Ska vi MODO:iter och Frölunda:iter som inte kan åka på matcherna betala varj e gång vi vill se dom på Canal +. Djurgården visas för tredje gången på rad utan extra avgift. Ska det vara så...
Staffan26: Hegerfors lämnar sällan routen Stockholm - Jönköping - Göteborg. Då kan han hälsa på mamma hemma i Gbg då och då. Du får väl se till att mamma bjuder på söndagmiddag...
sofia: Nä nu skall vi inte vara jättedeppiga. vi har ju vunnit en gång redan i Kempis. nu har vi ju 2 hemmamatcher på rad. det skall mycket till om MODO skall vinna en av dem. Imorgon blir det att ringa Scandinavium och fixa en extra blijett till söndag. Är det någon annan som skall ringa med? He He He. (konstigt vore väl annars
Los Lobos: Jag mailade Canal+ för några veckor sedan och frågade etfer satsitik över hur många som köpt ppv matcher. Eftersom VF har storpublik i scandinavium misstänkte jag att dom tjänar grova pengar på oss som måste köpa matcher. Svaret jag fick var . "Tyvärr är det en företagshemlighet."
Självklart väljer dom ut matcher som har mest köpare. Annars är dom ju inte kompetenta att driva ett vinstdrivande företag. Tyvärr får vi ge vika på storbolagens kapitalism.
eddie1: Jajemän han lyckas alltid vara där han inte skall vara. sätt sundin på honom jämt så får vi se vem som inte står där sen. Synd att du missar matchen på fredag. du får väl fixa en biljett till söndag.
Djurgården visas för tredje gången på rad utan extra avgift.
Ska det vara så...
Om DU också är besvikan på Canal + så maila till [email protected]
mvh
Staffan -MODO:it