En fråga om det är någon i GG som tänker åka upp till Gävle på tisdag och se Brynäs-Frölunda...
Matchen gäller ju inte så mycket för VF:s del (förhoppningsvis)
Det är nämligen så att dagen efter så skall jag och några till här uppe i Gävle sända Hockeyspecial på en av Gävles radiostationer med anledning av att det är sista matchen innan slutspelet, och då skulle det vara kul om jag kunde få intervjua någon i GG, om ni stannar till onsdagen vore det bäst, annars får vi ta det på tisdagen.
Någon som skall upp och vem skall jag vända mig till???
danoj: Enligt kommentatorerna på Hockey Live som är väldigt bra har Norrena visat dåligt humör länge. Var bara en tidsfråga innan han råkade ut för en utvisning. Kicking a player var skälet till matchstraff. Vad höll han på med?
ja, kommer du i håg förra modo matchen? sjöberg. detta är samma fenomen men nu är det Norrena som gör lite misstag. 1-0,2-0 vanliga spel mål
sen kommer 3-0 norrena är FÖRBANNAD och då blir han genast ur balans det vet ju dom flesta , 4-0 kommer inom en tids fråga och då är det också så att Norrena sparka en modo spelare och åker ut, sen är hela laget förrvirat men får in 4-1, sen är lundqvist inte inne i matchen och 5-1 kommer,
Nu kanske vf kan vakna till och få lite snyggare siffror.
Dragan 2k: Jag hoppas dom är kolsvarta , ok jag kan förstå om inte motivationen är på topp, men man måste ju ändå kunna gå ut och spela hockey! Kommer ihåg förra säsongen när vi låg under mot brynäs borta och conny tog timeout och sa "Folk har betalat pengar för att få se matchen på tv!!" , sen vände vi o vann.
Våran vän Lärking dömer matchen. Jag ska inte klaga men det förklarar en del varför spelarna antagligen är på dåligt humör. Han har ju en tendens att tillåta massor mot VF. Enda skälet jag kan ge till varför dom skulle vara griniga. Men sen är det inget att oroa sig för. När laget kommer i balans och slutspelet börjar är det en helt annan grej. Målskyttet funkar inte idag helt enkelt.
FreddanVF: Tror detta handlar mycket om en inställningsfråga. Det finns massor av halvtaskiga domare. Men slashar man en spelare som Ackeström gjorde under 5-4 spel och en målvakt som uppenbart inte är i balans är resultatet det vi hör idag.
För övrigt spelar Modo som i trans under power play enligt vad jag hör på hockey live.
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?
Matchen gäller ju inte så mycket för VF:s del (förhoppningsvis)
Det är nämligen så att dagen efter så skall jag och några till här uppe i Gävle sända Hockeyspecial på en av Gävles radiostationer med anledning av att det är sista matchen innan slutspelet, och då skulle det vara kul om jag kunde få intervjua någon i GG, om ni stannar till onsdagen vore det bäst, annars får vi ta det på tisdagen.
Någon som skall upp och vem skall jag vända mig till???