mysmi: käka pytt i panna för det verkar som att jag ska det.. Hur ser det ut för er med nyförvärv då??? och är det nån som drar vidare till amerika eller nått???
willysson: Frölunda har idag gjort klart med Kenny Jönsson, Calle Johansson, Theo Fleury, Eric Lindros och dessutom stannar Magnus Johansson trots allt i klubben. Bra va?;)
emma1: Säg inte det du. I den takt som spelare vill komma till svenska mästarna måste vi få till ett extra lag. Frölunda1 och Frölunda 2. Ungefär som man ser i skidstaffetterna. Norge 1, Norge 2, Norge 3, Norge 4 mm.
svanru: NHL spöket kan väl ställa till med ett eller annat. Men detta får vi vanliga dödliga först reda på den 15:e juli.
Men faktum är att de flesta är under kontrakt så Tyskland, Kållered, den franska ligan är rätt långt bort. Skönt egentligen när det inte är sådan stor spelaromsättning som det är hos exempelvis Dif och SSK.
Dragan 2k: Vi hoppas att Jonas och Norrena skall tillbaka till sin moderförening att Kahnberg, Lundqvistarna, Sudden och några till skall till NHL. Det vore änna roligt eller hur?
gud: Hur kunde jag glömma bort att nämna dem i sammanhanget? Oförsvarbart, oförlåtligt. Det får bli skampålen i en vecka med ingen föda förutom gammalt torkat bröd och ljummet vatten.
gud: Prata inte om öl, åkte förbi avenyn på vägen till jobbet nu, grymt väder, vackra madamer på stan, och kall öl, det är vad som lockar mig nu, och här sitter man..på jobbet...kul..
danoj: hehe..jag kan åka förbi med några till dig..;0) själv så ska jag fundera på om jag ska läska skallen av mig i dag/kväll..solen skiner ju så vackert över våran coola stad..;0)
danoj: Hmmm..du får nog läsa ditt inlägg en gång till.. och du får 3 minuter på dig att rätta till det... annars så åker du på allt även om det är sol...;0)
willysson: danoj är en trevlig liten yngling..som inte kan hantera pengar och han är nästa jämt pank..och han är billig i drift..2-3 läsk så vill han gå hem..så det är helt ok..;0)
Hur ser det ut för er med nyförvärv då??? och är det nån som drar vidare till amerika eller nått???