Frölunda HC

SHL · 60463 inlägg · 3404 ämnen

Carnbäck kvar?

Carnbäck kvar?
Det är fortfarande mycket tyst angående Patrik Carnbäck. Nån som vet om det händer nåt på den fronten.
Jag börjar bli lite orolig.

Han måste ju bara stanna........

Sv: Carnbäck kvar?
sannes:Ja det är självklart att Carnbäck ska vara kvar,Han är en mycket viktig spelare tycker jag.

Om inte ledningen ger han ett kontrakt-förslag så är det något fel.

Nike89: Vad JAG däremot vet är att det är inte bara fel utan katastrof om Carna inte får något kontraktsförslag.
Så illa kan ledningen i VF inte fungera. Eller?!!
Carnbäck är ENORMT viktigt för hela Frölunda.

Men man kan inte låta bli att undra vad som sker.........

sannes:En lednings katastrof i så fall...Men om inte Carnbäck skriver på nästa vecka eller så kommer jag bli riktigt orolig!

Nike89: Jag är orolig redan nu, men allt kanske är klart utan att det har kommit fram till oss supportrar och media mm.

Det kommer att lösa sig......för eller senare.
Optimist, det skall man ju vara, sägs det.

sannes: om inte ledningen presenterar ett kontraktsförslag för carnbäck så vore det en stor skandal. Tror inte att frölundaledningen vågar säga nej till carnbäck, dom vet hur vi göteborgare blir om dom dissar honom.

danoj: Om Carna inte spelar i frölundas tröja under nästa säsong, så finns det bara en anledning, han har lagt rören på hyllan, och kollar på hockey ätendes en vurre på läktarplats.
Lägger han inte av, så spelar han i VF!

Enligt GP är Carna på semester och när han kommmer tillbaka ska han och VF förhandla om ett nytt kontrakt.

Kunde dom inte ha fixat till kontraktet innan han stack på semester så man slipper vara orolig......

Om han inte får ett nytt kontrakt så kan man kanske kalla det för skandal, men det kanske blir som Klinth skrev att han lägger rören på hyllen.....nja, det hoppas jag att han inte gör.

Jag är helt övertygad om att vi får se både Mickes och Carnas namn på Frölundas laguppställning inom en snar framtid...

sannes: Jag skulle inte tro att varken Micke eller Carna lägger rörena på hyllan, men spelar dom inte för VF, så är det förklaringen ;-)

Skulle tro att helvetet fryser till is innan dessa två pojkar spelar i något annat elitserielag!!

Någon som vet vart rahmen tog vägen?
Tycker fortfarande att vi skulle hållt kvar honom.

Vad pysslar vf med???? hur kan dom släppa timmy och framför allt
rahmen och låta bäckman vara kvar!!??
Tycker dessutom att det är lite väl tyst angående carna och
micke......

Pericsson: De tycker väl att Rahm och Timmy har gjort sitt... peciellt med tanke på de nyförvärv VF har gjort. Bäckman har framtidenutsikter...
Carna är på semester, och micke är så gott som klar för ytterligare spel i Frölunda.

skalpjägaren: Jag menar bara att så (nästan) fort bäckman var
inne så blev det lite panik i egen zon, så länge pucken var i anfallet
så var det inga problem. Har för mig att rahmen var bland de bästa
i vfs +- liga.....

Pericsson: Håller med dig, men jag tycker att Timmy inte var speciellt stabil han heller... att de däremot gör sig av med Rahm förstår jag inte alls... han gjorde ju alltid en kanonmatch varje gång han gick in. Synd att han bara fick vara reservare, han var bättre än så...

Klinth: Bra sagt!

Det är bara att vänta, något annat alternatiov finns inte.

« · 84996