Frölunda HC

60367 inlägg · 3398 ämnen

Expertpanelens tipsväg till SM-guldet

« · 337114 · » Till forumet


Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
slashpuppie:

Haha, du måste ju ha bättre koll förstår du väll ;)
Personligen har jag tippat 5-1 till Leksand, och jag brukar ju alltid ha fel så..
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Sannes: jag läste igenom mangans sammanställning men det räckte tydligen inte. Bara för det säger jag 7-0 till Frölunda, det lär det inte vara någon som tagit iaf!
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
slashpuppie:
Känns som du skall läsa vilka resultat som är tagna eftersom 3-4 redan är taget av saknad.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
slashpuppie: Haha svårt med resultat numera när det är så många som satsar :)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Sannes: jaha, det var då själva f#n, då får jag la ta 4-3 dårå :-/...till Frölunda
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
slashpuppie:
Hallå där, det där resultatet är mitt........
Jag hann före med att knipa det igår.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
mangan: såg helt plötsligt att mitt tips var taget av experterna så jag får la ta 4-1 dårå, inte fel det heller ;), till Frölunda alltså....
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Dragan 2k: Din suveräna hörsel har inte bedragit dig..... Som en vis man sagt här tidigare: Alla är Frölundaiter innerst inne!
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
MoK: Kul att fler hjältar hittar hit. Som de flesta supportrar - Frölundas som våra motståndares säger "Det kan inte finnas för många Frölundaiter. Ju fler desta bättre, roligare och mer fantastiskt". Eller har jag hört fel?
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Heda: Jasså äntligen har du funnit din väg hit och lika lågm¨äld som vanligt :)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Danne_L:

Färjestadare har inget som Frölundaiter vill ha, det vet du väl?
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
slashpuppie:

Nädå, ni kan dessutom behöva lite backup. Har ju gått minst sagt uselt så här långt;)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Danne_L: app app app, inga sånna fasoner din lille pojkspoling ;)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Heda:

Okey, hur mycket vill du ha för att byta sida?
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Det blir 3-4 och denna gång är jag helt säker på en borta seger. För övrigt tycker jag att det är jävligt imponerande att ligga på andra plats i tabellen men ändå inte vinna bort mer än nån enstaka gång. Nu är det dags med minsta möjliga marginal.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Heda: ja vi utmanare är glada över att ha dig på "vår" sida ;)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Danne_L:

Ja, jag ser att den så kallade expertpanelen har fegspelat med säkra resultat som vanligt. Man kan likna er med Färjestad, ni hänger er fast vid en säker taktik men när ni får lite irrationellt motstånd så faller ni sönder och samman.

Ni e Färjestad, jag e Frölunda! Ni kan räkna ut själva hur det går...
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Danne_L: hmmm, har ju ingen koll vad andra har tipsat, vad ska man slå till med.......3-2 till Frölunda låter bra tycker jag
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Heda:

Ja du är ju inte helt fel ute. Syns att du fått inspiration av en i expertpanelen i alla fall, en eloge till dig.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Okej, experterna har nu tippat, liksom utmanarna. Nu kommer Heda då, eller "Facit" som jag ochså kallas i tipskretsar.

Leksand - Frölunda 0-1, Jari Tolsa avgör

There you have it!

Kungen: Behövde inte ens sätta på datorn för att förstå att du var här ochså, det rök nämligen ur högtalarna. Lågmält namn förresten, det passar inte riktigt in dock...
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
jag tror på 3-4 då......
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Klinth:
Illa, illa att inte ha tillgång till internet på dagtid.


Och så var det dags att slå till med ett resultat inför morgondagens drabbning....hm....antingen blir det en målsnål historia eller så blir hysteriskt massa mål........

1-4, där är ett stensäkert resultat.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
danoj: Personligen har man bokat den 14:e december...Söndagen då man åker till Lkp med WWS. Ska bli riktigt kul. Hoppas matchen blir kul också:-)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Danne_L >> Jag tippar helt enkelt 4-5. VF har dock lite tur mot slutet och sätter vinstpucken med en minut kvar.

Jag sammanfattar:
Experterna Utmanarna
2-3 1-3 5-1
2-4 1-5 5-2
0-4 1-6 3-5
2-5 4-5
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Kungen:

Låter ONEKLIGEN lockande ska du veta :)
Ska omedelbums börja budgetera inför detta kommande event.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Danne_L: Tack Danne!! Mycket snack nu,måste säga att ALLT talar för att FRÖLUNDA vinner imorgon!!Vi har förlorat mot 2 av elitserien sämsta lag,MIF o SSK inte fan kan vi förlora mot leksand oxå som,ja vete fan e nog sämre än både MIF o SSK tillsammans!!! Håller med alla ni som tippat 5-1 känns som ett ganska lagom resultat!!

Snackade med Heda idag o vi planerar att 1 av 2 bussar stannar kvar mot just Leksand 30 dec,vi firar nyår i dalarna med bubbelpool(mästerligt ska ni veta) o en jävla massa öl,hur låter det??

Ring,sms.maila eller vad f.. ni vill till HEDA o anmäl er NUUUUU!!!
Allt finns på www.wildwestsupport.se.

Ha de
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Dragan 2k: Nja, det är ju så att jag jobbar ute hos kund. En del har striktare regler än andra. Att de vinte vill ha mig "tjötandes sport på nätet" när de pyntar kan jag förstå, även om det svideri själen ;-)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Klinth: Vad är detta? Internetfiltrering. Det hade vi på ett företag inom golvbranschen som jag var verksam vid. Resultat? Dragan slutade.:-)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Bortaplan igen, och vad talar egentligen för att vändningen ska komma imorgon?
Eftersom jag nästan jämnt har tippat fel på bortamatcherna tippar jag nu 5-1 till Leksand, frågan kvarstår dock, vad ska Leksand skylla på om dom inte vinner, Domaren, Domaren eller Domaren enligt sedvanligt maner är ju ingen högoddsare.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Sannes: Kommer inte åt internet på arbetstid längre..... *SUCK*

Mitt bud, 2-3, då till Frölundas favör naturligtvis, och i full tid!!! 3 poäng tack ;-)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Nån som vet hur många biljetter som har sålts till på torsdag?? Vore kul om det kunde bli bra tryck, när man ska ner o titta för en gång skull.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Danne_L:

Du passa dig :)

Bara tur för dig att jag inte skallopp imorgon :)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Mattias - 74:

Ja vad ska man annars kalla LIF-klacken??:)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
GuldIndianen:

Vadå lada :)

Låter som om vi har kor i hallen :)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Mattias - 74: Då har du redan förlorat en selma. Inte en chans att VF förlorar nu. Jag tror att Frölunda kommer att krossa Leksand i deras egna lada. 6-1 till VF.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Dragan 2k:

Jag är med :)

Slänger in en selma på 5-2 till Leksand :)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
slår till på 3-5 o andra 3 poängarn på borta mark.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Danne_L:
Inte lätt att ge tips eftersom Klinthmannen inte har värkt fram nåt resultat än.....

Man får hålla sig till reglerna....nån gång...
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
mangan:

Seså, ge mig ett hett tips inför morgondagen då;)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Danne_L: Det kommer som en ketchupflaska, allt på en gång.........
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
VF trivs inte borta, men utmanarna trivs inte alls. När ska det lossna för er?
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Dragan 2k: Tror att Leksand kan få känna av Frölundas frustration på bortais och åker på däng med 5-2
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
millis:

Ur ett företagsekonimiskt perspektiv så räcker det faktiskt. Visar man upp det bra spelet för hemmafansen, så kommer publiken. Att man spelar dålig borta påverkar inte alls lika mycket, eftersom man i stort dömmer efter det man ser. Givetvis är det fördelaktigt att spela bra i allt som TV-sänds också. :)

Alltså, ska man nödvändigtvis förlora matcher, så ska man helt klart följa frölundamodellen... Sen kan man fråga sig varför man ska hålla på och förlora en massa, kanske slippa favorittrycket inför slutspelet? Vad vet jag...
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
millis:

Connys ord är lag, bara att hålla med honom.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Linnea:
Kan bara hålla med. Men ibland känns det som att man inte tar problemet på allvar, typ, pratar man inte om det så finns det inte. Som Conny sa igår:

"Tar vi en poäng i snitt borta och vinner alla hemma så blir det ändå 100 poäng och det bör räcka.Sen får vi göra som i fjol och börja vinna på bortaplan i slutspelet"

Tycker inte att man kan resonera så..man måste ju se till att satsa lika mycket borta som hemma. Imorrn vill jag se ett laddat Frölunda som vill satsa f*n så mycket mer än innan.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
millis: Så sant som det var sagt, men försiktighet har aldrig varit min stil; ) Men då får de allt se till att börja spela lite tidigare än sista fem..
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Linnea: Jag kallar det en försiktig optimism =) Men 5-1 skulle jag inte skada det heller, men viktigast är ju ändå en vinst iaf =)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
millis: Kallar du det optimism? nej, nej.. 5-1 minst=)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Danne_L:
Som utmanare får jag väl också lägga ett tips: 3-1 till Frölunda. Man måste vara optimistiskt.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Dragan 2k:

Jag går ut stenhårt och säger 4-0 till våra guldhjältar. Segern på bortaplan skall komma nu, dessutom ska vi nolla dem!
Kommentera

« · 337114 · »