Frölunda HC

SHL · 60463 inlägg · 3404 ämnen

Frölunda Indians

Frölunda Indians
Det ser bra ut för VF !!!!
Jag tror att dom är ett av final lagen i år!!
Dom är starka och speciellt när det behövs!

2002 SKA BLI FRÖLUNDAS ÅR!!!!!

Sv: Frölunda Indians
FRÖLUNDA FRÖLUNDA 2002!

VI Möter Malmö en ganska svår match..men indianer ger aldrig upp det ska ni veta!

MIF heter dem inte malmö och vi ska krossa dem denna gång
FÖRHOPPNINGSVIS!!!

Vi vinner med 5-3, sista målet i tom kasse.

det lät bra det

2 viktiga matcher på raken, MIF borta imorgon och DIF hemma på tisdag, vore bar om det kunde bli 6 poäng på dom matcherna.
Jag ska hålla tummarna för att det blir så...=)

Ja, slår ni inte DIF nu, då gör ni det aldrig.

JO, i slutspelet =)

vi ska krossa DIFarna nu och för alltid

Säkert... då är vår svacka över sedan länge och förmodligen kommer ingen ens ihåg den.

Ni har inte haft nån svacka. det syns att ni inte är bättre, ni har bara haft tur när ni har vunnit era matcher.

jaså skyller ni på formsvacka nu

Ja, vi skyller på formsvacka. Vad har ni för ursäkt?

vadå ursäkt, Vi brukar komma igång efter jul, hur har det gått för er efter jul? Du får tänka på att vi har en massa juniorer i vårat lag, hur många juniorer har ni i DIF?

Vi spelar seniorhockey.

är ni så fega där uppe att ni inte vågar ta med juniorer i A-laget?
eran ungdomssatsning verkar inte bra, dom måste ju få vara med i hetluften.

ingen alls för vi e på gång och verkar kunna gå långt då de siste två matcherna har varit helt underbara

Det är inte jag som tar ut A-laget så den frågan väljer jag att låta vara obesvarad. Dock kan jag glädja dig med att vi precis gjort klart med ett nytt superlöfte som hädanefter slipper utvecklas i Mälarhöjden/Bredäng utan kan frodas i nhlproducenten DIF.

Var för skulle jag bli "glädjad" av att DIF har en ny spelare????

För att du verkar bry dig om hur det går för småkillarna. Eller varför bryr du dig annars om om vi har några juniorer i a-laget eller inte?

Inte era småkillar iallafall.

Då kan du skita i om vi har några junisar i a-laget framöver.

Vad du hetsar upp dej. Har du problem eller? =)

Vadå hetsar upp mig? Ställ inga frågor du inte vill ha svar på i fortsättningen, så slipper du svaren.

Nu lägger vi ner detta skitsnack.

Det är väl ingen ide att bråka om såna här småsaker.

Jaha, goa gubbar, hur många skalper har er läkare tagit så här långt in på säsongen?

FRÖLUNDA VI ÄR DOM BÄSTA!!!!!!

Frölunda tar hem SM-guldet!!!!!!!!!!!!

Frölunda, vuílket lag!!!!!!!!!!!!
Det blir SM-guld i år!!!!!!!!!!!!!!
2002 blir VF:s år!!!!!!!

Om frölundas forwards gör det dom ska och håller ett högt tempo idag så är malmö helt körda, vi har bättre tempo än dom och är ett bättre hockeylag.
Jonas johnson, pelle prestberg , magnus kahnberg mfl, åk sönder dom!!!

FORZA FRÖLUNDA!

förresten, nu vet inte jag hur det är med biljetter tills på tisdag, imorron lär ju jag ligga på luren till biljettkassan, dif lär ju dra mycke folk.
Men jag vill ha bra platser på typ sektion C lr nått, så om nån har 2 st biljetter bredvid varandra på sektion C så hör av er.

FORZA FRÖLUNDA!

Kom igen vf vinn mot malmö!!!!
FORZA FRÖLUNDA!!!!!

Malmö-Grölunda 4-2 just nu! det e väl Klart att vi vänder det hära!

Det var ju faan att vi inte kunde vinna... Grismif har alltså gått om och ligger nu på vår 5:e plats... Och vi har ett par svårta matcher som väntar, som dif hemma och snart fbk borta... Men vi krossar dem båda och går om både mif och dif!!!

Varför ska vi ha så svårt mot mif?. Jag fattar inte det. Nångång måste det ju vända så att vi kan vinna mot dom. Men det är bara till att ta nya tag och spöa DIF på tisdag.

Borås Indian........ Läget?
Jag vet inte heller varför VF Har svårt för Mif, men många ggr spelar MIF Destruktivt och förstör för VFS, snabba, spelskickilga spelare.....

En sak kanke??
Tror du VF kommer ta plats 4 i tabellen Boråsare?

Nej tyvärr, tror att det är för många poäng att ta ikapp, men till slutspel går vi. Där kan allt hända.

Skulle vf vara ett bättre hockeylag än mif? Av 5 möten har mif vunnit 4! Göteborg viker som vanligt ner sig mot Malmö.

Berg Jo jag tycker med att VF som helhet är bättre än MIF. MIF lever dock mycket på Hadelöv när han är i form. Alla vet ju hur det gick i början när han spelade dåligt. Tycker dock de är skandal att VF nu ligger efter MIF... där skall VF inte vara!

Man behöver inte slå alla för att vara bästa laget. Jämför Hammarby fotboll tex... Vann inte mot vare sig gnaget, DIF eller göteborg i år. Svenska mästare blev de ändå.

Gone: ett erkännande att Frölunda kommer ta SM-guld?

Ånej... ;) Snarare en kommentar till mifkillen som ansåg det bevisat att mif var starkare än vf då de tagit fyra av fem möten hittills eller vad det var. Må ICKE frölunda slumpa hem guldet, som hv lyckades med för ett par år sedan...

nej, tror inte nån knäcker fbk i år...

För övrigt, hockey och fotboll är ju lite olika på det sättet att fotbollen inte har något slutspel. Vilka som är säsongens absolut bästa lag är väl vid det här laget ställt utom allt rimligt tvivel. Frågan kvarstår dock, kommer de att vinna guld?

Det ska la väl va VF som knäcker dem i slutspelet...

Nä, FBK rår ingen på (nätt litet rim där!).
Allez les noires!

« · 44154