Nån gång måste det ju komma ett tvåsiffrigt resultat, det har jag hållit fast vid hela säsongen så här långt. 13-3 tycker jag låter utomordentligt rimligt=) eller ja..4-3 om man får gardera sig; )
Linnea: Som evig gästtippare så måste jag säga att en viss Norlänning har påverkat din hjärnhalva som har hand om sporten. Tyvärr så blir det 4-2 till HV.
65Selander: drop dead. det blir det inte alls, sanna mina ord. De kommer vara så pass revanschsugna efter matchen mot MOdo att de kommer gå fram som ångvältar. Så det så.
Ja det tror jag säkert du tycker =) Att ni slår HV är inte mig emot då vi ligger under mot DIF för tillfället, men ni behöver ju inte komma ikapp oss i målproduktion för det =)
Sannes: jo det blev väll 5 mål utav dom om jag inte minns fel..... tänk om man hade sett den, det hade varit lycka i alla fall får man väll se lite på hockeykväll sedan
Sannes: Helt otroligt vilken islossning det blev idag. Och så första kedjan. Vilken enastående produktion idag. Andra perioden från dem var det bara dem i målprotokollet bortsett från Per-Åge som målade för HV.
Hockeykväll var väldigt generöst mot Frölunda idag, alla våra mål visades förutom Louis, och inga HV mål fick något bildutrymme alls :) Som grädde på moset vart det 3 Frölundamål som symboliserade "kvällens mål" omröstning, även om jag nog tycker att Thomas Johanssons slalomåkning mellan MIF:backarna och sen pass till lagkamrat pang mål var lite snyggare än tex Kallios retur, även om Kallios andra mål (skott i krysset) vart väldigt fint :-)
Dream Team: Nej du när Ahl var med TIK i Scandinavium gick det inte lika lätt för han. Frölunda borde dock punkterat även Ahls nolla men låg och bevakade i 20 minuter, rätt trist. Niemi var nog lite förgrymmad när han missade öppet mål med sekunden kvar. Det syntes på hans min
MoK: Äh, de lät nog stackars Ahl behålla sin nolla av ren barmhärtighet. Han har det ju inte så lätt; ) Nej men det var jäkligt gött att se att de kunde tända till så som de gjorde igår, nu börjar det ju bli riktigt viktigt att plocka poäng, och kan de börja fila på slutspelsformen nu och Färjestad vacklar lite till förbättrar de nog utgångsläget när slutspelet väl drar igång.
Och på tal om inget, bäst på Hockeykväll var när Loob fick frågan om han ville byta ut Walinheimo mot Norrena. Man riktigt sg på honom hur gärna han ville säga ja=))
Linnea: Wallinheimo e en fjant och inget annat, sparka på liggande spelare är moget. Bara att skjuta på han så ramlar skiten in. Wally är deras svagaste länk helt klart.
Linnea: hehe, fick Ahl hålla sin nolla så kan inte skotten varit såå bra,) haha
hehe, tyckte också att det var kul att han skruvade sig över norrena, men han är kanske seriens bäste just nu så, det vore konstigt om han inte ville ha honom...