I detta läget är det mycket viktigt att de lyckas, det kanske gör att pressen kan släppa en aning på de nya och yngre killarna. Och järnspikar vad jag önskar att Starkov fick göra ett mål.
Känns som det var ett rätt så okej mål han gjorde den gode Starkov, så här skriver Frölunda på sin hemsida:
"Han åkte och åkte, vände och vred, leksing efter leksing gjordes bort, och när vi undrade ”…men ska han inte skjuta snart?” så gjorde Starkov just det.
I mål…
En backhand letade sig förbi Backlund, och Starkov – som kunde tacka Witehall för skymningshjälpen – gick ner på knä som hette han Björn Borg och vore Scandinavium Wimbledon."
gud: Jag tänker inte valpa mig, bara i största allmänhet påpeka att om du prompt ska förolämpa mig får du gärna benämna mig vid mitt rätta epitet, "stabila kvinna". Flicka... Hmpfr..! ; ))
LIF_Mannen: Det är Frölundas uttalade avsikt att vinna turneringen. Klart är att laget kommer att göra sitt allra yttersta för att infria den målsättningen. Räcker det hela vägen? Jag tror att det blir final mellan Frölunda och Bratislava och att Frölunda till slut atr hem hela turneringen. Men då är jag naturligtvis en aning röd-grön-vitfärgad. :-)
Synd att Starkov inte vågade att åka med till Ryssland, men det är bättre att han är kvar i Sverige, då vet vi ju var han finns någonstans.
Är det någon som vet om Frölunda fick tillåtelse att efteranmäla ett par grabbar? Det var väl blank nej till det första gången, men de skulle försöka en andra gång, tror jag alltså.
Värva är ett måste, det förutsätter jag att man kommer göra. När nu det där transferfönstret öppnar??