Frölunda HC

60403 inlägg · 3400 ämnen

Brev!

« · 286054 Till forumet

Sv: Brev!
liepins: nej va grymt....då måste ju frölunda vinna..dem som lirar bol som uppvärming innan matcherna..;)
Kommentera

liepins: Inte för att jag är intresserad av fotboll men att frölunda ska spela gör det mer intressant:) nästan värt att gå ju:)
Kommentera

sofia: Vore ju helt klart intressant att se hur bra dom e på fotboll., Men om nån går dit så kan ni ju spana och se om ni ser Micke _)
Kommentera

MoK GG: Enligt länktips så tränar dom i slottsskogen.
Kommentera

En låt tillägnad Linnea....en Hanson-broder mitt ibland oss ; )
Kommentera

Dream Team: Tillägnar en låt till henne jag med:)
Kommentera

MoK GG: a, det skulle vara kul:) om nån ska dit får den gärna meddela resultatet mellan RIK - Frölunda, hehe;)
Kommentera

willysson: Aren´t I the popular one=))
Kommentera

Linnea: yes you are but i have a funny felling you dont love me anymore;)
Kommentera

willysson: Klang och jubet! han går att lära=)
Kommentera

Linnea: Det vet du din lilla....:)
Kommentera

Vf chefen: Dit måste man ju gå och kolla.
Kommentera

MoK GG: Dom är nog lika bra med boll som med puck. Nån måste ju dit och kolla om Micke är med. Vi kan alltid hoppas att han är med.
Kommentera

Peter72: Det skulle inte förvåna mig om Micke är med, vem vill missa en sån match med så mycket folk på läktaren.
Kommentera

sannes: Ja det är klart. en sådan match missar man inte. Man tror och önskar att han är med.
Kommentera

Peter72: Det jag önskar är att ingen av grabbarna åker på någon långvarig skada...brrr så hemskt det skulle vara.
Kommentera

sannes: Dom håller nog. Det är ju perra som håller i träningen. När han är färdig så kommer dom att äta spik och skita taggtråd. hehe
Kommentera

Peter72: Det är ju verkilgen rätt "gubbe" de har fått tag på som kan drilla grabbarna.
Kommentera

sannes: Ja han kan verkligen få fart på gubbarna. Han drillar dom nog till max skall du se.
Kommentera

Peter72: Det gick ju bra förra säsongen så det går nog finfint nu också.
Kommentera

Dream Team: Här får ni en riktig honson brother låt.
Kommentera

Vf chefen: Den var ganska bra.
Kommentera

Peter72: Är dom lika bra med boll som med puck kan dom ju ta alla IFK spelares plats kan ju inte gå mycket sämre iaf
Kommentera

« · 286054