Ungefär 56 mil är det från Örnsköldsvik till Stockholm. Den sträckan har jag som bäst klarat av på...
Oj, förlåt. Nu gjorde jag en Dawidovski.
Dawidovski:
Och där blev det pinsamt uppenbart att du inte begriper någonting.
Vad det gäller att andra Modoiter backar upp mig så är det inget jag bett dem göra, de agerar väl helt enkelt på eget initiativ. Kanske har de läst någonting som fått dem att göra det. Någonting dumt eller rent felaktigt.
Ingen Rådbjer som dömer ikväll, utan Sören Persson. Detta beror på att Rådbjer slet av hälsenan (tror jag det var) på uppvärmningen.
Jag tror inte att Persson har dömt så många elitseriematcher, så jag hoppas att han klarar av pressen ikväll.
Sibbe:
Tackar, tackar! Idag visade grabbarna andra takter, vilket var härligt att se.
Dessutom så tycker jag att domaren skötte sig utmärkt, det var några situationer som man kan diskutera. Men så är det ju även när de mer etablerade dömer.
Detta är ingen tillfällighet, och när jag läste i tidningen häromdagen så har det kommit arga insändare angående Calle Johanssons uttalande om att Frölunda var bättre i alla lagdelar jämfört med fbk. Varför får inte en göteborgare, som också kallas "expert" "hålla" på frölunda?. Vissa påstår att FBK är hatade, jag håller inte med alls. Fbkare e nog bättre än dem flesta(bortsett från vf då! :D). Att dem skulle vara hatade kanske e sant, men de är verkligen inte, och kommer aldrig bli så hatade av medier, och experter som Frölunda är(det vill säga dem stora medierna, som styrs i Sthlm).
Vad tycker du om det?. Vet inte om du har kanalplus, o sett matcher med Arne o Ankan, kommentera en vfmatch. Inte ens en Golgatavandring kan vara värre en det...
Kanske har lite extrema åsikter visst, och jag ber om ursäkt till folk som blir arga eller så, men det är så det känns. Jag tycker inte att vi har objektiva och ödmjuka medier, som i exempelvis Nordamerika(Sport gäller det).
Aja, nu slutar jag gnälla om detta, inte värt det, hoppas Frölunda åker ner fbk idag, och slänger in Jensa istället för Kallio. Kallio som borde förlorat sin månadslön för missen i inledningen, och han verkar förövrigt rätt sval.