Frölunda HC

60412 inlägg · 3402 ämnen

Frölunda - HV71

« · 136176 Till forumet

Frölunda - HV71
Snart börjar Den roliga Hv matchen! jag tippar 4-3 till Frölunda.. och är det någon som vet om det blir fullsatt idag?
Kommentera

Sv: Frölunda - HV71
Gizaro: Fullsatt framför min TV iaf :) Om VF gör 4 mål och vinner blir det serieledning va? Har för mig det sist jag kikade på tabellen :)
Kommentera

MathiasE: Jo det kan nog stämma! Har du köpt PPV eller? ;)
Det kommer nog bli fin fin stämning.. Och + att min morsa kör in mig ;DDDD
Kommentera

Gizaro: Japp, blir PPV för mig. Har nyss flyttat från västkusten till Härnösand (vad gör man inte för fruntimren) så blir lite långt för mig att åka till Scandinavium :( Däremot har jag 4mil till Timrå så på Torsdag blir det kalas för min del :)
Kommentera

MathiasE: Oj.. Det måste ha varit en skräckupplevelse att lämna västkusten *hehe* Men ppv duger, såg mif mot frölunda via ppv.. typ ingen reklam och så ju.
Kommentera

Gizaro: Jodå, PPV e helt OK... Förutom deras kommentatorer... :) Stora nackdelen att ha flyttat är att man missar alla matcher live :( Däremot är jag nog en av väldigt få Frölunda supporters som får se Timrå - Frölunda live på torsdag :) Den går ju inte på PPV eller canal+
Kommentera

MathiasE: Kommentatorena är helt borta ibland, fast de är ju typ folk de har hittat på gatan så.. Det är ju rätt lyxigt att du kan se matchen då förstås..
Kommentera

Vid vinst går Frölunda upp i serieledning. Det är där de hör hemma. Man behöver inte göra X antal mål. Detta på grund av att HV har sämre målskillnad och Timrå har samma målskillnad som Frölunda innan dagens match.
Kommentera

vafan sysslar våra backar med, sämsta matchen i år, 1-4, nu e matchen körd, fyan va dåligt!!
Kommentera

danoj: Vi räckte helt enkelt inte till i denna match, "bottennapp" kan alla göra, lika bra att det kommer nu.
Kommentera

sannes: eju pinsamt att se hur frölunda uppträder på isen nu, är ju över 10.000 pers där och 6 min kvar, då får man tamigtusan bjuda till mer.
Kommentera

danoj: Jag hörde på radion att det var över 10000 pers, kul.
Jag beställde aldrig hem denna matchen, kanske tur så här i efterhand....
Visst kan jag hålla med att de borde upp till bevis med så mycket folk på läktaren, men på något sätt så känns det inte så jäkligt ändå eftersom det är enormt tidigt på säsongen.
Kommentera

sannes: haha, bara för detta så gjorde frölunda 3-4 nu, typiskt.
Kommentera

danoj: Tyvärr räckte det inte men jag väckte dom iallafall när jag sa att jag var nöjd med en förlust.....
Kommentera

danoj: Det gick inte att känna igen frölunda idag. nu hoppas jag att dom tar sej i kragen och vinner nästa match.
Kommentera

BORÅSINDIAN: I dag spelade VF riktigt uselt stundtals, så för lusten var inte direkt orättvis... Men med tanke på vilket spel VF kunde visa upp i 1:a, så borde de avgjort redan där... men men, hockey är inte alltid rättvist :(
Men det blir väl bara att ta nya tag och krossa SSK på tisdag...

Börjar dessutom gilla Norrena mer och mer. Äntligen en målvakt som vågar stå på sig när ingen annan gör det, gött o se honom ge några HV-spelare lite stryk...
Kommentera

« · 136176