Frölunda HC

60411 inlägg · 3402 ämnen

Bäckis bitter?

« · 142493 Till forumet

Bäckis bitter?
Bäckman är arg på rådbjers alla utvisningar på malmö?
visar inte detta lite att dem spelar en dålig hockey?
Kommentera

Sv: Bäckis bitter?
rayar: Detta bevisar vad jag alltid sagt, mif spelar tråkig grishockey...
Kommentera

skalpjägaren: aldrig vart med om maken till "omogna" killar inne på mif's gästbok, lär la ha en medelålder på 15, 16, märker man ju på det dom skriver. Tycker det ärr rätt synd för till skillnad från dom så är ju HV och timrå fansen klart i överkant när det gäller ödmjukhet, fast det är klart 99% av dom där inne lär ju inte veta vad det ordet betyder.
Kommentera

danoj: hehe, jo jag har ju med ro följt "debatten" inne på mifs GB, och jag måste nog göra dig besviken. Medelåldern ligger nog runt 25-30, så mogna är de i skåne ;)
Kommentera

skalpjägaren: haha du menar allvar? Isf är det vad vi alla trott bekfräftat.
Gör något nu persson, förena skåne med danmark! :)
Kommentera

danoj: jepp, så är det... Så nu blir det bara till att gräva en enda lång kanal så vi blir av med dem :)
Kommentera

skalpjägaren: med vallgravar plus att vi ställer in stenas danmarksbåtar :)
Kommentera

danoj:

det värsta är att man har fått samma åldersuppfattning av dig om man kikar på dina ständiga påhopp i MIFs gästbok tyvärr.

Delar man inte samma uppfattning som dig är man idiot, blind och döv tydligen.

Nivån i diskussioner blir ofta inte speciellt hög om vissa personer går in bara för att provosera fram saker.. och dina inlägg är mest för att provocera de flesta där inne.

Har fått mail av personer du varit i kontakt med och inte varit speciellt trevlig. Och förresten senast jag kikade så var vi runt 300 miffare på Hockeysnack.. och av dem 7st moderatorer fast det kanske är nästan alla?
Kommentera

Stefan: gud va patetisk du är, så påhopp är när man står upp för sitt lag då?
Se till att hålla en bra nivå i mif's g-bok istället, det är väll din uppgift som moderator, du har inte lyckats bra med det änsålänge iaf, har pratat med några andra som håller på mif, och där är dom inte speciellt imponerade av ditt arbete både som webmaster och moderator, både du och dom flesta i mif lever i en fantasivärld.
Kommentera

« · 142493