Frölunda HC

60417 inlägg · 3403 ämnen

Aj aj aj

« · 11580 Till forumet

Aj aj aj
Aj aj, det var inte bra. Tredje raka förlusten och en poäng på tre matcher. Visserligen hade man en tuff öppning av årets Elitserie men ialla fall fler poäng mot FBK och Luleå hade man väntat sig.
Positivt i alla fall är att Niklas Andersson visar att han inte är vem som helst. Han blir väldigt nyttig för VF framöver. Även Jensa kommmer att bli en tillgång med sin tyngd kan han pressa sig in i zonen och hålla kvar pucken.
Nicke leder VF:s interna på 4 poäng och är väl i delad ledning i den sammanlagda tror jag.
Nya tag nu mot Timrå IK på tisdag där tre poäng ÄR ett måste. Det vore väl fiasko annars, eller?
Det ser ändå lovande ut tycker jag. Men, var finns Marian Kacir, Patrik Carnbäck och Peter Ström?
Har dem försvunnit eller. Skärpning. Ingen av dem har gjort poäng ännu. Eller är det så att deras tid är borträknad och att det är junior-Frölunda med Niklas Andersson och Jonas Johnson i spetsen som tar överhand? Jag vet inte men ska Frölunda överhuvudtaget ha en chans till Guld så måste dessa spelare visa sig nu.
Juniorerna gör det man har förväntat sig tycker jag. De är hungriga.
Kom igen nu VF!
Kommentera

Sv: Aj aj aj
Mangan: Varför skulle det vara fiasko att förlora mot Timrå??
Kommentera

Mangan> Carnbäck slet tydligen på ganska bra mot Luleå. Men vart Ström och kacir höll hus vet i 17.
Kommentera

dJURGÅRSDEN HAR DET LÄTT I ELITSERIEN I ÅR!!
Kommentera

äLSKA DJURGÅRDEN
Kommentera

I morgon har ni iaf 2 poäng hehe,Z:a avgör i Sudden och tar många sköna skalpar med hem. SM-Guld det kan ni drömma om!
Kommentera

därför att Timrå e kass
Kommentera

Djurgården e bara ett gäng djur haha
Kommentera

Ni kan ju drömma om en slutspelsplats!
Timrå måste slita hårt i vinter om man ska hänga med. I alla fall om man ska nå slutspel.
Kommentera

« · 11580