla spring på matchvärdarna och de poliser som var på plats. Även en massa supportrar sprang omkring. Sen anlände det en ambulans när jag var på väg ut. Nån som vet nåt???
Skalpjägaren> Fru Ingeborg e en kul prick! Vi myntade detta uttryck under förra säsongen jag och nåpgra till... börjar undra om man vet vem du e kanske.
Ambulansen såg jag med... körde in bakom Scandinavium ner vid träningshallen. Det sades att dte kastades flaskor på dommaren men ingen har ju skrivit detta så.
Annars kan jag ju bara säga att madhawks gänget drar bara skam över sej. Dom hoppade på en stackars kille igår.. han var säkerligen inte den enda.... inte många som gillar dom däringa Mif supportrarna... synd att så få kan förstöra så mycket,
MoK GG> Ja det är synd att hat och våld ska få förstöra en sport så mycket, jevligt onödigt dessutom...
Och att ge sig på domaren är lika jävligt det med... De gör ju trots allt bara sitt jobb, även om de gör det mycket dåligt så måste det finnas gränser tycker jag...
Min kära mif suporter. aldrig stavas ALDRIG med två L, alltid stavas ALLTID med två L. En ganska bra regel eller? Några andra stavfel men jag förstod vad du menade.
Men man måste tro, tro på sitt lag. Förstår att det kan va tungt att tro, om man har mif närmast hjärtat. Men som vi Göteborgare säger, ALDRIG HATA BARA ÄLSKA! Det är väl ett bra motto!
Du lilla Matz Krångh, vad är det med dej? Jag kan go i god för Madhawks o hela Redhawks supportklacken som var på sektion M igår att dom är oskyldiga. För jag var med dom hela matchen o inget bråk uppstod.
Även efter matchen så hände inget, dom gick i lugn o sansad trupp till parkeringshuset där dom hade sina bilar parkerade.
INGET ALLS HÄNDE!
Tycker att du Matz bara klagar på allt. Är det ditt motto du håller dej till? Aldrig hata bara älska?
Madhawksgänget är både trevliga o skötsamma. PLUS att dom är OSKYLDIGA till något som helst bråk.
Måste bara hålla med mickeksk. Du matz krångh eller va fan du heter, här ska du få höra.. Jag var en av dem som åkte till Götet igår och din berättelse om att vi hoppade på en liten kille är så fel det kan bli... bakom oss satt några ungdomar som trodde sig förbannat mkt, och dom kastade mynt på oss.. Självklart blev vi arga, och vi sa till vakterna som förde bort dessa ungdomar direkt... Jag menar, vad ska sådana göra på en match om dom bara vill bråka. Madhawks är inget bråkgäng, dom är ett gäng som stöttar MIF! Jag känner dessa grabbar bra, och dom åker på allt. Och då menar jag lule ggr 2, modo ggr 2 osv.. Tror du seriöst att dom åker för att bråka?? Dom känner förbannat många supportrar från andra lag, och dom festar tillsammans.. Inte bråkar!! Så ändra uppfattning om madhawks nu, är du snäll! Och när vi skulle gå till bilarna så gjorde vi det direkt.. Inget annat.. vi såg oxå ambulansen och undrade väl vad som hände lika mkt som ni... Jag lovar dig att absolut inget alls hände... Synd att du har sådana fördomar mot madhawks, de är jävligt trevliga vilket du antagligen oxå skulle tycka om du lärde känna dem.. Så sluta nu och kinka och ändra uppfattning om oss!