Jag tror att Frölunda visar sig lika svårslagna på hemmaplan som brukligt imorgon. Men det blir tight. 1-1 och denna gången avgörs det inte under övertiden.
Utmanare: Bonuz 4-2 Mattias -74 1-4 (mycket prestige i detta resultat ;-))) Paddan 1-11 (går detta in så vomerar jag över tangentbordet) Majja 5-1 gud 3-2 (gud envisas med detta trots mok´s tippade resultat) Mäster Olof 5-1 (samma som majja….) Alisandali 5-3 Sannes 6-3 Dysso 2-3 Mangan 1-1
Klinth: ÖDMJUKT låter jag (gud envisas med detta trots mok´s tippade resultat) passera..Vet ju innerst inne att du älskar bara mig..Att du har mig som din stora idol..
Det är helt ok min vän...;)
Och du har ju riktigt rätt att jag är riktigt envis tom en jädra tjurskalle mellan varven...
Iom att du ändå skrev upp mitt resultat fast mok har det så kommer alltså även vi utmanare få en poäng?? För du vet ju att både jag och mok vet att det resultatet blir det...;)
Spridda burop hördes faktiskt senast FBK gästade Scandinavium. Och då vann Frölunda ändå övertygande. Det var under ett pp-spel som Frölunda inte lyckades skapa någonting som publiken fräste. Ganska kräsna...
Fast det är klart, är man van vid suveränt spel så...
Sibbe: Lite sorgligt nästan, tycker jag. Man är ändå svenska mästare, vad jag vet så är det ett tag kvar till det vankas match om medaljer. Om laget har en formsvacka i november borde man väl kunna få lite respit av en nog omänskligt kräsen hemmapublik att hitta tillbaka.
Vilken onödig utvisning av Anti-Jussi Niemi, frölunda var ju på gång. Bara hoppas att LHC får sota för detta nu. 2 förluster på raken, när hände det senast?
Sibbe: Härlig dag på jobbet imorgon. VF klarar förmodligen inte av den hårdare nivån. Backarna ser väldigt vilsna ut vilket vi tycker är positivt eller:-)