Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Finalkrig

« · 253347 Till forumet

Finalkrig
Och så var kriget i full gång...åtminstone gällande biljetterna, hehe.

Se länktipset.
Kommentera

Sv: Finalkrig
Dragan 2k:

Då är det en himla tur att jobbet har hostat upp en biljett till mig......förmodligen blir det väl ett gäng med slipsnissar man hamnar bredvid, hm, jag kommer garanterat att hålla dom vid liv iallafall...
Kommentera

Hur är de funtade? Höja till 250 spänn där på ståplats bakom mål! Jävla mesfasoner...
Kommentera

På tyck till frågan på Hockeyligan.se är det 50/50 136 röster var. SNACKA OM JÄMT.
Frågan är: vilket lag tar sm-guld?

Gå in och skriv VF nu!! :)
Kommentera

frölundaindian: då ljuger man ju om man skriver så.
Det står att man ska glömma hjärtat o rösta med hjärnan, o då borde ju ALLA röster hamna på FBK.
Kommentera

Sebbe: men man skulle tänka med HJÄRNAN inte med armhålerna........:))
Kommentera

frölundaindian: armhålorna luktar apa, o då borde man ju rösta på Djurgården, men nu finns ju inte det alternativet så... =)

RÖSTA PÅ FBK! ;)
Kommentera

Sebbe: Hehe....mina luktar ju gott ju....hehe...

SER FRAM EMOT SÖNDAG ELLER VAD!!!!!
Kommentera

frölundaindian: vad händer då??
Kommentera

Sebbe: På söndag avgörs det vilka som blir svenska mästare i
J-18. MoDo - Frölunda i Kempehallen. MoDo vann första matchen i Göteborg med 3-2.
Kommentera

manganGG: okej, då får man väl hoppas att VF tar guldet där för i den RIKTIGA finalen så förblir mästarna mästarna i åtminstone ett år till...

Lycka till på söndag då =)
Kommentera

liepins: Blir faktiskt rätt besviken på ledningen, att de ska vara så snikna. Argumentet till att det är ståplats i Karlsta håller inte. Eftersom VF tog lika mycket bakom mål i Frölundaborg som i Scendinavium under semifinalspelet. Jag som hade tänkt resa med, får kanske tänka om nu. Kan bara säga att jag är j-kligt besviken!
Kommentera

danne147:
Jo det är dåligt av vår ledning. Hoppas nu de går in och gör som FBK, betalar lite av biljetterna för sina fans som reser.

För övrigt. Imorrn kväll kan J20 ta SM-guld om de vinner mot HV71 i Oasen, Kungälv. Råder alla som inte har nåt för sig att ta sig dit för att beskåde framtidens stjärnor! Det är gratis och börjar klockan 19.00.
Kommentera

« · 253347