Gidde: Nja. Förberett och förberett. Vi behöver ha den säsongstypen också inte bara på grund av den risken som i och för sig är en verklighet utan även för tidigare prövningars tid.
Vi har varit där och härjat tidigare och spelarstatistiken behöver kompletteras med den säsongstypens statistik.
Men som jag sa och min WWS kollega konstaterade - hoppas vi slipper utnyttja denna säsongstyp.
Gidde: Fraggelrocka mig hit och fraggelrocka mig dit! ;-) Du har uppenbarligen läst eller lyssnat in dig på tok för mycket i den lokala "konkurrenten" Sundsvall Hockeys förehavanden vad gäller supportrar och deras "öknamn" på oss. Samtidigt så går det väl knappast att begära av Mattias, som nu var den som startade matchtråden, att ha koll på precis allt. Från honom är det nog enkelt att få ett snabbt svar på en för hans del säkert väldigt viktig fråga. Frågan lyder: Hur många bultar finns det i Ölands.... ähum, nej, just det, det var inte det jag skulle fråga. Istället såhär: Mattias, när börjar kvalserien i ishockey?
FreddanVF: Poäng i Ö-vik. Optimistiskt säger jag kanske. Fast Swedbank är en mardrömsarena. Men vi har en vinst mot LHC i bagagen och är inne i vad som kan mycket väl bli en 18 matcher lång segersvit.
Hmm. Vad säger jag. Och framförallt vad var det jag fick i mig till lunch egentligen?
I slutändan blir det säkert operation västernorrländsk överkörning.