Frölunda HC

60380 inlägg · 3399 ämnen

Expertpanelen

« · 325769 Till forumet


Sv: Expertpanelen
Sannes: Nix pix, 5-3 och inget annat. För en gångs skull var det ingen som snodde mitt tips. Måste vara första gången..=)
Men det är bara att hoppas att vi inte är av med så många spelare som det lutar åt såkommer det nog bli en fröjdefull tisdag i scandinavium=)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Då så nu har alla i expertpanelen vaknat till liv och sagt sitt så då kommer jag har med mitt lilla tips.

4-2, där har Ni slutresultatet.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Klinth: Lite sent ute är man och fåt ta och satsa min heder på 5-2. Tyvärr Slash. Hade 37 tips som jag valde mellan som jag kände kunde gå in men det här känns mest trovärdigt.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Mattias - 74:

Hmm..du håller ju på Leksand. Svar nog?;)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Klinth:

Vaför får inte jag vara med i denna eminenta expertpanel :))
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Klinth: Nu får du väl ändå sluta äta dom där olämpliga svamparna, Brynäs vinner med 4-2 har jag ju sagt :-))
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK: Japp, då var det dax för Experttipset igen då.

MoK: 4-1
Danne_L: 5-1

Frölunda är skadedrabbat. Phan vad ruttet. Detta borde då kunna påverka matchens resultat, särskilt då backsidan drabbats i form av A-J. Merde. Frölunda var onekligen på gång precis innan uppehållet, och förlust på hemmaplan känns långsökt. Henke taggad efter "besvikelsen" i "Tre Skrönor", han blir grym. En vägg helt enkelt.

Kahnberg saknas, två mål mindre framåt således.

Mitt experttips: 4-0
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Sannes: Jo lika bra att hålla sej till reglerna annars får man inte vara med o leka längre :)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK:
Det blir Kallio som gör första målet.

När det gäller slutresultat så återkommer jag när HELA expertpanelen har sagt sist, är nog bäst att hålla sig till reglerna antar jag.......*s*
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Linnea: 3 tunga namn som sagt och dom ersätter man inte så lätt. 3 på en gång.... segt!!!
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Danne_L: Får väl bara hoppas att Esa är med, han lär saknas annars. En sehr wichtig schpelare som vi säger hemma i Tyskland..
Kommentera

Sv: Expertpanelen
slashpuppie: Ja han kan la behöva en skruvdragare :)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK: vi kör la på Nicke då :)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Danne_L: Vem skall nu göra första VF målet om inte Kahnberg e med :)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Danne_L: Tror nog Kahnberg kommer saknas även om det finns andra som kan trycka dit pucken.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK:
Tror inte skadorna kommer märkas av så mycket. Niemi tror jag är den enda som kommer saknas imorgon, får hoppas Leetma har käkat mycket proteiner under uppehållet bara;)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Danne_L: Skall bli skönt nu e laddad till tusen kan man säga men sget med skador men vad skall man göra som sagt :)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK:

Ja äntligen är det dags igen!

Skador hit och dit, vad gör det när vi har Sveriges bästa trupp?
5-1 blir det.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK: haha, näpp, de e på topp ser du ;)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
slashpuppie: Hehe självförtroendet e det inget fel på denna måndag iaf :)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK: nja, tror bara att det är så att killar är svaga för mig helt enkelt ;)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
slashpuppie: Måste ligga nått i det ja. Du har la en hållhake på han
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK: han har ett gott öga till mig, det är nog därför ;)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
slashpuppie: Var han så snäll det var illa. Vi ä aldrig snälla :)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK: mmmm, Dragan var snäll förra gången och tog ett annat tips, hoppas ni experter är lika snälla denna gången ;)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
65Selander: för det första så stavas hade med ETT D ;)...sedan så har spelarna som varit med fått lite "kött på benen" förutom de som är skadade då :(, det var skit
Kommentera

Sv: Expertpanelen
65Selander: Tur ni inte får vara med o tippa :) JObbit med 2 av våra bättre spelare skadade just nu men tur vi har fler :)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
slashpuppie: Hoppas ingen expert kommer och snot ditt tips då :)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
70 Rodrigues: hm.. mitt tips, trodde jag hade ensamrätt på det ;-)
Skämt å sido så har vi chansen i morn eftersom Frölunda hadde lite spelare som var med i Kalle Anka turneringen i helgen samt att dom har några skadade.

Vi hade bara Beckham kopian med så det borde gynna oss!
Kommentera

Sv: Expertpanelen
70 Rodrigues: jaja, drömma kan man ju alltid ;)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK: 2-4 :-)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK: 5-2 säger jag...
Kommentera

Expertpanelen
Ny match imorgon och ännu en gång dags att visa vilka som kan tippa. Hiitils är vi rätt ohotade om man säger så- 4-1 imorgon blir mitt tips.
Kommentera

« · 325769