Tänkte passa på eftersom man inte får så många chanser att starta trådar i den här gästboken.
Vi ses på lördag när jag och ca 230 andra Morafans kommer ner till Göteborg med chartertåg. Hoppas nu bara inte att stormen som hotar era trakter skapar några problem för resan.
Ja det vore ju hemskt om ett träd över spåret stoppade ert tåg:)
Hur som helst kul med lite bortafans på plats också. Kanske kan göra en normalt sett avslagen match lite roligare. Jag läste något om tre raka segrar för Mora i Scandinavium. Får väl hoppas den sviten stannar vid just tre.
1-3 blir resultatet som registreras till eftervärlden.
Annat kommer försågå i Scandinavium, men den styva kulingens trummande på hallens korrugerade plåttak kommer skapa stående vågor inne i hallen, och tillsammans med atmosfäriska störningar pga plötsliga eruptioner i solkoronan kommer samtliga människor invärtes Scandinavium enbart minnas blankt från eftermiddagens evenemang.
Bra genomförd match av Mora - igen. Kändes som Frölunda var bra på gång efter kvitteringen men så kommer en sån där bjudning som vi är så tröttsamt vana vid att se när det gäller årets upplaga av Frölunda.
Metal Guru: Synd o säga det var en underhållande match :) Men Moras taktik verkade ju fungera fint även denna gången tyvörr får man säga. Annars kul o se så många MIK supportrar på plats. Dom fick ju iaf en angenäm resa hem :)
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?
Vi ses på lördag när jag och ca 230 andra Morafans kommer ner till Göteborg med chartertåg. Hoppas nu bara inte att stormen som hotar era trakter skapar några problem för resan.