Frölunda HC

60380 inlägg · 3399 ämnen

Expertpanelen

« · 325769 · » Till forumet


Sv: Expertpanelen
Sannes: Nix pix, 5-3 och inget annat. För en gångs skull var det ingen som snodde mitt tips. Måste vara första gången..=)
Men det är bara att hoppas att vi inte är av med så många spelare som det lutar åt såkommer det nog bli en fröjdefull tisdag i scandinavium=)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Linnea: Ditt och ditt tips, eftersom du vi väljer först e det ju du som brukar snp våra :)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK: jag snor inget. Och om jag gör det gör jag det på ett ärligt sätt=)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK:
Med tanke på era skador och den tunna trupp som ni faktiskt har så måste jag tippa 3-0 till Frölunda ;)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k: fy f*n för dig :(...jaha, då får jag la ta......5-1 då då
Kommentera

Sv: Expertpanelen
slashpuppie: skit oxå, det hade Daniel L tagit...hmmm.......OK, jag slår på stort, 5-0!
Kommentera

Sv: Expertpanelen
slashpuppie: Jag är helt övrtygad om att det blir 7-0. Ni kanske skrattar nu men inte i morgon runt 21,10. (skulle vilja gradera med 7-1 men det får man väl inte?)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Vf Chefen: Jaså du tror att det blir en sådan utskåpning mot Brynäs. Det hade varit rätt kul att bevittna...för frölundafans vill säga:-)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
slashpuppie: Det blir 0-26 i morgon, och som jag brukar skriva -Kom ihåg var ni läste det först.

.....hmmmm det var goda svampar det här!!
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Äntligen har experterna gjort bort sig ordentligt, genom att inte välja rätt slutresultat. Detta öppnar för utmanarna.
7-2 blir det.
Målskyttetipset:
Kallio 2
Andersson 1
Steen 1
Tolsa 1
Leetma 1
Kakko 1
Steen gör första, Nicke det sista.

---------------------------------------------------------------------------------
Sammanfattning av tipsen så här långt:
Expertpanelen:
MoK 4-1
DanneL 5-1
Dragan2k 5-2
Klinth 4-0
____________________________________________________________________
Utmanarna:
Sannes 4-2
frasse 3-0
slashpuppie 5-0
VFchefen 7-0
mangan 7-2
Linnea 5-3
70Rodrigues 2-4
Lunkan 0-26
Bara att kasta sig in och tippa!!!!!!
Kommentera

Sv: Expertpanelen
mangan:
Okej kastar mig har också haft 4-2 i huvudet till Brynäs!!
men läste sedan på "tippa matchen" att jag tippade 4-3 till Brynäs förra veckan så jag får stå för det!

Min röst om den räknas till utmanarna är 4-3 till Brynäs
Kommentera

Sv: Expertpanelen
65Selander: Alla tips räknas, även om de inte har en chans att gå in..... ;-)
Ska du upp till Gävle den 29:e? Hörde ryktas om det! Isåfall syns vi där, vi intar travpuben före match som vanligt.......
Kommentera

Sv: Expertpanelen
mangan: Jodå jag tänkte vara lekledare åt er ;-)

Tyvärr så dyker inte BSKV upp, dom satsar krut på matchen före mot Leksand som är utsålt sedan en tid tillbaka.

Men vi i BT kan nog roa er om ni är sugen :-)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
65Selander: Folk som folk brukar vi ju säga. Bara vi slipper vara själva som fallet var vid förra besöket. Bara BSKV-styrelsen som dök upp. Och de skulle ju köra hem på natten.
Men riktigt lika skoj som i november 2001 blir det nog aldrig igen. Återigen ett stort tack för den oförglömliga kvällen!!!
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Antar att ni sitter och väntar på facit inför matchen imorgon...Målsnålt blir det. Korhonen lär vakta Brynäskassen och Lundqvist Frölundas durkslag. Det blir 1-3, sista målet gör Lind i öppen kasse. Björn Danielsson gör 0-1 i mitten av första, Kahnberg kvitterar strax före periodpaus, andra perioden mållös, Sjödin sätter en ruggig torped i början av tredje varefter det blir ett abbans tryck mot Brynäskassen tills ni-vet-vad händer. Björk och Ackeström har ett gammalt score to settle, vilket kommer att rendera båda matchstraff.

Ber att få återkomma med skottstatistik. Måste sätta kristallkulan på laddning.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Jompe: Vi ser med spänning fram emot att få reda på publiksiffran också. Om det får plats så mycket folk i din kula???
Kommentera

Sv: Expertpanelen
mangan: Publiksiffran får jag först, av någon outgrundlig anledning 11 881. Min kula har några år på nacken. Japanerna har nu tagit fram en variant som faktiskt ger highlights innan matchen. Visar t o m köläget till toatletterna.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Jompe: Tack för infon då!!
Kommentera

Sv: Expertpanelen
mangan: Måste i ärlighetens namn tillägga att kulan sade 1-3 inför förra bataljen också. Börjar väl bli sliten, den gamla dinkan...

Allvarligt talat tror jag att det blir målsnålt och tight imorgon. Förra gången hade vi Jocke Lundström i kassen, andremålisen, som visserligen krigade vackert men inte gav samma stabilitet i spelet kring kassen som Korhonen gör. Och henke släpper tyvärr inte särskilt mycket förbi sig. Säkert att ha ska stå, förresten?

Hade varit kul att se matchen men imorgon kväll sitter jag med jobb i den välkända östkustmetropolen Nynäshamn :-/

Hoppas det blir en bra match.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
mangan: Du e lika blygsam som vanligt ser jag Mangan. Satsar på målgörare och allt och 7-2 när halva laget är skadat :)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
MoK: Ja.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
mangan: Tror inte mitt tips kommer att gå in.


Sammanfattning av tipsen så här långt:
Expertpanelen:
MoK 4-1
DanneL 5-1
Dragan2k 5-2
Klinth 4-0
_______________________________________________________
Utmanarna:
Sannes 4-2
frasse 3-0
slashpuppie 5-0
VFchefen 7-0
mangan 7-2
Linnea 5-3
70Rodrigues 2-4
Lunkan 0-26
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Vf Chefen: Mm. Verkligen. Nu får dem lägga på ett kol för att tipsen ska gå in. Sammanlagt 6 mål ska falla i tredje om mitt fina 5-2 går in...och det ska det göra.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k:
Jag tycker ju att 4-2 skulle sitta ännu bättre......

Men ärligt talat så undrar jag hur det skall gå till att få vispat in så många mål....
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k: jag tycker också att det ska göras 6 mål fasst bara i brynäs kasse
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Expertpanelen vann nu igen, riktigt duktiga grabbar.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
När de har föresträdesrätt på tipsen så är det ju inte så svårt :-/
Kommentera

Sv: Expertpanelen
slashpuppie: Så har man uppdaterat gästboksinfot. Ett stort grattis till Klinth för att han prickade in resultatetet idag. Sedan måste det vara rätt skönt att spela i Frölunda och ha nummer 20 på tröjan.

Som Mok och Slashkvinnan sade: ketchupeffekt?
Kommentera

Sv: Expertpanelen
snabb parantes,, såg i div 3 hockeyn att floda/gråbo har 13-74 efter 7 spelade matcher,, det är faan inte bra,, tur man flyttat nu,, hehe
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k: Kul att Joel fick komma igång lite. Hoppas att det fortsätter så.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k:
Det var ju kanonkul att Ni fick in resultatet ytterligare en gång....men du Dragan, känn pressen bara du kvar i exprtpanelen som INTE har lyckats än.....

Härligt att Trollhättegrabben fick klämma in resultatet, man måste ju bryta Göteborgsdominansen
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Sannes: Hehe. Jo då. Själv har man lyckats men som vi alltid säger. Vi talar inte om det som skett utan bara det som komma skall:-) Dock ska det väl erkännas att man befinner sig i en liten svacka under årets tippning men så länge kamraterna plockar det spelar det ingen roll. Jag är lik Joel i det avseendet. Men när det väl släpper plockar jag alla resultat i i följd efteråt.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k:
Då är det upp till bevis som gäller i nästa match.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k: Jag hade faktiskt ett halv rätt. Vf släppte inte in nåt mål.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Vf Chefen: Och Sannes hade andra sidan rätt. 4 gjorda
Kommentera

Sv: Expertpanelen
ska vi gå ut hårt och börja tippa hv - vf redan nu?!! Årets första 3a,, 2-5 efter extrem vf defensiv i 2 perioder,,
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k:
Men det var som slashpuppie skrev, expertpanelen har ett rejält försprång eftersom Ni får tippa resultaten först.
För Ni lägger Era resultat mycket nära varandra, snacka om att täcka upp varandra....

Men vad sjutton, det verkar ju vara spelets regler och då får man rätta sig efter dom...och lika glad är jag för det.....
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Var Ronnie och Kahnberg med idag?
Skrev teknikprov just och vet bara om 4-0 till VF...
Kommentera

Sv: Expertpanelen
henkebus:
Hallå där, inga tippningar ännu för utmanarna. Expertisen måste säga sitt först.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Skalpjägaren: Båda var med. Kahnberg gjorde 1 assist.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Sannes: Vi är som vi själva försöker påvisa en egen exklusiv liten klubb som ger er förmånen att tjäna lite extra kulor vid en vinst. Men det är gjort i kul anda...för när det väl kommer till krita finns det antagligen inte några ändra personer i Sveri...nej i världen som är lika trevliga, tillmötesgående, coola, och framförallt ödmjuka än oss.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Vf Chefen:
Om du och jag slår våra kloka huvuden ihop inför nästa tippningen så kanske vi kan lyckas.....
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Skalpjägaren: Grattis till rätt resultat. Tyvärr hjälper det föga då Klinth redan plockat tipset. Trösten kan vara om du kanske satsade lite på Oddset eller ngt.
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k:
Hm.....nu kan jag ju inte ens säga emot dig juh......
Kommentera

Sv: Expertpanelen
GuldIndianen: De e alltså inte skadade, f-n va gött
Såg att det lossnat för Lundqvist, och den andre höll nollan
Någon som vet nåt om Esbjörs?
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k: Otur att jag inte tippade, utan bara konstaterade reultatet, men tack i alla fall, eller nåt... ;)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Vad har vi för målskillnad på de senaste 3 matcherna? 15-1 blir det väl? 4-0 Malmö, 6-1 Timrå och nu Brynäs 4-0. Det stämmer väl?
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k:
Tyvärr är inte jag rätt person att svara på den exakta målskillnaden men man kan ju helt klart konstatera att försvaret har fått ordning på grejerna.
Det läckte oroväckande ett tag....

Helt annan sak, nån som har koll på Leetma, läste här i gbn att han blev skadad i matchen....allvarligt?!
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Dragan 2k: Jag får det till 14-1 ;)
Kommentera

Sv: Expertpanelen
Boråsindian: Hehe. Givetvis blir det 14. Hmm. Sitter lite i skamvrån
Kommentera

« · 325769 · »