Sannes: Problemet som så ofta inträffar när man får ett sådant långt powerplay är att man drar ner på tempot och tänker vi har så lång tid på oss. Samtidigt höjer sig försvarande lag markant. Men hade vi sett lite snabbare passningar och framförallt mer distinkta passningar hade säkerligen ett eller annat mål slunkit förbi duktige Bjurling.
Dragan 2k: Tja, han inser väl att han inte är tillräckligt bra när han möter Frölunda och måste ta till oschyssta metoder....
Ingen höjdar period, jag trodde nog att grabbarna skulle klara av att få in ett par mål när de hade chansen i 5 minuter men icke att det gick, de var ju bara ute i hörnen och spelade och där görs det inga mål, så vitt jag vet iallafall.
Men så nära Niklas var att göra mål, där kan man snacka om klockren stolpträff.
Blir nästan lite förbannad på publiken som är där idag, ska dom sno mina biljetter så ska dom fan höras, är det VM i slipstöntar i publiken idag eller vad är det frågan om?
Det finns fortfarande möjlighet att vara med som utmanare. 3 resultat till. Det verkar som att alla tror på storvinst idag. Hoppas inte det straffar sig så att det blir förlust istället:-)
Sista dag för att hämta ut mina biljetter till Brynäs matchen är imorgon Fredag, är det någon som vet vilken tid man senast måste vara där innan biljetterna går till allmän försäljning?
Framstjärten bör väl ligga nånstans i Södertäljetrakten, strax innanför Trosa.. Jaja, skämt åsido. Många resultat tippade. Orkar inte samanfatta utan säger bara 5-3 rakt ut i luften och hoppas på att det är ledigt..