"Frölundas tröjjtrick"

« · 404327 Till forumet

"Frölundas tröjjtrick"
Snygg?

Affirmative!
Se länk.
Kommentera

Sv: "Frölundas tröjjtrick"
danoj:
Den är klart godkänd...Som Timrå IK supporter så hoppas
jag att Timrå IK också vågar göra något liknande i framtiden
Kommentera

danoj: Enormt lik MODOs tröja faktiskt.
Kommentera

AudibleGiraffe: Fast snyggare=)
Kommentera

Linnea: Det är jag benägen om att hålla med. Den var riktigt snygg den där tröjan.
Kommentera

AudibleGiraffe: Ja det var änna på tiden att de förnyade sig lite. Kul att se går tillbaka till gamla designer.
Kommentera

Linnea: Ja, ni går från den fulaste tröjan i elitserien till den snyggaste :)

Förlåt för att jag säger så, men jag tycker tröjan ni har haft nu de senaste säsongerna sett förskräcklig ut.
Kommentera

AudibleGiraffe: Ha, och det kom ju från rätt ställe!=)Kan inte tänka mig att er dräkt vann några modepriser heller=)
Kommentera

AudibleGiraffe:

Personligen har jag alltid tyckt att Frölundas tröjjor är dom snyggaste i ES, men man är ju av en subjektiv uppfattning ;)

Den tröjjan som visades upp nu kommer dock inte att användas jätteflitigt under säsongen, men dom har även gjort om det ordinarie bortastället.
Mörkgröna byxor tex, börjar gå mot dom ultimala bortatröjjorna vi hade för många år sen som var helt i grönt, å dom va snygga! :)
Kommentera

danoj: Vet inte varför, men jag tycker Södertäljes bortaställ är jäkligt snygga. Även Djurgårdens hemma-tröjor...

MODOs är sådär :P... Tröjorna man spelar på bortaplan är dock ganska snygga :)
Kommentera

AudibleGiraffe: Synd bara att den knappt kommer att användas. INte för att jag kan hålla med att dom gamla tröjorna är fulast men inte heller snyggast.
Kommentera

danoj:
Du kan ju inte mena att Indiantröjan är snygg, den tillhör ju topp 3 bland dom fulaste i elitserien.

1. LHC, kommentarer överflödiga.
2. MODO,
3. Frölunda.

Till er fördel skall nämnas att jag är grymt avis på er nya retrotröja, där hamnar ni i topp på snyggaste tröjor.
Kommentera

Per HApps: Nu ska vi ju ta det lite lugnt här :) Kasta sten i glashus? ^_^

Timrås tröja är för djävla ful. Ser ut som inget annat. En massa plotter med ful reklam.
Kommentera

AudibleGiraffe:
Ja just det MODO's är ju helt reklamberiade! Not.
Kommentera

Per HApps: Jodå, vår tredjetröja är helt reklamfri.
...än så länge, är det väl bäst att tillägga.

Men det var väl inte det saken gällde antar jag ;)
Kommentera

Per HApps: Nej då. Absolut inte. Men att påstå att Timrå har en vacker tröja, kan inte vara ett logiskt resonemang :)
Nog för att du inte påstått det, men jag hävdar bestämt att Timrås är lika ful som de andra du räknade upp där :P
Kommentera

AudibleGiraffe: Jag tror att det var någon utrikisk man som sade "Beauty is in the eye of the beholder" om jag minns rätt.
Med andra ord så är jag riktigt stolt över mina vackra reklambesudlade Wilde- och Lehtinentröjor och tycker förstås att de är otroligt vackra...
Kommentera

Paddan: Right on the money! Men så är det ju i allt egentligen.
Jag kan ju faktiskt inte förstå att det är folk ex.vis som spenderar pengar på att gå och se Gyllene Tider ex.vis.....
Kommentera

Per HApps:

Som sagt, man ser nog på det där med lite olika ögon beroende på vilken klubb man håller på, även om jag tycker att dom tröjjorna som vi hade med klubbemblemet för många år sen såg bättre ut.
Kommentera

danoj:
Jag tycker tröjan var jättesnygg, en klar förbättring. Synd att dom inte skall använda den hela tiden.

En tröja utan en miljon "reklamtjofräsgrejer" på, det tycker iallafall jag om.
Kommentera

Hm, jag får rätt mig själv.....

"Jag tycker tröjan var jättesnygg".....skall ju vara ÄR jättesnygg....
Kommentera

Sannes: Sitter och tittar på er nya tredjetröja och blir inte särskilt imponerad. Tycker att tröjan ser väldigt rörig ut, trots sin renhet från reklam. Kanske i sin tur beror på att jag heller inte tycker att vår egen tredjetröja är snygg. Men när de nu väl tagit fram en tredjetröja så är det kul att se att mitt kära MoDo i varje fall kommer att spela i de tröjorna under försäsongen.
Återstår att se om de kommer att spela något med de tröjorna under seriespelet.
Kommentera

Paddan:
Finns inte en chans att den ser rörig ut. detta är en klar förbättring mot tidigare. Sådetså!
Jag får leta upp Er tredje tröja, har inte en aning om hur den ser ut.
Kommentera

Sannes: Tja, den är lite lik er tredjetröja men går i rött, vitt och grönt istället för rött, vitt och blått!
Kommentera

Paddan:
Den tröjan tyckte jag också om, fast inte lika mycket som Frölundas, hm, undrar vad det kan bero på.
Kommentera

Sannes: Då är vi överens om en sak i varje fall. Du gillar båda tröjorna, medan jag inte alls tycker att de är snygga. Men det är väl kanske tur att det inte är min åsikt som räknas alla gånger ;)
Kommentera

Paddan:
Snygga eller ej, det kommer att diskuteras många gånger om.
Men vi är överens om att vi inte är överens, det är rätt bra tycker jag.
Din åsikter brukar vara rätt så bra men dock inte denna gång.
Kommentera

Sannes: Kan också vara så att jag hakar upp mig på att MoDos tredjetröjor marknadsförs som retrotröjor och det enda som är retro med de är det snedställda lagnamnet och snörningen i halsen. Det är alltså inte baserat på någon tröja som man tidigare använt.

Hmm, nej, jag tycker nog bara att den är ful, så enkelt är det.

Frölundas tröja har jag ju än så länge inte sett "live" och eftersom den tydligen bara skall användas på hemmaplan lär jag heller inte få se den live.
Kommentera

Paddan:
Då är Frölundas tröja bättre, den har liksom använts tidigare.

Du får försöka att komma hit ner till Västkusten vid något tillfälle. Börja spara pengar nu, så kanske du kommer om nåt år eller så, det är inte lätt att vara student, antar jag.
Kommentera

Sannes: Just nu känns det som att alla pengar de närmaste åren kommer att gå åt till bussresor Umeå t.o.r, kurslitteratur och förstås alla hemmamatcher som måste ses.
Kommentera

Paddan: Den nya tröjan är inte blå utan grön, såklart. Det är bilden från GT som är lite otydlig. Var inne på kansliet idag och fick tillfälle att se den live. Den är snygg, riktigt snygg. Hoppas verkligen att den släpps till försäljning. Jag köper garanterat en på stubinen.
Kommentera

mangan: Hmm, då var den inte bara lite otydlig. För jag tycker då att den ser mörkblå ut på bilden. Verkade väl lite ologiskt med blått, fast det är klart jag såg ju att ni ska spela med guld på bortatröjorna också, så alla färger kanske är gångbara. ;)
Kommentera

Paddan: Den är i samm färgton som de nya byxorna, lite blank, och med ljuset i träningshallen som är lite blekgult så kan det lätt bli lite si och så med färger o.dyl.
Kommentera

mangan: Ok, men jag har ändå lite svårt både för den där tröjdesignen och designen på MoDos tredjetröja. Men det är ju viktigast att de flesta av de egna supportrarna och sponsorerna är nöjda.

Sedan så underlättar det ju också om tröjorna inte är belamrade med reklam, då blir det lite enklare att skapa en snygg tröja.
Kommentera

Paddan: Exakt. Många efterlyser ju också de "vanliga" tröjorna i reklamfri version. Frölundas tröja är ju faktist lite väl mycket reklam på. Men det är ju så att sponsorerna också måste få synas lite för de pengar de betalar.
Kommentera

mangan: Tycker inte VF har mycke mer reklam på tröjorna är dom flesta andra. Tyvärr ett måste för att få in pengar. Annars kan vi ju alltid göra som i NHL och bryta för reklam hela tiden mitt i matchen.
Kommentera

danoj: Är det inte bättre att gå tillbaka till dom gamla färgerna.
Vita tröjor och gröna byxor allternativt hel grönt.??

JAN
Kommentera

Thomas17Srsen: Vita tröjor säger du, vilken färg skall 2a tröjan ha?
Kommentera

MoK: Angående din fråga angående reserv-tröja, vore inte helt fel med en grön tröja och därmed få en helgrön dress, snyggt enligt min mening.

Hälsningar
Jan Linde
Kommentera

Thomas17Srsen: Kan det vara så att du är lite förtjust i det gröna bara för du håller på Rögle kanske :)
Kommentera

MoK: Det kanske kan tänkas, men jag har för mig innan Frölunda gick över att spela i helrött, så hade man vitt och grönt hemma och hela grönt borta, så egentligen är det inget nytt.
Vad trot du Frölundas chanser denna säsong med Lillis i båset.

Ha det
Hälsningar
Jan Linde
Kommentera

« · 404327