Frölunda HC

60367 inlägg · 3398 ämnen

Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad

333063 · » Till forumet


Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
MaX: Jo jag förstog det, så jag har redan bokat biljetter till nästa torsdag.
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
vore bra med en ny arena nu,, 17000 i nya volvo/skf superdome!
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Boråsindian: jag menade att biljetterna tar slut fort, så vi som inte har säsongskort får vara ute i god tid för å få va me på festerna,,,,,,:)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
MaX: Jag ska iallafall gå nästa torsdag när dom möter LHC.
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
den här matchen var ju betydligt roligare att se än det igår.... nu ligger VF 2:a i tabellen!!!
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
sista Redhawks på tv nu,, Tror ni de klarar sig??
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Boråsindian: haha, ja inte kan man gå på hockey på ren impuls längre, de gäller å planera,,,,,,,
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
slashpuppie:
Så nära men ändå så långt borta......

Huvudsaken var att vi vann.
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
slashpuppie: Frölunda vann klart rättvist. Stark 3e period Nu ligger vi på andra plats i serien. Härlig match, synd att man inte kunde vara på plats. hade inte kunnat ropa ändå med tanke på att jag har fått halsfluss. Dom sa på PPV att matchen mot södertälje i december redan är utsåld.
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
skönt att något lag kan trycka till färjestad lite grand...dessutom passeras ju hv i tabellen och det är ju aldrig fel :)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
slashpuppie:
Grattis alla Frölundaiter och Syster Kråka, du vet vem du är ;-)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Då kan man sova gott inatt då :))))), synd bara att inte Sannes tips gick in så vi hade fått ett poäng :-/.......
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Sibbe: japp, vi ses i finalen iaf ;)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
danoj: får väl ta och säga grattis då...
Ser fram emot returen den 9:e december
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Klinth:

4-1, Niklas Andersson!

UNDERBART!!!
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Hur GOTT e de?! :D
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
henkebus: Jens Karlsson!!!

Hemma är VF GRYMMA!!!!!!!!!!!!! Och lite till ;-)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
3-1,, come on blokes!!
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
MaX: 2-1!!! Kungligt JJ!!!
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Boråsindian: ja, absolut,,,,
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
MaX: skönt med 1-1 så sent i perioden. Domaren måste börja ta lite utvisningar nu. Det är mycket hakningar och fasthållningar på isen.
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
aj, 0-1 de va inte bra,,,,,,,
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Sannes: nä, inte jag heller.....ingen aning vad de andra tippat, 3-2 säger jag då
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Jag har visst inte tippat nåt resultat inför kvällens drabbning, läge att göra det nu.
Jag tror att Frölunda vinner 3-1, kan hända att någon redan har tagit det, har inte orkat att läsa igenom alla resultat denna gång.

Nu skall jag återgå till sjuksängen och när jag vaknar senare ikväll så hoppas jag naturligtvis att Frölunda står som segrare.
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
65Selander: Brynäsare som Selander och jag tippar alltid rätt. Frölunda-Färjestad 4-2.
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
MoK: Lägger mig i som utmanare om det går vägen med resultatet 3-5
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Har inte det här spårat ur en aning.

I kväll är det match mot SSK...

Och Frärjestad? Måste vara en Exprtpanel som ligger bakom... ;)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Klinth: Nä men herre gud. Det var ju inte så farligt!?! Tror du verkligen att du kommer å se mig i en VF tröja? Hmm...NEPP!!! En sådan tröja duger inte mycket till i mina ögon =)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Guinness: Att Frölunda vinner SM-guld, Gripen tillbax i finrummet och se dig i en VF-tröja. Mer än så begär jag inte ;-)

Komplex, jag? Alltid ;-)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Klinth: *pust* Ska vi diskutera detta nu igen? Varför är det alltid du som tar upp vem det är som har rätt och fel? Har du något komplex? Måste du höra att det inte är så farligt och att det duger å vara frölundait? Vad vill du? =)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Guinness: Vi favoriserar ju inte Stockholmslagen heller, så vad yrar du om?

Var det inte sotaren? Nåväl, det intressanta är ju hur rätt jag har och hur fel du har. Det är det som skiljer en Expert från en utmanare, och det är det som ger respekt. Frölunda vinner, och det med 4-2.

Sedan hade ju Linnea en poäng där ;-)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
MoK: Kan vara så, VF bå bortais brukar vara en tuff tillställning där VF vunnit de senare åren...
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Guinness: Men det kommer på bortais nu med. Bara alla spelar på topp slår FBK inte oss.
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
MoK: Ja det ska vara där då..=)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Guinness: Jo på hemmaplan :)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
MoK: Så bortskämda med segrar är ni väl inte i år?
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Guinness: Men problemet med media e ju att dom inte alltid håller på Sthlms lagen men alltid favoriserar dom. KLart man e enögd vad gäller sitt eget lag, det är nog du med. Men kan jag hjälpa att jag tror VF vinner och att man oftast har rätt då?
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Guinness: Experterna är ju frölundaiter och experter på frölunda, klart de ska favorisera dem då :)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
MoK: Jag menar inte att ni är idioter men är man "expert" får man ju bete sig därefter! Man ska inte vara så enögd, jag har allt läst om er ilska över "experterna" i media som favoriserar stockholms lagen, gör inte samma sak själva då =)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Linnea: Man behöver inte vara oense om allt, bara vissa saker...
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Guinness: Hm..men ni har ju bandyn gemensamt.. betyder det att brevbäraren alltid kommer två gånger?
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Linnea: Det finns många teorier om hur det har gått till...förväxlat på BB, brevbäraren, tappad som barn...men ingen vet hur det egentligen blev så...
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Svanru: Jag skall inte se den på plats, men det går fint att få den till tv´n =)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
MoK: Bror till en av experterna och ändå håller han på fel lag. Hur har det gått till? Tragiskt...; )
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Emma: Det får vi se imorgon :) Sen e dom kanske bättre just nu sen får vi se i april vem som e bäst.
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Guinness: Detta var ett riktigt kvalitetsinlägg. Skall du på matchen?
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Guinness: Så du menar vi är idioter som tror på vårat eget lag då eller? VI får la se vem som får suga på vad efter matche imörra
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Svanru: Just nu har ju FBK mer klass än Frölunda men frågan är vem som har det när det gäller. Och vem som har flyt med att inte få skadade spelare vid fel tillfälle.
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
Klinth: Jag kan inte förstå hur ni i panelen tar upp den här matchen överhuvudtaget då ni alltid tippar för VF vinst...det är som att ge bort ett rätt åt utmanarna!!! FBK vinner trots allt denna batalj på ett behagligt, lugnt och kontrollerat sätt med 2-5. Sug på den lite alla "experter"!!! =)
Kommentera

Sv: Exprtpanelen om Frölunda - Frärjestad
MoK: Kanske lite felformulerat:-) Jag menar att Färjestad i år kanske till och med är lite bättre än Frölunda. Förra året var ju trots allt Frölunda bäst.
Kommentera

333063 · »