Frölunda HC

60403 inlägg · 3400 ämnen

Fragglarna - Frölunda

« · 836591 Till forumet

Sv: Fragglarna - Frölunda
mok: Den här gången är jag övertygad om att jag kommer att få in resultatet.
Kommentera

Paddan: Det resultatet sparar vi alltid för dej :)
Kommentera

7 428 954 stycken.
Kommentera

mok: Är 11-1 taget? Ifall det inte är det så har jag bokat det resultatet.
Kommentera

FreddanVF: 2-3..... redan bokat :)
Kommentera

Dragan 2k:

Okidoki!

Då är du ursäktad ;-)

Jag gillar statistik, och håller med om att den naturligtvis ska vara så komplett som möjligt, om den nu ska finnas.
Kommentera

Gidde: Nja. Förberett och förberett. Vi behöver ha den säsongstypen också inte bara på grund av den risken som i och för sig är en verklighet utan även för tidigare prövningars tid.

Vi har varit där och härjat tidigare och spelarstatistiken behöver kompletteras med den säsongstypens statistik.

Men som jag sa och min WWS kollega konstaterade - hoppas vi slipper utnyttja denna säsongstyp.
Kommentera

Dragan 2k:

Då frågar man sig direkt:

Förberedde du dig inför just nämnda KS eftersom du lade till det som säsongstyp?

Om jag varit dig så skulle jag väntat med det tills det behövts, som det är nu kommer ju du att få skulden om ni hamnar där ;-)
Kommentera

Dream Team: På tal om något helt annat har jag i helgen "roat" mig med att uppdatera i databasen på wildwestsupport.se.

Märkte att vi inte hade kvalserie som säsongstyp med i vare sig betygligan, matchprogrammet, spelarstatistik och så vidare.

Det är åtgärdat nu.

Nu väntar man bara på nästa sak - att denna förbannade säsong ska ta slut.
Kommentera

Gidde: Fraggelrocka mig hit och fraggelrocka mig dit! ;-) Du har uppenbarligen läst eller lyssnat in dig på tok för mycket i den lokala "konkurrenten" Sundsvall Hockeys förehavanden vad gäller supportrar och deras "öknamn" på oss. Samtidigt så går det väl knappast att begära av Mattias, som nu var den som startade matchtråden, att ha koll på precis allt. Från honom är det nog enkelt att få ett snabbt svar på en för hans del säkert väldigt viktig fråga. Frågan lyder: Hur många bultar finns det i Ölands.... ähum, nej, just det, det var inte det jag skulle fråga. Istället såhär: Mattias, när börjar kvalserien i ishockey?
Kommentera

FreddanVF: Poäng i Ö-vik. Optimistiskt säger jag kanske. Fast Swedbank är en mardrömsarena. Men vi har en vinst mot LHC i bagagen och är inne i vad som kan mycket väl bli en 18 matcher lång segersvit.

Hmm. Vad säger jag. Och framförallt vad var det jag fick i mig till lunch egentligen?

I slutändan blir det säkert operation västernorrländsk överkörning.
Kommentera

FreddanVF:

4-2 till MoDo

mattias, du har skrivit en aningens fel, fragglarna är vad Timrå kallas, inte MoDo ;-)

Så just nu är matchtrådens namn missvisande, tur att vi alla veta vilka lag som ska mötas.
Kommentera

Jag e skeptisk...

Men tippar ändå vinst... 2-3. Vi gör 2-4 i tom kasse men jag tippar ändå 2-3.

Tips: 2-3
Kommentera

Vi vinner tredje set med 6-3.
Kommentera

Tyvärr så blir det inga poäng för er uppe i Övik .

Modo vinner med 5-2 .
Kommentera

Danne_l: Det här är ju en så kallad "måste-INTE-match" coh som du säger, just därför blir det 3-4.
Kommentera

Stigsson:

Ett annat namn för modoiter =)
Kommentera

Stigsson: Jag förmodar att det är någon alternativ beteckning på Karlstadsbor.
Kommentera

mattias - 74: Vilka f*n är fragglarna?
Kommentera

mok:

Det är en match vi inte ska kunna vinna. Därför vinner vi!

1-3
Kommentera

mattias - 74: Fragglarna... hee det var nått nytt men det e la lika bra att köra på men är dock inte lika optimistiskt som dej. 2-3 kör vi dock på.
Kommentera

Fragglarna - Frölunda
2 - 6 låter som ett bra resultat

Låt inte överskiften lura er jag bara skojar :)
Kommentera

« · 836591