slashpuppie: Verkade vara rätt allvarligt dessutom. Hmm. Mitt fega tips på 3-1 kan i teorin gå in men hur troligt verkar det med det spel som verkar presteras.
Detta har inget med hockey att göra men jag undrar om det finns någon rar och snäll göteborgare som kan tala om för mig var Kronhuset ligger i Göteborg.
Dragan 2k: Kollade tidsfördröjningen mellan Hockeylive och swehockey. 30 sekunder tog det. När det är straffar brukar det gå lite fortare. Ja ja vi närmar oss ialla fall Djurgården.
Dragan 2k: Ingen risk att jag gjorde det. Är egentligen hur kass som helst på att tippa så jag utgår ifrån att de övriga utmanarna får upp till bevis mot Er.
Fast jag lyckades att få in HV-Leksand 5-3...undrar hur det gick till....
Dragan 2k: NIX, expertpanelen fortsätter att dominera utan det där lilla extra och utmanarna fål hålla till godo med en fet 0:a i protokollet ;-)
Dax att ta fram finliret i expertpanelen nu och sluta lojtippa. I morgon kan ni alla räkna med expertpanelens tips allra senast 19:00 enligt regelboken. Därefter, eller efter det att hela expertpanelen sagt sitt, är det fritt fram för utmanarna att gissa hej vilt ;-)
danoj: ja, den segern måste suttit fint =) Men ni ska ju helt enkelt slå MIF, men att nolla dom är bra, trots att de har problem med målskyttet just nu.
danoj: Så tittade man lite på Hockeykväll och spanade in straffen som Esbjörs lade. Fick en deja vu känsla. Straffen var väl identiskt som straffen han lade mot Luleå?
Ohja, och undan går det. Så straffar ska läggas för målvakten hinner ju inte med alls när spelaren kommer i en sådan fart. Frågan är vad Esa skall hitta på nästa gång om målvakten läser den och går åt rätt håll?
Danne_L: Såg på hockey kväll att Esbjörs straff mål var med bland dom snyggasre målen. han lurade ju upp Hadelöv på läktaren, det var visst nån som påg honom i kön till MC Donalds en kort stund. Nu längtar man till lördag då vi möter TIK hemma, tur att man har kabeltv så att man kan se matchen.
"mitt tips är lite mer moderat, dock. 5-0. Steen gör ett, Kakko ett, Tolsa två och det sista smäller Jensa in i taket från två meters håll!" Så skrev jag igår. Och Steen och Jensa levererade, min tippning är på god väg att slå in. Bäva månde expertpanelen på lördag........
mangan: Hehe. The race is on! Expertpanelen är laddad. Utmanarna likaså. På lördag smäller det och då rejält. Underbart när Timrå är besök. Då blir det fartfyllt och kul.