Boråsindian: Som sagt kan icke yttra mej för jag vet inte hur matcher ser ut. Hadelöv kanske spökar i målet eller så skjuter Frölunda korkade skott. Kan ju inte avgöra en match på skottstatistiken liksom.
mok: Förstår inte vad som hänt med frölunda, känns som att kvalserien närmar sig med stormsteg. Ser inte fram emot matcher där frölunda möter rögle och leksand. Måste till ett mirakel om detta ska vända.
Boråsindian: Uppe i Övik var inte han heller särskilt tät efter isen. Äh, ni får helt enkelt värva tillbaks Brunetta... eller vad gör Lilliebjörn nuförtiden?
Finns erbjudande här i borås att åka ner till scandinavium och gå på matchen gratis. Borås HC är bjudna eftersom smågrabbarna spelade en turnering i götet. Synd att man är i alingsås på innebandy match, klart så som frölunda spelar just nu så kanske jag inte missar nånting.
Boråsindian: Vet faktiskt inte om jag kan hålla med om att Gistedt är så mycke bättre än Salo bara det att alla ser mer förlåtande på dom tabbar han gör och Salo gör mer synliga tabbar. Oavsett målvakt så spelar det ingen roll när gubbarna framför icke gör sitt jobb.
Härligt. Vi tog flyget upp för att ta med lite positiv energi till resenärerna på plats och till laget. Det såg skitbra ut, i en minut. Nästa gång vinner vi!!
väldigt underhållande med kvällspressen just nu, alla "experter" vet exakt vad som måste korrigeras för att göra frölunda ett topplag, saken är bara den att alla experter tycker det är olika saker. de är inte bråkiga nog, det är målvakterna, det är förstakedjan, det är nyförvärven, det är joel lundquist etc etc
Skellefteå-Frölunda 4-5