saknad: Haha. Exakt. Sicken idiotisk fråga. klart som tusan man inte är nöjd.
Helsike vilken moral och styrka man visar upp från Frölundahåll. Gäller bara att hålla det en period till.
Jag tycker dock att det är de två 3-5 lägena som egentligen satt sin prägel på matchen. Frölunda klarade av dem och blev oerhört mycket starkare. Sedan var man förbaskade på Lärking som inte är bra.
Att man sedan stänker in mål direkt nästan när man får 5-3 är ger ännu mer självförtroende samtidgt som man från Modhåll givetvis blir med disillusionerad.
Jag måste säga att jag är glatt överaskad över hur bra Frölunda har varit hittills. Visst är de bra, det visste jag ju, men de har varit fenomenala. Bara att hoppas det håller i sig hela säsongen
slashpuppie: Jo, men det är inte så konstigt heller.
Jag är för övrigt inte ett dugg förvånad över att Frölunda storspöar MODO ikväll. Inte med tanke på hur inspelade lagen är och vilken form man befinner sig i. MODO har spelat bra i en match hittills.
slashpuppie: Tjooohooo. 2 avklarade 3-5. Frölunda får 5-3. Då sitte3 2-1. Underbart. Men Lärking är på väg att tappa matchen. koivsito matchutvisad för snack
Danne_l: just det. Grejen var det att jag hade lite problem att hitta dagens match eftersom jag inte kände igen FHC. Men men, inte mycket att tjafsa om egentligen...
Jepp. Anledningen till att man tar bort namnet är dels för att det skall underlätta för företag och dylikt då man söker på klubbnamnet. T ex i telefonkatalogen stod klubben inte under Västra Frölunda utan under Frölunda Hockey. Det är en av orsakerna. Klubben själva menar dock på att man fortfarande skall kalla dom just VF...
Nåt sånt, du fattar säkert. Särskilt när du trots allt var på mötet;)
Danne_l: Helt ok första period tycker jag. Man började bra men förr tillbaks lite under periodens utveckling. Helt naturligt - vi spelar ju trots allt på bortaplan. Imponernade bortaspel tycker jag också.
mok: Om man har tillräckligt stor TV så blir ju porrfilmer helt plötsligt skräckfilmer!!! 5 meters stav som borrar i en grotta med en öppning på 2 meter.... Huvva!!!!!