BORÅSINDIAN: bakis..då skulle du varit med hur jag mådde igår... det blev en 2 dagars med början i Torsdags..och danoj var med att starta men "försvann" efter er segermatch emot oss..;0)
liepins: det tycker jag att ni kan våga..lite blyg men annars helt ok..han och hans polare bevakade min #host# läsk med liv o lem när jag delade ut matchbiljetterna och var allmänt social med alla på Babar...
liepins: kan bara hålla med Dragan 2k.. det borde vara ganska enkelt att kunna dra ihop ett gäng Supportrar o busa lite..;0) läge kanske att göra det när det blir lite varmare ute??
Jaja, skulle bara vara lite dryg. Sluta försöka förstöra det genom att anta att folk är förståndiga och förstår vad du menar.
Onda ögat? Hm... Tja, tre försök, 3 förlust för TIK, kanske det. Aldrig någonsin sett TIK vinna faktiskt, undrar om dom förlorar om jag tittar på deras matcher på TV också?
jag var på matchen mellan LHC - VF idag, och säg så här, ja tror inte att Frölundaspelarna behövde ens duscha efter matchen, så lite hade dom att göra mot ett LHC som gjorde reklam för DIV 3 hockey, aldrig tidigare har jag skådat en enklare seger i stångebro ishall
liepins: klart jag gör med hjälp av dig...;0) den som kan o vill hjälpa till med denna supporterträff kan messa mig härinne på HS...det ska INTE vara som Danskarna årliga date utan bara vara för oss i Götet med omnejd..låter det som en bra ide??
mysmi: då väntar jag mig än jädra massa mess ifrån pigga o glada människor som kan hjälpa till på olika sätt när det gäller den Göteborska supporterträffen...
men alla som håller på HV 71 och börjar på D är portad va..;0)