MoK: e du go eller, skulle jag ALDRIG göra. Vad jag menar är att när jag är med så förlorar inte Frölunda, men det verkar inte mangan veta. Jag har tippat 5-3 till frölunda för längesedan
Danne_L: sant så sant men alla trender har sitt slut och ikväll blir det vinst mot ett av "topplagen". Vill minnas att Hyvönen gjorde fyra på Lundqvist i Karlstad så får han stå ikväll? Retar man Acke bara liiite så ska han ge igen och så åkte han ut, som han gjort många ggr tidigare...
Guinness: Vad sa du? Är det Kalt i Karlstad och söta Jenni ska på matchen? Nej du, är inte det minsta orolig inför den här matchen. FBK borde ju vara lite skraja då de som sagt har en förmåga att förlora på hemmais mot toppkonkurrenterna;)
Linnea: Hisingen farligt? Kanske i vissa slumområden där vissa bor;) För övrigt finns det en ledig liten vrå i Scandinaviums inre, där man slänger smutstvätten, 1*1 meter.
Linnea: Attans.. jag som hade analysen klar=) Men, men.. det går väl att blanda om korten och sia rätt igen. 3-2 till FBK, men denna gång under ordinarie tid.
Kungen: ska du säga 14-1, så får jag nog hålla mig till mina 11-3. Drömde att de vann med tvåsiffrigt inatt, på allvar, och det måste ju vara nåt slags tecken. Roll over Saida=))
Jag hoppas spelarna går in med en riktigt "killer attityd" imorrn och smetar upp både Jönsson, Prestberg å allt vad dom heter så det sjunger i plexiglaset. Egentligen är jag inte speciellt orolig då både jag vet vad laget verkligen kan prestera, det enda som kan fälla Frölunda imorrn är dom själva, dvs att man bli omedvetet passiv. Henke Lundqvist spikar igen totalt imorrn och Jörgen Jönsson gråter ut i Värmlands Folkblad dagen efter om hur tråkigt Frölunda spelade. Mycket tänkbart scenario, och tillfredsställande!
mangan: Sympatier o verklighet o 2 olika saker,varför då tro att fbk vinner!! Har aldrig tippat el ens trott att VF ska förlora INNAN match,o speciellt mot fbk!! Vi ska bevisa att du har otroligt fel,tro mig!!!
mangan: Skojar du eller!?!?!? Ska du tippa så tippa ordenligt för he...e :-)))!! Du tror väl, inte i allsindar att fjollorna slår frölunda,vilket lag hejar du på egentligen??
2-0 till Frölunda. Med sannolikhets tippning blir det Kahnberg och Kallio som gör målen. Tror väl att ackeström ska sätta nåt med. Sundin är ganska pigg på att gör mål mot FBK med.