Sannes: Nix pix, 5-3 och inget annat. För en gångs skull var det ingen som snodde mitt tips. Måste vara första gången..=) Men det är bara att hoppas att vi inte är av med så många spelare som det lutar åt såkommer det nog bli en fröjdefull tisdag i scandinavium=)
Klinth: Lite sent ute är man och fåt ta och satsa min heder på 5-2. Tyvärr Slash. Hade 37 tips som jag valde mellan som jag kände kunde gå in men det här känns mest trovärdigt.
MoK: Japp, då var det dax för Experttipset igen då.
MoK: 4-1 Danne_L: 5-1
Frölunda är skadedrabbat. Phan vad ruttet. Detta borde då kunna påverka matchens resultat, särskilt då backsidan drabbats i form av A-J. Merde. Frölunda var onekligen på gång precis innan uppehållet, och förlust på hemmaplan känns långsökt. Henke taggad efter "besvikelsen" i "Tre Skrönor", han blir grym. En vägg helt enkelt.
MoK: Tror inte skadorna kommer märkas av så mycket. Niemi tror jag är den enda som kommer saknas imorgon, får hoppas Leetma har käkat mycket proteiner under uppehållet bara;)
65Selander: för det första så stavas hade med ETT D ;)...sedan så har spelarna som varit med fått lite "kött på benen" förutom de som är skadade då :(, det var skit
70 Rodrigues: hm.. mitt tips, trodde jag hade ensamrätt på det ;-) Skämt å sido så har vi chansen i morn eftersom Frölunda hadde lite spelare som var med i Kalle Anka turneringen i helgen samt att dom har några skadade.
Vi hade bara Beckham kopian med så det borde gynna oss!
Men det är bara att hoppas att vi inte är av med så många spelare som det lutar åt såkommer det nog bli en fröjdefull tisdag i scandinavium=)