Frölunda HC

60372 inlägg · 3399 ämnen

Expertpanelens tipsväg till SM-guldet

« · 337114 Till forumet


Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
slashpuppie:

Haha, du måste ju ha bättre koll förstår du väll ;)
Personligen har jag tippat 5-1 till Leksand, och jag brukar ju alltid ha fel så..
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
danoj: jaja, jag var sent ute denna gången och då får man skiten som blir över, jag vet. Inte direkt något "expert"tips men det hade varit jäkligt kul om det gick in ;)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
slashpuppie: Det låter inte helt otroligt det tipset. Jag satsade ju själv 6-1. Det känns lite som om Frölunda måste visa var dom står. Och vad är bättre än mot leksand?? Nu krossar vi LIF.


Forza VF
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
GuldIndianen: Jag hade inte direkt så många valmöjligheter kvar inför kvällens match, vad gäller resultatet. Vad jag kan se så är 3-0 till Frölunda ledigt. Den tar jag.
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Heda: Jo, vi är ju kända för fegspel och Färjestadssympatier...... Du borde nästan stängas av för ett sådan påhopp, fast bara nästan. Se nu till att nu utmanare plattar till oss i expertpanelen någon gång istället för att tjöta om orelevanta och absurda påhopp. 5-0 är ställningen. Vi har fyra resultat att falla tillbaks på, ni femton!!! Let the show begin ;-)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Kungen: Ja tjenare, det är kul att det finns folk som är NÄSTAN lika ödmjuka som jag ;-)
Kommentera

Sv: Expertpanelens tipsväg till SM-guldet
Klinth: Ny finess på stats.swehockey.se lite fakta om lagen och spelare. Härligt. Se länk
Kommentera

« · 337114