Frölunda HC

60417 inlägg · 3403 ämnen

Backbesättning

273462 · » Till forumet

Sv: Backbesättning
BJ: I hjärtat är han FBKare.... numera kan man nästan b etvivla detta :) Skit samma han har gjort ett grymt jobb i Frölunda nu och förr.
Kommentera

länge sen man skrev nåt här... kul o se att det är mer aktivt här än på andra forum...

När det gäller micke, har jag själv snackat med honom, i en intervjuv. Han sa att han skall spela säsongen ut och att han sedan får se, han hade fått ett erbjudande som talangscout i Europa för Tampa Bay. Det lät lite lockande... Vi får la se..
Han är ju ändå en mycket viktig spelare! Den defensiva insattsen han gör är helt ovärdelig!!

Niklas sade att han hoppades på att spela ishockey i några år till... låter gott...
Kommentera

Looben: Menar du dom han ensam "vann" över i finalen, ja säger du det så..:)))))))))
Kommentera

willysson: Jepp, poeseidon på götaplatsen ska bytas ut mot en Conny staty, bygget ska påbörjas snarast!
Kommentera

BJ: Jag tror ändå att han har ett mycket stort hjärta i Frölunda, han tog ju upp det korpgänget med...:ops...:)
Kommentera

BJ: Conny har hjärtat i FBK men finns han i hjärtat hos FBK:are?
Inte mitt i alla fall.
Jag vill inte ha tillbaks han som tränare, vi har ju de tre bästa redan.
Kommentera

MoK GG:

Nä, nu har du missförstått. Conny jobbar åt Frölunda men är i hjärtat FBKare. ;-)
Kommentera

MoK GG:
Ja det är verkligen en himla tur man inte har koll på det.
Kommentera

sannes: Kanske lika bra man inte vet vad framtiden har planerat för en själv .
Kommentera

MoK GG:
Det kan nog vara så illa att man får ändra sig.
Det får nog framtiden utvisa trots allt.
Kommentera

sannes: Kanske dom tycker men stämme rdet avv man verkligen är lika knepig så får man fundera på att ändra sej :)
Kommentera

MoK GG:
Dom tycker nog att vi är lika knepiga, men det får man väl bjuda på.
Kommentera

sannes: Jo det är sant men har träffay så många underliga FBKare genom åren så tycker allt dom flesta av dom är aningen udda.
Kommentera

MoK GG:
Japp, så är det!
Alla människor är trevliga och goa på sitt sätt oavsett vilket lag dom håller på. Sen så får man ju tåla lite tjat om man nu råkar hålla på fel lag.
Det hör liksom till.
Kommentera

BJ: Conny tog ju förnuftet till fånga och blev Frölundait :)
Kommentera

sannes: Jo som dom säger så finns det ju alltid ett undantag som bekräftar regeln.
Kommentera

sannes:

Ja, Conny Evensson är väl ett lysande undantag...;-)
Kommentera

MoK GG:
Nja, riktigt så illa är det inte, eller?! Trots att han håller på FBK så är han och familjen riktigt trevliga.
Det verkar som det finns undantag.......
Kommentera

sannes: En färjestadare är en för mycket :)
Kommentera

Vf chefen:
Ja snacka om att man njöt då.
Vilken känsla det var att retas......
Kommentera

Klinth:
Vi kommer nog båda stå och kolla på nån Cobra match skulle jag tro.
Men nu pratar folket i denna stad enbart om FCT.
Kommentera

sannes: För två veckor sedan var det jättekul att ha FBK kompisar. ialla fall när man sa Tomi kallio vs Hyvönen.
Kommentera

Dragan 2k: Kärlek!!!
Kommentera

Klinth: Hehe. Finns nog bara ett ord för att beskriva hockeyn som spelas i Gbg...- världsklass.
Kommentera

sannes: Tja, kanske någon enstaka match, känns inte så lockande då det finns riktig hockey att kolla på i GBG ;-)
Kommentera

MoK GG:
Jag har bara EN Färjestad kompis, det räcker mer än väl kan jag meddela.
Kommentera

Klinth:
Flytta till Trollhättan, nej du det blir inget med det. Jag trivs bäst i Uddevalla, det är hemma liksom.
Det räcker med att jobba i Thn.

Tvåstad Cobras får man nog kika på nästa säsong, eller?!
Kommentera

sannes: Brynösare och Leksingar är ju ok att umgås med...men huga Färjestadare : Du får ställa högre krav på dina polare helt enkelt
Kommentera

sannes: Ja, det är ju inte som Tvåstad Cobras och spel i div. 1 i Trollhättans underbara och gigantiska plåtskul... Öhh!!!

Flytta till Trollhättan vet jag, då kan du ju åka med mig ;-)
Kommentera

MoK GG:
Mina kompisar håller antingen på Leksand eller Brynäs och så nån enstaka Färjestad och Djurgårds kompis också.
Så dom kan man glömma att få med på Frölunda matcher.

Det har jag aldrig tänkt på att jag ser en bortamatch varje gång jag är i Scandinavium..........måste säga att Scandinavium smäller bra högre än Fridhemshallen här i stan....
Kommentera

sannes: Blir ju en bortaresa varenda match du skall se nästan men du får väl jaga tag i lite folk uppifrån dej som är inmtresserade av Frölunda och samåka.
Kommentera

MoK GG:
Någon match borde man ju hänga med på. Tyvärr så var jag dålig på att se hemmamatcherna denna säsong, pinsamt.
Sånt som händer, och när man som jag alltid åker själv så blir det ju rätt dyrt så jag beställde hem matcherna istället.
Men som sagt, jag kanske överraskar med att följa med på nån bortamatch.

Tja, något borde jag nog kunna tillföra...frågan är bara vad.....jaja, det löser sig.

Nu är det läge att jobba ett tag, mina betong och asfaltspojkar blir nog inte så glada om dom inte får sina pengar.
Kommentera

sannes: Det märker vi kanske om den kan vara nått men det torr jag säkerligen att du kan tillföra något :) Du är välkommen att haka på oss nästa säsong. Nån av dom typ 20 matcher vi åker på har du nog tid med :)
Kommentera

MoK GG:
Jag är urkass på att åka med på bortamatcherna så där kan jag inte bistå med någon kvinnlig fägring men på denna träff som några håller på att ordna, där kan jag ställa upp med min charm....tja om nu den kan vara nåt.....inte vet jag......
Kommentera

sannes: Om det skall vara mer kvinnlig färgring får mer fruntimmer än Camilla haka på :)
Kommentera

MoK GG:
Jag är allt och kikar på Er hemsida med jämna mellanrum och jag tycker att det behövs lite mer kvinnlig fägring på Era kort.....
Kommentera

sannes: Kan oxå garantera att min kamera följer med som vanligt på saker som händer och sen hysstas dom ut ¨på vår hemsida :)
Kommentera

MoK GG:
Jasså, det tycker du jag skall göra.....vi får väl se hur det blir med den saken.
Jag hoppas bara att det blir en dag som jag kan ta mig ner till storstan, det är rätt fulltecknat nu. Men med god vilja så brukar allt lösa sig till det bästa.

Detta kan jag ju bara inte missa. Jag garanterar att min kamera kommer att följa med, detta tillfälle får man ju ha på bild.
Kommentera

sannes: Då får du berätta sen om din uppfattning om oss stämde överens med verkligheten sen då :)
Kommentera

MoK GG:
Jag har en rätt bra uppfattning (tycker jag själv iallafall) om många av Er.
Jag har som sagt vad inte träffat någon ifrån HS så det skall bli spännande när den dagen sker och då får jag se om min egen lilla teori om Er stämmer överens med verkligheten.
Kommentera

gud: ja det skall bli intressant dej har man ju tjötat med en jävla tag helt enkelt. jaja dags att dra sej tillbaka till kontoret och skriva reseräkn ingar och fakturera lite men vi syns sen!
Kommentera

MoK GG:
vänta du bara..;0) ikväll så får du träffa den ÖDMJUKE guden..
Kommentera

sannes: Sant så sant det är alltid svårt att bedömma folk men rätt kul agtt försöka bilda sej en uppfattning om folk här och se om dom ens är i närheten om man träffar dom
Kommentera

MoK GG:
Det finns inte en chans att dömma människor via ett tangentbord.
Svårt i och för sig även vid ett läsktåg att bedöma männsikor.
Jaja, det ordnar sig alltid....
Syns!
Kommentera

sannes: Det gör du rätt i tycker jag. LIte knattrande här inne är inte latt att dömma någon på om man säger så. men vi hakar på läsktåget och syns då :)
Kommentera

MoK GG:
Jag skrev nästan....

Men jag skall be att få bedöma det själv den gången jag träffar dig. Så det så!
Kommentera

sannes: Folk blir alltid impade av mej... hhaha
Kommentera

MoK GG:
Vad bra att du kan vara ärlig.......det är nästan så jag blev lite imponerad där.
Kommentera

sannes: Tror inte det är många som har svar på den frågan om jag skall vara ärlig. :)
Kommentera

MoK GG:
Tja, tänk du, det har jag inget svar på.....bra va?!

gud:
Jag förstod att Klinth var med i gänget och då såg jag min chans direkt, för är Trollhättan med så måste bara Uddevalla också vara med.
Kommentera

273462 · »