Cupvila...

« · 784030 Till forumet

Cupvila...
Tänkte bara starta en ny tråd eftersom det är vila o vi kan tjõta lite om vad vi vill....
Kommentera

Sv: Cupvila...
slashpuppie: Får hoppas att denna vilan är bra för frölunda. Att dom kan samla ihop sina krafter och komma som ett nytt lag till matchen mot luleå.
Kommentera

Boråsindian: ja verkligen...tråkigt att Lillis slutat men lite spännande också och se vad som kan hända med lite nya ideér!
Kommentera

slashpuppie: Ja, det ska bli spännande och se. Undra vad Lillsi får för uppdrag i föreningen om han stannar kvar?
Kommentera

slashpuppie: Du menar vi Frölundaiter inte har nog o snacka om trots vila ?
Kommentera

Boråsindian: Förmodligen scoutar han Malmö och dess motståndare. Han bor ju där nere. Längre fram kan scoutingen gälla Rögle, Mörrum och Tingsryd...........
Kommentera

slashpuppie: Vet väl inte riktigt om han slutade. Blev fotad låter mer verklighetsnära  ; )
Kommentera

Dream Team: Oj, det var ju jag som skrev. Låt bli att logga ut mig!! Skurk..; )
Kommentera

Linnea:

Man får bara skriva under en signatur enligt reglerna, tror jag måste spärra dig. Såvida du inte fixar fram ett par vip-pass, som gäller läääänge:)
Kommentera

Danne_l: Gäller reglerna även om man har en klåfingrig sambo som kastar sig över datorn så fort man reser sig? Akta dig så jag inte drar in dina förmåner; )
Kommentera

Linnea:

Kom just på att detta inte gäller dig:)
Kommentera

Danne_l: Det lät bättre. Och för övrigt har jag VIP-passen kvar. Tror jag blir tvungen att lämna tillbaka dem snart dock.
Kommentera

« · 784030