Frölunda HC

60416 inlägg · 3403 ämnen

Frölunda - Leksand

« · 658841 Till forumet

Sv: Frölunda - Leksand
mok: Surt. Nyss hemkommen från Stockholm. Inte bara har Frölunda förlorat dagens match utan nu konstaterar man att det är kvitterat i utmaningen.

Det gillar vi inte.
Kommentera

Boråsindian: Risken är stor för det då ni är vårt skräcklag numero uno, utgångstipset är 2-7 på lördag.
Kommentera

Dragan 2k:

Det gillar vi visst jag hade 2 -3 :)
Kommentera

Dragan 2k: Ahhh där ka jag inte ens skylla på domaren ju :) Aj då... får skylla på vädrets makter.
Kommentera

Salcin: Enlight dom rapporter jag har fått hur frölunda spelade i dag, så tror jag att ni har stor chans mot oss på lördag.
Kommentera

Boråsindian: Luleå har dock inte heller rosat marknaden spelmässigt på sista tiden speciellt inte på hemmais.
Kommentera

Salcin: Det är lugnt. Ska trender brytas kommer det ske mot oss. Så är det alltid.
Kommentera

Dragan 2k: 3 poäng av 12 möjliga på dom 4 sista matcherna, det ser inte bra ut. När hade vi en sådan här svacka senast?
Kommentera

Dragan 2k:
Känns jävligt surt att jag missar matchen, måste jobba över till helgen. Tycker inte alla supporters att trender bryts mot just sitt eget lag föresten? Känns som att samtliga bottenlag brutit sina trender mot oss i vinter.

Hade varit kul att äntligen få se ett topplag i Coop och slippa gnetspel, och så missar man matchen :(
Kommentera

Fullt logiskt att Leksand vinner ikväll. Visst med lite flyt hade Frölunda fått ett mål på någon av de fjorton miljoner chanser man skapade men ju längre matchen led så var det ju solklart det skulle sluta så här.

Inställning. Där har vi problemet idag. Hade spelarna varit 100% fokuserade så hade man gjort mål på några till av chanserna man skapade.
Svacka? Knappast! Spelar ändå bra stundtals och spelar ut Leksand efter noter. Men så var det de där med att få in pucken.

Dessutom intressant att höra vi har en svacka trots att laget ligger trea i "formtoppen" efter Rosno.
Kommentera

Sannes: [Och hur Frölunda skall kunna rå på Luleå i nästa omgång är för mig en gåta.]

Haha, Frölunda har väl ungefär 319 raka segrar mot Lule. På lördagkväll är det ungefär 320.
Kommentera

Danne_l: Akta er för kvalseriespöket. Be afraid, be very afraid! ;)
Kommentera

Paddan: Ah det spöket skrämde vi slaget på för länge sen :)
Kommentera

« · 658841